pátek 19. listopadu 2010

...popojedem

Pokud se chcete řídit mou radou, vezměte prosím v úvahu tyto skutečnosti:
  • jsem velmi spořivá, dalo by se říct v některých ohledem přehnaně šetřivá a lakomá, je tedy možné, že to, co mě vystačilo na půl roku, vy spotřebujete za dva měsíce.
  • mám taky trošku chlapské smysly, nerozeznám od sebe šeříkovou a fialkovou, mám režim pouze na základní barvy, studené nebo teplé podtóny mi nic neříkají, i když se v tomto ohledu zlepšuji...
Co mě baví:
  • nakupovat na eBay a nakupovat kosmetiku, kterou v normální drogérii neseženu, tvz. faktor vyjímečnosti a sehnatelnosti na mě spolehlivě funguje.
  • zkoušet nové věci, velmi, opravdu velmi zřídka si koupím něco, co jsem už vyzkoušela a vlastnila.
Co mě nebaví:
  • líčit si oči, mám celkem výrazné oči i bez nalíčení a ráno jsem líná... linka a řasenka je pro mě většinou maximum. ale chtěla bych to změnit.
  • nakupovat paletky čehokoliv, upřednostňuji jednotlivá balení.
  • MAC, vlastně to ani neumím moc vysvětlit, ale od MAC nic nevlastním a v dohledné době ani vlastnit nebudu.
  • lakovat si nehty. 
A teď už asi vážně popojedem...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...