sobota 20. listopadu 2010

Suhada Nature



V Lidlu měli opět týden wellness&beauty, během minulého týdne krásy prodávali taky přírodní kosmetiku Suhada, a tak jsem se začala těšit... A jak to tak vypadá zbytečně, protože Suhada do Čech nedorazila. Jen na Slovensko.

Kosmetika Suhada je jedna z vlastních značek diskontního řetězce Lidl, přírodní kosmetika certifikovaná BDIH, která se u nás bohužel neprodává, pravděpodobně si v Lidlu myslí, že český trh není ještě připraven na levnou přírodní kosmetiku. (i když v dm i Rossmanovi dospěli k jinému závěru.) Během posledního týdne krásy někdy v dubnu 2010 jsem si koupila dva výrobky z řady Suhada a oba dva jsou naprosto skvělé. Takže jen čekám, až Suhada zase někdy zavítá do českých Lidlů.

Jo... a taky mají výrobky Suhada moc pěkné balení.

Pleťová maska Rýže - Zázvor


koupeno: Lidl, cena: snad 119,- už si nepamatuji, doporučuji: určitě
Tato maska byla moje vůbec první prášková maska. Je to velmi jemný bílý prášek, který krásně voní po zázvoru, pro aplikaci je nutno ho nejdřív smíchat s vodou, vznikne tak bílá kašička, která se nanáší na suchý a čistý obličej.
Tato maska je úplně skvělá a směle jí přirovnám k Mask of Magnaminty od Lush. Obě masky jsou zároveň i peelingem a  účinky jsou úplně stejné, pleť krásně napnutá a hebká, viditelně rozjasněná. Maska od Suhady je v mnoha ohledem lepší než Lush, schne kratší dobu (stačí pět minut), peeling je mnohem jemnější, ale stále dostatečně důkladný, mnohem lépe se smývá, vůbec nevysušuje, takže pro suchou pleť je vhodnější, a taky ... je levnější. Jedinou nevýhodou oproti Mask of Magnaminty je aplikace, tato maska je prášková, takže jsem si musela párkrát natrénovat a vyzkoušet, jak si směsku nejlíp namíchat. Ale na druhou stranu díky práškové konzistenci má tato maska delší trvanlivost. No prostě až bude zase v Lidlu v akci, tak já stojím první ve frontě...

Peeling na obličej Rýže - Zázvor



koupeno: Lidl, cena: snad 119,- už si nepamatuji, doporučuji: ano
Peeling je hrubší prášek, který voní po kokosu, namletý kokos je hlavní součástí. Rovnou se přiznám, že první ani druhé použití peelingu mě moc nenadchlo. Navlhčila jsem si obličej, do dlaně nasypala trošku prášku a nanesla ho na obličej. Ale nefungovalo to, peeling byl moc drsný, vysušoval mě a hlavně vůbec nedržel na obličeji. No do třetice všeho dobrého, tentokrát jsem to ale udělala stejně jak s maskou, nasypala jsem si hrstičku, prášek smíchala s vodou a hmotu nanesla na obličej. A výsledky jsou mnohem lepší. Peeling líp drží na tváři a překvapivě nevysušuje.  
Pst... mám teorii. Peelingový prášek obsahuje i shea butter a bambucké máslo se asi z prášku lépe uvolní, když prášek nejdříve smíchám s teplou vodou... Ale je to jen teorie.
Peeling je ale stále celkem hrubý, není vhodný pro časté používání. Taky ho nemůžu používat společně s maskou, protože peeling a peelingová maska prostě nejdou dohromady, i když takový byl můj původní plán. Ale je skvělý pro dny, kdy se jen naložím do vany a jsem líná provozovat jakoukoliv kosmetickou péči. Jen se opeelinguju a pleť mám krásně hladkou a hydratovanou. Někdy se potom už ani nemažu nočním krémem.

A závěrem vám povím, že kosmetika Suhada stojí za to. Krásné balení, krásné vůně, účinky jsou vidět a cítit na první dotek a cena lidová kolem stovky. Příště až budu mít možnosti určitě vyzkouším i další přípravky a nakoupím do zásoby minimálně jiné varianty masky, protože ta je opravdu skvělá.

5 komentářů:

  1. Děkuji za recenze, vůbec jsem si značky nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, kde se dají tyto práškové masky sehnat??? meryl09@seznam.cz děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se bojím, že v česku právě teď nikde. to byla asi jen náhoda, že to k nám dovezli...

      Vymazat
  3. Nevíte kdy se objeví výrobky z řady Suhada v českých Lidlech???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel nevím. suhada nature se objevuje občas a dost nahodile. bohužel jsem se přestěhovala a do lidlu mám daleko, takže vůbec nemám přehled. většinou se něco od suhady objevovalo tak jednou za půl roku v rámci nějakého toho wellness týdne.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...