čtvrtek 16. prosince 2010

Bomb Cosmetics

Bomb Cosmetics je britská značka kosmetiky, která je často přirovnávaná k Lush. Bomb Cosmetics se zaměřuje především na výrobu balistiků a jiných sprchových přípravků. Vše je ručně vyráběno a stylově zabaleno. V Česku můžete na tuto kosmetiku taky narazit, ať už v obchodních domech typu Tesco nebo na internetu.
České ceny Bomb balistiků jsou zhruba poloviční od českých cen Lush (i když ceny v librách jsou hodně podobné, prostě opravdu nechápu cenovou politiku českého Lush ve stylu: "nahrabejme si, dokud to jde"). Balení se mi mnohem víc líbí u Bomb Cosmetics, dárkové balíčky jsou opravdu zabalené v čistém a jednoduchém stylu, přesně můj vkus. Letos na vánoce jsem koupila dárkové balení čokoládových balistiků a vypadají úplně úžasně:







(...možná si to rozmyslím a tento dárek nikomu nedám...)

2 komentáře:

  1. jejee, vypada to krasne!! prave jsem na na tuhle firmu narazila, kdyz me nastval predrazeny lush

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, to je tak krásný, že bych to snědla, fakt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...