pondělí 6. prosince 2010

Milý Ježíšku,

vím, že máš spoustu práce, ale kdyby ti náhodou zbyla chvilička, tak tady jsou má vánoční přání:
zdroj: www.aveda.com

  • Dermacol rozjasňující báze s perlami. Ano, mám ráda i rozjasňující báze. Ale Ježíšku, kdyby si náhodou měl moc práce se sháněním ostatních dárků pro mě, v Rossmanovi teď mají speciální cenu jen za 175,-, tak já si jí koupím sama.
zdroj: www.dermacol.cz

  • Giorgio Armani: Face Fabric Foundation SPF 12 nebo Luminous Silk Foundation. A rozjasňující makeupy taky nejsou špatné. (...on teda Giorgio vyrábí i rozjasňující bázi, tak kdyby náhodou...)
zdroj: www.giorgioarmanibeauty.com
zdroj: www.giorgioarmanibeauty.com 


  • cokoliv od Lush. Neztrácej moc čas zdlouhavým vybíráním a vezmi mi od každého trošku. Klidně i vícekrát.
zdroj: lush.co.uk

  •  Vivabox. Protože je to skvělý nápad, jak někomu koupit parfém.
zdroj: www.giorgioarmanibeauty.com

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...