pondělí 27. prosince 2010

Minerální makeup - Everyday Minerals

Everyday Minerals je hodně oblíbená značka minerálního makeupu. Byla oblíbená ještě víc, pak se ale něco stalo a řada uživatelů si našla jinou oblíbenou značku. S aférou kolem EDM nejsem až tak obeznámená, ale můžete si o tom přečíst na blogu Přírodní kosmetika a minerální makeup.


EDM mi byla velmi sympatická značka, v začátcích své minerální závislosti jsem si u nich objednala testovací sadu makeupů. Jedna sada vzorků k nákupu byla zdarma, takže jsem platila jen poštovné. Vzorky byly opravdu veliké a jeden vydržel minimálně celý týden. Bohužel jsem moc neodhadla svůj odstín, takže ze čtyř vzorků mi vyhovoval jen jeden, ostatní byly moc tmavé. Odstín Multi-Tasking Neutral matte base mi však seděl úplně dokonale, krytí bylo střední, dostatečné i pro moje kritické dny. A plánovala jsem, že si objednám plnou velikost...


Taky jsem plánovala vyzkoušet nějaké testovací sady tvářenek, rozjasňujících pudrů nebo fixačních pudrů a chtěla jsem si koupit i některý z EDM štětců, protože jsou hodně vychvalované. Nestalo se... Nejdříve zrušili všechny testovací sady zdarma (kromě makeupu). A nakonec přestali zasílat do České republiky. No škoda, ještěže jsem mezitím objevila tolik alternativ...

1 komentář:

  1. Ahoj, nevím jestli to někoho bude zajímat, ale dostala jsem tip, že se dá koupit EDM i u nás. www.pureskincare.cz tak kdyby někdo chtěl, tak muže třeba nakoupit tam a nemusí to objednávat bůh ví kde :-) Monča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...