pondělí 10. ledna 2011

Burt's Bees - krémy na ruce

english version 

Burt's Bees je sympatická značka přírodní kosmetiky. Zatím jsem vyzkoušela Mama Bee Belly Butter, krásně vonělo, lehce se roztíralo, konzistence sice byla trošku taková zvláštní (nemazlavá - netuhá), ale i tak příjemná... takže když jsem na Amazonu narazila na dárkový balíček pro nohy a ruce (za akční cenu!!!), neváhala jsem.


Krémy na nohy Peppermint Foot Lotion a Coconut Foot Creme ještě nemám ozkoušené, pemza je běžná záležitost, balzám na rty Honey Lip Balm je celkem fajn, plechovky Hand Salve a Lemon Butter Cuticle Creme jsem asi někde ztratila. Takže se teď budu věnovat jen krémům na ruce: Almond Milk Beeswax Hand Creme a Beeswax & Banana Hand Creme
Krémy jsou v miniaturním balení, které mi vydrželo zhruba na čtyři dny (ruce jsem si mazala asi třikrát denně). Oba krémy jsou celkem hutné konzistence, banánový krém je hutnější než mandlový, mandlový má zase jemnější strukturu. Oba krémy se rychle vstřebají a nezanechají pocit mastných rukou. Banánový krém je lehce nažloutlý a mandlový je sněhobílý. Vůně je hodně silná, banánový krém voní jako banánek v čokoládě bez čokolády (přesně jako ta žlutá hmota poté, co jste z ní seškrábali /olízali /oloupali čokoládový obal), mnohem příjemnější mi je mandlový krém, který voní jako mandlová esence nebo pravý marcipán. Obě vůně jsou cítit z rukou ještě nějakou chvíli po namazání.



Minibalení krému je opravdu krásné, miska je skleněná s plechovým víčkem, krém se dobře nabírá, velikost je tak akorát na prst. Můj jediný problém je, že tyto krémy na moje suché ruce nestačí. Zhruba pět minut po namazání mě ruce zase svrbí a vlastně mi přišlo, že pečující efekt je úplně nulový. Banánová varianta mi ani moc nevoní, mandlová vůně je sice o trošku lepší, ale zase je dost intezivní, až je to nepříjemné. Takže já si plnou velikost ani jednoho z krému určitě kupovat nebudu. Mimochodem plná velikost by měla být zhruba osmkrát větší než minibalení a stojí kolem deseti liber (případně £8.50).



Složení (převzato z oficiálních stránek):
Almond Milk Beeswax Hand Creme
prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, aqua (water, eau), cera alba (beeswax, cire d'abeille), aloe barbadensis leaf juice, kaolin, parfum (fragrance), citrus grandis (grapefruit) fruit extract, non-fat dry milk, chondrus crispus (carrageenan) extract, glycerin, glycine soja (soybean) oil, tocopherol, stearic acid, glucose, sodium borate, sodium chloride, sodium benzoate, glucose oxidase, lactoperoxidase, linalool

Beeswax & Banana Hand Creme
prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, aqua (water, eau), cera alba (beeswax, cire d'abeille), kaolin, stearic acid, parfum (fragrance), citrus grandis (grapefruit) fruit extract, glycerin, aloe barbadensis leaf juice, tocopherol, helianthus annuus (sunflower) seed oil, chondrus crispus (carrageenan) extract, glycine soja (soybean) oil, beta-carotene, sodium borate, glucose, sodium chloride, sodium benzoate, olus (vegetable oil, huile vegetale), glucose oxidase, lactoperoxidase, citral, citronellol, eugenol, geraniol, limonene, linalool

2 komentáře:

  1. Muzu se zeptat kolik stalo postovne?:) premyslim ze bych take objednala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už si nepamatuji, ale něco to bylo. možná tři libry? teď tedy jen hádám. ale burtsbees mají i na feelunique (poštovné zdarma), myslím, že i na lookfantastic (poštovné zdarma). tak všeobecně amazon vychází většinou dráž (tam jsem to kupovala já, ale bylo to v akci snad 50%, takže mi nevadilo platit poštovné.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...