neděle 16. ledna 2011

Coastal Scents - Duo Shadow Pencil

english 

Od Coastal Scents jsem si chtěla už dlouho něco objednat, takže teď po novém roce jsem neodolala slevě 15% a objednala jsem si, vzhledem k nedostatku finančních prostředků byla objednávka ovšem minimální:
  • 2x stíny v tužce
  • 3x minerální makeup
  • 3x minerální tvářenka.
Dual End Eyeshadow Pencils 
koupeno: Coastal Scents, cena: $2,95, koupila bych si znova?: ne

Duo Shadow Pencil jsou stíny v tužce, tužka má silnější průměr a tuha je měkčí a snáze se nanáší než u klasické tužky na oči. Aplikace je snadná a stíny celkem i dlouho vydrží, i bez použití báze. Já mám stíny v tužce ráda. Pro mě jsou ideální pro rychlé nalíčení očí, nemusím hledat štětec nebo jiný aplikátor, při troše praxe zvládnu stín i linku za minimální čas, jsem stejně spíš linkový než stínový typ. A stíny v tužce s dvojitým koncem se mi zdály prostě ideální, dvě doplňující se barvy pro dokonalý pohled, jeden odstín pro barvu, druhý pro rozjasnění. Trošku mi sice vadil nedostatečný popis jednotlivých odstínů na webových stránkách, ale tak riskla jsem to a podle nedokonalých obrázků objednala dva odstíny, Soft Touch a Vibrant Glam.


A byla jsem hodně překvapená, jaké barevné kombinace mi přišly. Soft Touch jsem čekala, že bude zhruba tmavší a světlejší fialová, možná trošku do růžova, takové barvy zatím moc nevlastním a loni jsem si vypěstovala celkem nadšení pro fialovou barvu... Fialová přišla ovšem v kombinaci s bílou...
zdroj: Coastal Scents



Odstín Vibrant Glam se dle chabého vzorníku jevil jako kombinace hnědé a tělové, možná se zlatými odlesky, možná se třpytkami, no nebyla jsem si úplně jistá... A já mám tyto tělové neutrální odstíny opravdu ráda. Přišla mi tužka v kombinaci žluté a zelené, tak na to jsem koukala jak spadlá z višně...
zdroj: Coastal Scents



Na druhou stranu, já mám překvapení ráda a barvy jsou to nakonec i docela hezké. I když si nejsem jistá, jak často konkrétně tyto dvě barevné kombinace použiji.


Stíny jsou celkem hodně pigmentované, stačí jedna vrstva, i když lepší jsou vrstvy dvě, protože tužka má tendence kreslit nerovnoměrně. Žlutá barva (Vibrant Glam) obsahuje třpytky, které jsou docela výrazné, pro mě je toto naprosto neupotřebitelný odstín, možná až si budu chtít namalovat sluníčko kolem pupíku. Naopak bílá barva (Soft Touch) mi je celkem příjemná a je upotřebitelná jako univerzální rozjasňovač. Vyzkoušela jsem ji i na lícních kostech a když se prstem rozetře do ztracena, tak to vůbec není špatné. Tužky nejsou vhodné na kreslení vnitřní linky, jsou moc tlusté.

Na závěr ještě srovnání s NYX Jumbo Pencil...



Jumbo Pencil je mi mnohem příjemnější a lépe se s ní maluje. Je sice o trošku dražší, v jedné tužce sice dostanete jen jeden odstín, ale pokud hledáte stíny v tužce určitě bych se spíš zaměřila na NYX, výběr barev je mnohem větší a samotná tužka je lepší.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...