neděle 30. ledna 2011

Minerální makeup - The All Natural Face

The All Natural Face je rychle se rozvíjející značka minerálního makeupu, která teď už nabízí i výrobky pro péči o tělo a duši, vlasy a pleť. Cenově je tato kosmetika velmi dostupná a poštovné nikoho nezruinuje. Kromě klasického minerálního makeup nabízí i pěnové a kompaktní makeupy, veganské rtěnky nebo lesky, parfémy a další.
Vzorky jsou dostupné levně v sadách. Jejich velkou nevýhodou je ovšem velikost nebo spíše malost, protože tyto vzorky jsou opravdu určené jen na vyzkoušení odstínu. To je jeden z důvodů, proč jsem si nekoupila makeup od této značky: za prvé byla jsem líná zkoušet tolik odstínů a vybírat, který mi padne, a za druhé nemohla jsem si vyzkoušet jeden odstín makeupu na celém obličeji. Pokud je ovšem někdo náročný na odstín, tak tady si určitě vybere... když bude pořádně hledat. Odstíny nejsou uspořádány podle barevnosti podtónů, takže musíte hádat a hledat.


Ale jinak toho mám doma hodně, protože nejmenší balení má základní cenu pouze $3 a vlastně pořád je platná alespoň jedna marketingová akce. Rozjasňovače jsou všechny velmi použitelné i pro mou bledou pleť, tvářenky mají zajímavé odstíny a bronzery nejsou do oranžova. Jo a mám doma všechno jen ta nejmenší balení...




... jo a ještě: The All Natural Face e-shop je opravdu hodně pomalý a grafické ztvárnění taky nic moc... V češtině najdete recenze na The All Natural Face na blogu Přírodní kosmetika a minerální makeup: tady a tady a tady a tady.

1 komentář:

  1. Ahoj, máš skvělý blog. :)
    Vzorky jsou teď bohužel o dost menší než dříve. Řekla bych, že na nich prodělávala nebo se chtěla dobře uvést (poprvé jsem objednávala brzy po vzniku její značky), díky štědrým levným vzorkům asi získala dost zákazníků. Podle mě se plné velikosti pořád vyplatí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...