sobota 15. ledna 2011

Minerální makeup - Lucy Minerals

english 

Lucy Minerals vyrábí ten nejvíce krycí makeup, který jsem kdy zkusila. Makeup Lucy Minerals zakryje úplně všechno, je vychvalovaný na MakeupAlley i jiných diskuzních fórech a obsahuje antioxidanty, takže působí i proti stárnutí pokožky. Samé lepší důvody pro koupi.
Vzorek stojí $1,50, poštovné je nízké a občas je nabízené i poštovné zdarma. Vzorky sice jsou napytlíkované, ale množství vzorku je opravdu štědré a pytlíky se netrhají, ani při aplikaci se štětcem. Na výběr je více druhů makeupů: originální formule, light verze a verze pro mastnou pleť. Myslím, že hlavní rozdíl bude ve stupni krytí a matování, ale nemám s tímto makeupem moc zkušeností, protože...
... protože jsem na něj nejspíše alergická. Po nanesení makeupu mě pálil a svědil obličej, musela jsem se po půl hodině odlíčit, protože to nebylo nic příjemného. Asi dva dny jsem z toho ještě byla celá dočervena. Znova jsem nenašla odvahu vyzkoušet, takže všechny vzorky makeupu jsem poslala dál. A ještě dodám, že naprosto souhlasím s oficiálním popisem, tento minerální makeup je opravdu hodně pigmentovaný a stačí ho naprostá trošička, při aplikaci to chce lehkou ruku, jinak budete snadno vypadat jak pudrová královna.


Doma mi zůstala jen jedna tvářenka a bronzer, na ty se u mě alergie neprojevila. Tvářenka je opravdu skvělá. Je matná, odstín mi krásně sedí a vydrží na pleti sedět bez úprav opravdu dlouho. Je hodně pigmentovaná, takže musím opravdu opatrně, není to tvářenka pro rychlá rána. Bronzer jsem si koupila v odstínu Healthy, je bez třpytek a ještě jsem nenašla odvahu ho vyzkoušet, ta barva vypadá opravdu strašně tmavá a bojím se, že nebudu vypadat zdravě jako políbená sluncem, ale spíš jako připečená pod grilem...

2 komentáře:

  1. Skusala si aj "Lucy Light Foundation" ? Ta je bez vit C, alantoinu atd, mozno si citliva prave na alantoin.
    Lucy Minerals pouzivam aj ja, ale aj Silk Naturals je rovnako kryci (aspon moj full-coverage mix) - s oboma som rovnako spokojna.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem zkoušela jenom lucy light. silk naturals jsem makeup nezkoušela, protože jsem líná si to míchat... na krytí mi vyhovuje lumiere.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...