středa 5. ledna 2011

Vánoce v Lush

Máma mi včera volala, že mi přišel nějaký podezřelý balíček. Je prý těžký a strašně smrdí. A mě došlo, že mi přišla moje povánoční objednávka z Lush. Vlastně Lush pořádně nakupuji už jenom po Vánocích, v anglickém e-shopu mají totiž tradičně povánoční výprodej "nakupte za 30 a dostane zdarma 10, nakupte za 50 a dostanete zdarma 20". Neboli balíčky v hodnotě 10 liber nebo 20 liber při nákupu, hodnoty se dají kombinovat. Já nakoupila za 82 liber a dostala jsem dva balíčky plné překvapení. Taky jsem si napsala o vzorky, ani jsem nečekala, že mi toho pošlou tolik jako vzorek zdarma.
A takhle jsem to doma rozbalila...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...