pátek 18. února 2011

Alverde - rtěnky

Taky jste si všimly, že všechny blogerky teď obchází výprodeje? Kabát za €5, korektor za 37 Kč, šaty za 199 Kč, trička za 70 a ještě tři plus jedno zdarma... prostě snad všude. Zavítala jsem do našeho slavného C&A, tam máme stojan s nápisem sleva, vše za 198,-. Zas až taková sleva mi to nepřišlo, ale za prohlídku přeci nic nedám... na stojanu samé svetříky a trička s původní cenou za 250,-. Dělá si tady někdo ze mě srandu? To má být ta 70% sleva?
No nakoukla jsem ještě do Takka a do Kiku. Moje finanční situace není právě teď nejrůžovější, takže jsem hledala stojan z nápisem "vše za deset". Nebo alespoň "vše za padesát". No nenašla jsem, jen několik šál a čepic v množství více než přebraném. Jo... a v našem skvělém secondhandu Bellitex nejde cena trička pod 200,-, to mě taky moc nevytrhlo. Tak jsem si alespoň zašla do dm.

Nákup to byl impulzivní, nepromyšlený a nedomyšlený, takže vlastně skoro k ničemu. Ale co už, alespoň mám o čem psát na blogu. A Alverde rtěnky jsem chtěla vždycky vyzkoušet. Každá byla jen za 39,90.


S Alverde rtěnkami mám jeden problém. Jsou třpytivé. Nejsou lesklé s mokrým efektem, vlastně nejsou ani třpytivé, protože třpytky v sobě nemají. Spíš jsou blýskavé. To je správné slovo. Blýskají se světelným lomem na všechny strany. A ještě nerovnoměrně. Kdykoliv jsem jakoukoliv Alverde rtěnku vyzkoušela, tak mi zvýraznila šupinky a rýhy na rtech i tam, kde žádné nebyly. Takže doma žádnou Alverde rtěnku ani nemám... teda až doteďkom. Teď už mám tři.


A rovnou se přiznám, že to nebyl dobrý nákup. Začněme hned zkraje - odstín 54 Soft Corale. Na obalu je to strašně krásná barva, taková lososovo korálová trošku do oranžova. Sice pro mě ne moc vhodný odstín, ale barva je to krásná. Problém je, že je extrémně blýskavá. Ale extrémně strašně. A moc tedy rty nehydratuje.
Pokračujeme zvesela odstínem 01 Vanilla Toffee, ten jsem si pravděpodobně vybrala ještě pod vlivem otravy plynem. Protože tento odstín je naprostá katastrofa. Vlastně si to teď i uvědomuji, že už nějaký ten týden tuto rtěnku v tom výprodejovém oddělení dm vídám (spolu s druhou zlatou nádherou). A vždycky jsem ji rozvážně položila a pomyslela si: Kdo by takovouhle barvu nosil. No vidíte. Je to hnědá, která na rtech vypadá jako žlutá. A kdo by chtěl asi tak mít žluté rty... Když už nic jiného, tak tato rtěnka je megavýživná, rty dělá sice škaredé na pohled, ale jemné na dotek a políbení. A taky barva na rtech hodně dlouho vydrží, ta žlutá přežije i hrnek čaje.
Poslední odstín je asi nejužitečnější 106 Pink Diamond, tmavší studená růžová, která pokračuje až do fialova. Barva mi sluší, je to nejméně blýskavý odstín, výživy a hydratace rtů jsem se v tomto případě taky dočkala. Tak alespoň něco za mých 120,- Kč.

zleva doprava: Soft Corale, Vanilla Toffee, Pink Diamond

nafoceno s odrazem světla, vidíte ty blesky?

A stejně mi ty rtěnky přijdou takové divné... Musím dávat hodně pozor na hydrataci, jinak se rtěnka nenanese rovnoměrně a jen zvýrazní suché a popraskané rty... Na druhou stranu je pravda, že rtěnky jsou déletrvající, barva se neztratí při prvním doušku vody nebo olíznutí rtů. Dneska jsem si na zkoušku aplikovala Soft Corale, pak jsem šla na nákup, a když jsem se vrátila domů po dvou hodinách, barva na rtech byla úplně neporušená.
Ale stejně si asi Alverde rtěnku už nekoupím. Leda možná, kdyby byla nějaká ve výprodeji...


4 komentáře:

  1. Mně rtěnky Alverde také nevyhovují. Lesky jsou lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím, lesky jsou opravdu dobré...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, vypadají skvěle. :) Opravdu

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám jednu jejich rtěnku. Barva krásná, taková purpurová, taky mě nalákala cena z výprodeje. Ale co to udělá s mou pusou, no hrůza. Suši. Hůř než suši. Sice z té barvy jsem celá urvaná, ale pak jsem vděčná okolnostem, že se mi rtěnka vopatle na skleničku v práci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...