pondělí 14. února 2011

Eyeko - Graffiti Eyeliner Pen /linka v peru

Nejsem moc přes oční makeup, kouřové líčení nebo vnější V jdou trošku mimo mě, ke štěstí mi úplně stačí decentní linka a řasenka (a moje peněženka je mi za to vděčná). V rámci praktičnosti používám výhradně tužky, občas mi sice chybí drama tekuté linky, ale není na to ráno čas... Linku v peru jsem už chtěla vyzkoušet dlouho, tak proč ne třeba tu od Eyeko.




Kdysi dávno (pokud vezmu v potaz běžného -náctiletého uživatele internetu, tak to bylo v době prehistorické, kdy tento typický uživatel slabikoval čítanky) jsem četla článek o líčení linky a při aplikaci na svou osobu jsem vydedukovala, že černá linka mi nesluší. No a od té doby jsem si černou linku snad koupila jednu a stejně ji nenosím. Šedou v Eyeko asi neznají, odstín námořnické modré se mi nelíbí, hnědou mi už dávno vyprodali, takže jsem šla do fialové. Fialová mi všeobecně sluší, přijde mi, že hází pěkné odlesky, které mi pozlatí pleť a vybarví oči do nebesky modré...



Odstín na fotografii je příliš tmavý a neodpovídá barvě linkovače. Vlastně všechna fota, kde jsem se snažila zachytit barvu, mi nějak vyšla příliš tmavá nebo ještě tmavší. Nejvěrohodněji jsem to nafotila jen tak a ještě rozmazaně...


Linku jsem si kupovala před vánocemi a tenkrát jsem ji jen letmo zkusila. Co si tak pamatuji, tak malovala pěkně a přesně. Na konci ledna jsem si na ni zase vzpomněla a jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že tužka po měsíci a půl v zavřeném stavu vyschla. Nevzdala jsem to a po několika minutách se tužka znova rozepsala, ale musím přiznat, že ta linka už tedy jako... nic moc. Na tužku se musí trošku víc tlačit, takže mi nejde nakreslit úplně přesná rovná nepřerušovaná čára. Na druhou stranu krásně mi jde nakreslit takový ten rozmazaný efektní oblouček, ale co si budeme říkat... to už není ta pravá linka. Každopádně pero na vyhození zatím není, ještě ho upotřebím, hlavně ta fialová barva se mi opravdu líbí.
Když už linku namalujete, tak ji jen tak dolů nedostanete. Minimálně šest hodin sedí a ani se nehne, dneska jsem si to kontrolovala celé dopoledne. Zkoušela jsem taky rozmazat linku na ruce a ani usilovné tření nic nesmazalo. To pero vlastně vůbec není špatné, i když tu přesnou linku s ním už asi nenamaluji.
Pero stojí €6,50, já před vánocemi platila jen šest euro, obyčejné poštovné je zdarma. Výhodněji vyjde linka v balíčku 3 za cenu 2 nebo v balíčku společně s řasenkou (mimochodem tu bych chtěla taky vyzkoušet), ten bohužel nedávno nahradili větším balíčkem s řasenkou, tvářenkou, lakem na nehty a tužkou na rty. Časté jsou u Eyeko marketingové akce, např. kup tři věci a nejlevnější máš zdarma nebo % slevy při nákupu určitého objemu. Nebo můžete použít můj ambasador code E13943 a k nákupu dostanete dárek.

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...