pátek 11. února 2011

Giveaway. Ukončeno.

Nemám ráda anglická slova v českém textu a nechápu význam anglických nadpisů na českém blogu. Ale když fantazie mi právě teď nepracuje, slovnik.seznam.cz mi nabídl hodně zvláštní varianty a o bezohledný kšeft opravdu nejde.

Takže moje první soutěž o cenu. Přiznám se, že mě inspirovala Blanche, kde jsem nic nevyhrála. A taky bych ráda oslavila své přežití tuhé zimy a plynového topení. A nadcházející jaro (vím, ještě je to daleko, ale já se opravdu těším). A velkou cenou je... sprchový gel z vánočního speciálu Lush:










...protože, jak jinak přivolat jaro, než rozdáním vánočních dárků.

Takže pokud chcete získat cenu, tak mi nechejte komentář, ve kterém se slovně identifikujete. Nemusíte sledovat můj blog (jsem líná následné kontroly), nemusíte uveřejnit informace o soutěži na svém blogu, nemusíte skoro nic. V komentáři mi můžete popřát krásný den, pochválit blog, udělit odbornou radu, připomínkovat grafické nedostatky, obdivovat mou osobu, upozornit na gramatické nedostatky nebo prostě jen tak slovně lichotit...

Cenu budu losovat ve středu, až mi vyjde čas. Zcela neregulérně, bez dohledu notáře a jiných autorit...

6 komentářů:

  1. Mám radost, že jsme tě inspirovala a snad se na tebe usměje štěstí příště, bylo vás prostě moc, nejradši bych byla, aby vyhráli všichni, ale to bych musela vykoupit zásoby kosmetiky široko daleko! A mrzí mě, že jsem tvůj blog neobjevila dřív, jsou tu super tipy, podle mě je blogů o kosmetice tak strašně málo, takže jsem za každý ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Z Tvého blogu jsem nadšená, navnadila jsi mě vyzkoušet nové značky minerálních make-upů a z Tvých recenzí Lush věciček mám vždycky chuť je hned vyzkoušet. Naposledy např. krém Gorgeaus...ale to by moje peněženka už asi nerozdýchala=) Takže jen tak dál a těším se na další články!

    OdpovědětVymazat
  3. Blanche: blogů o kosmetice není nikdy dost. a hlavně těch v češtině je ještě míň, i když mi přijde, že se to začíná zlepšovat...
    Talka: jj gorgeous je super, i když ta cena...

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že hlavně blogů o kosmetice v češtině je děsně málo (nebaví mě číst v angličtině, hlavně proto, že tomu skoro nerozumím a googlepřekladač to dost podivně překládá :D). Jsem taky ráda, že jsem ten tvůj objevila a doufám, že bude ještě moc a moc a moc nových recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Na Tvůj blog chodím moc ráda hlavně kvůli recenzím na různé produkty a kvůli tomu, že stejně jako já miluješ Lush :). Budu moc ráda, když vyhraju, protože jsem ještě neměla možnost "Svařáček" vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. teda samé pozitivní komentáře. tak díky moc.
    mína: sice nepotřebuji googlepřekladač, ale stejně čeština je prostě čeština...
    eliz: kdo by neměl rád lush...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...