pondělí 28. února 2011

Progress in Health - Goddess Glow

Progress in Health (nebo taky Erzulie Cosmetics - tak je najdete na Etsy) je firma, která vyrábí přírodní kosmetiku pro problematickou pleť a přírodní dekorativní kosmetiku, velká část z produktů je veganských. Já na ně narazila náhodou na Etsy, zatím jsem vyzkoušela jenom rozjasňovač, ale ráda bych vyzkoušela i jiné...



Goddess Glow je krémový rozjasňovač. Za malý vzorek jsem zaplatila $4,50 i s poštou a vydržel mi celkem dlouho, asi dva měsíce, i když je pravda, že jsem ho nepoužívala každý den. Vzorek přišel ve standardní velikosti pro vzorky minerálního makeupu a kelímek byl opravdu plný. Jen ten kelímek byl vyrobený z takového slabšího plastu a jednou mi spadl na zem a rozbilo se víčko. No dalo se to přežít, ale i tak... pozor na mechanické zacházení.
Tento rozjasňovač je hodně lehký, má skoro gelovou formu. A hlavně ta barva... měňavá béžovourůžová, která na světle hází odlesky světle růžové až bronzové. Taky mi moc pěkně voněl, tak přírodně a čistě.



Goddess Glow jsem používala na celý obličej pod makeup jako bázi (jako lokální rozjasňovač není dostatečně rozjasňující) nebo samostatně, sice to není makeup, ale i tak krásně mi sjednotil barvu obličeje a dodal takový zdravý lesk. Pokud jsem měla pleť bez problému, tak makeup ani nebyl potřeba, protože Goddess Glow mi dodal přesně tu správnou jiskru pro minimální líčení. Goddess Glow slibuje stejný účinek jako Transparentní makeup od Alverde: hydratace, rozjasnění a báze pod makeup. Goddess Glow však na rozdíl od Alverde opravdu viditelně funguje, účinek je také mnohem hezčí.

Celkem ráda bych si koupila na léto plnou velikost, rozhodně mi Goddess Glow vyhovuje více než krém od Eyeko nebo Transparentní makeup od Alverde, a pro letní makeup-nemakeup je tento krém úplně ideální. Taky bych chtěla vyzkoušet bronzer, fialovou řasenku, makeup nebo bodovou léčbu na akné...


6 komentářů:

  1. Prosím ťa je to GODDESS GLOW BRONZER alebo GODDESS GLOW BRIGHTENER? Veľmi ma zaujal tento výrobok a myslím, že si ho aj objednám:) (cez tvoju linku)

    OdpovědětVymazat
  2. anonymní: tak jsem ráda, že se ti líbí. já jsem měla brightener.

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte by som ťa poprosila, kde na stránkach nájdem malé balenie? Mám svetlú pokožku, tak by som najskôr skúsila vzorku:)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, lenko, to malé balení tam asi nemají. já jsem ho měla odsud: http://www.etsy.com/listing/60783732/mineral-skin-brightener-and-perfecter?ref=sr_list_2&ga_search_query=goddess+glow&ga_spelling_corrected=goddes+glow&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujeeem. Už som objednala a mali úplne posledné balenie:) Veľké si potom objednám cez tvoj kód:)
    L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...