čtvrtek 24. února 2011

Suhada Nature - krém na nohy

Víte, že více než 90% lidí, kteří na tento blog zabloudí z googlu, hledají suhada nebo suhada nature nebo kosmetika z lidlu nebo jakoukoliv další variaci se spojením výrazů face mask nebo krém nebo pleťová maska a podobně? Já to taky nevěděla, ale statistiky mi to pověděly. A tak jsem nelenila a vlastně na výzvu čtenářů jsem si zakoupila:



A vůbec toho nelituji. Raději ani neztrácejte čas čtením následujících řádků a utíkejte rychle do Lidla, protože ten krém určitě stojí za utracených 49,90 a třeba u nás mají poslední dva kousky (ověřeno při dnešním nákupu).
Balení se mi opravdu líbí, dřevěný uzávěr tomu dodává šmrnc, i když je to krém za levný peníz z diskontního řetězce. Líbí se mi i kombinace barev a obrázek. Jedinou nevýhodou je ten otvor, ze kterého se mačká krém ven. Je úplně směšně maličký. Je možné, že to je problém jen toho mého kousku, ale i tak... chce to silnou a odhodlanou ruku dostat ven dostatečné množství krému.


Protože krém je opravdu hodně hutný, doufám, že to je na fotce alespoň trošku vidět. Prostě jak ho vymáčknete, tak stojí, žádný tekutý gelík nečekejte. To mě celkem překvapilo, protože krém na ruce z té samé řady byl tak tekutý, že se uměl dostat sám od sebe z tuby ven. Kdežto na krému pro nohy je na první pohled vidět, že snad i obsahuje to inzerované bambucké máslo...



Krém se překvapivě dobře nanáší a ještě překvapivěji rychle vsakuje. Ani ponožky nejsou potřeba, stačí si dvě minuty posedět. Vůně je celkem hodně podobná jakou měl krém na ruce, ale nějak se mi líbí víc.
Krém sice nestačí na tvrdou kůži na patách (vlastně jsem ještě nenašla kosmetický prostředek, který by eliminoval tvrdou kůži na patách), ale popraskané paty řeší naprosto efektivně a bez vytáček. Patičky hladké jako desetiměsíční batole jsem získala už snad po pěti dnech užívání. Prostě takový menší zázrak, tento krém bez dlouhých vytáček úplně nahradil Palmer's Cocoa Butter Formula jar, který jsem používala na nohy.

1 komentář:

  1. Já mám vyzkoušeno, že na úplně popraskané paty funguje pouze měsíčková mast v sádle a jako prevence krém na paty od Neutrogeny. Každopádně díky za tip! Sofa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...