čtvrtek 3. března 2011

The All Natural Face - tvářenky

english 

Pokud toužíte vyzkoušet minerální makeup, tak proč nezačít třeba u The All Natural Face. Proč? Protože mají malá balení za malou cenou a protože poštovné je velmi rozumné. No a maniak a závislák jako já zamíří přímo do... samozřejmě oddělení tvářenek.

Odstíny ukázané na oficiálních stránkách podle mě nestojí za nic. Polovina jich vypadá jako hnědo-béžová-neurčitá a druhá polovina má opravdu hodně divný odstín. Výhodou je, že si můžete objednat všechny tvářenky ve vzorku, nevýhodou je, že ty vzorky přijdou napytlíkované opravdu maličké, některé si namalujete tak možná třikrát. Ale zase představu o reálném odstínu si uděláte. A nebo neutrácejte za vzorky, já už to udělala...





Po obrázku následuje můj subjektivní pocit a názor na jednotlivé odstíny:
  • Antique Brick... tato barva se mi od začátku moc nezdála, ale vlastně není až tak špatná, i když je to teplý odstín, tak je i pro mě nositelná. Je trošku do hněda a přidá mi spíš opálený vzhled jako bronzer.
  • Cocoa... je prostě klasická světle hnědá, žádné komplikace tady nenajdete. Přesně takovou bych chtěla mít barvu vlasů, ale jako tvářenka u mě moc neuspěje. A taky mi smrdí (nechápu to, ale některé minerální makeupy mi smrdí jako ocet... třeba Cashmere od Lumiere).
  • Dark Rose... je tmavá červená a je opravdu hodně červená, teplý odstín, který mi vůbec nesluší.
  • Dusky Rose... tmavá růžová, tento odstín mě celkem překvapil, ve skutečnosti vypadá mnohem líp než na fotkách, pořád je v ní hodně červené, ale i tak mi celkem sluší.
  • Everyday Is a Good Day... pokud bych si měla koupit jen jeden odstín, byl by to tento, protože opravdu udělá den lepším, je to klasická světle růžová, i když růžové by tam mohlo být víc, je trošku do oranžova a do lososova, na tmavší barvě pleti se asi nemusí moc ukázat, ale na mě funguje perfektně.
  • Juicy Peach... no možná to je trošku do broskvova, ale mnohem víc je ten odstín do hněda, takže se mi vůbec nelíbí.
  • Peachy Rose... tento odstín dostojí svému jménu, představte si zralou broskve s nádechem do růžova, moc pěkný odstín.
  • Persimmon... krásná oranžovočervená, ten odstín se mi opravdu líbí, jen já s ním vypadám vulgárně a jak od kolotočů, tato tvářenka je opravdu hodně výrazná a ještě víc pigmentovaná, stačí jí míň než malinko a i tak je efekt hodně marfušovitý.
  • Raisin... hodně podobná hnědá jako Cocoa, akorát jde mnohem víc do studených tlumených tónů, vlastně se mi celkem líbí, ovšem spíš je to bronzer než klasická tvářenka.
  • Really Pink... úplně neviditelný odstín, i když jsem světlá, tak tato růžová se na mě vůbec neukáže (ukázala se až po třetí vrstvě a je zvláštní, že se ukázala spíš jako broskvová...), a to je trošku škoda, protože je to opravdu pěkná barva.
  • Really Red... opravdu červená, ale ve slabé vrstvě se ukáže lehký růžový podtón, docela pěkný a univerzální odstín.
  • Sherry... tmavě červená, trošku dohněda, při dokonalém rozetření ale jde odstín spíše do oranžova.
  • Suntan... studená hnědá, hnědé odstíny tvářenek nemám moc ráda a ani je nenosím, ale tento odstín vlastně vůbec není špatný a celkem se mi líbí.
  • Terra Cota... klasická cihlová oranžová, když jsem ji ale dokonale rozetřela, měla nádech spíš do broskvova, ten výsledek nebyl vůbec špatný, i když oranžovou tvářenku moc nemusím.
...uuff.

Objektivně musím říct, že výběr odstínů u The All Natural Face není moc vzrušující. Většina tvářenek má teplé tóny, které mi nesluší, chybí mi víc růžových a fialových odstínů. Na druhou stranu oceňuji, že tvářenky jsou matné. Tak a ještě fotodokumentace toho, co mám doma:


Jak je vidět, objednávala jsem podle odstínů na oficiálních stránkách docela naslepo a docela mimo, jediná tvářenka, která se mi líbí je Everyday Is A Good Day. Po bližším prozkoumání všech odstínů, bych si teda vybrala úplně jinak. Takže mám teď list přání: Dusky Rose (protože ten odstín je opravdu krásný), Really Red (protože takový odstín ještě doma nemám), Suntan (protože je to nejspíš první a poslední hnědá tvářenka, která se mi opravdu líbí).

A kdybyste si objednávaly, tak moje konzultantské číslo je 1703. Děkuji za pozornost.

2 komentáře:

  1. nevieš ako to s nimi je teraz? neviem si totiž nájsť slovensko v ponuke krajín pri registrácii..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda netuším, už tak rok jsem od nich neobjednávala. zkusila jsem se registrovat a nabídlo mi to jen usa a kanadu. tak jsem se zkusila přihlásit a podle všeho si nepamatuji heslo, takže nic. tak jsem zkusila jen checkoutnout jednu objednávku a pustilo mě to, dokonce mi bylo nabídnuto jako místo doručení česká republika nebo slovenská republika, dokonce i bývalé československo (to by mě tedy zajímalo, jestli by to došlo). takže asi objednej bez registrace...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...