čtvrtek 24. března 2011

Clinique - Superbalanced Makeup

Tohle je první vyzkoušený ze vzorků makeupů, které jsem si přivezla z Prahy, a přiznám se, že tento makeup od Clinique jsem vlastně vůbec nechtěla zkoušet. Já nemám ani Clinique moc ráda, kdysi dávno mě hodně zklamala řada Acne Solution, která mi vůbec nepomohla, spíš jen všechno zhoršila. Sice jsem tenkrát nakoupila jen malá balení na letišti v duty free a ještě se slevou, takže to alespoň bylo zklamání levné, ale i tak... od Clinique doma nic nemám. I když přiznávám, že některé výrobky vypadají sympaticky, cena mě vždycky vrátila zpátky na zem.

No a pak jsem byla v českém Lush obchodě, zatím kamarádka (zcela nepostižená jakoukoliv makeupovou nebo kosmetickou mánií, kromě laků na nehty) si odskočila do h&m. Já byla v Lush nějak rychle hotová, většinu z nabídky už stejně mám doma, a jen tak na chodbě se mi čekat nechtělo. A hned vedle je obchod Clinique. A paní byla moc milá. A moc ochotná. Ale zase vůbec ne vlezlá... A nakonec mi ten vzoreček skoro sama od sebe vnutila...

Ten makeup mě nakonec hodně překvapil. Je příjemný, na pleti zanechá takový sametový povrch, hebký na dotek. Dokonce vykouzlil efekt jemného rozjasnění, to jsem ani nečekala. Vůbec nekryje, to mě trošku mrzelo. Dokonce nekryje ani při bodovém lokálním použití. Je hodně tekutý a hodně hydratační, schová jakýkoliv náznak suché šupinaté pleti. A opravdu drží. Bez báze mi vydržel v perfektním stavu asi šest hodin. Možná i víc.




Odstín jsem dostala číslo 01, všude na internetu mají odstíny ale jenom pojmenované a nečíslované, takže si teda nejsem moc jistá, který odstín to vlastně je.  Rozhodně já bych potřeboval odstín trošku světlejší, trošku míň oranžový a trošku víc růžový.

Vzorek jsem dostala v zaklapávacím kalíšku, který se strašně špatně otvírá. A vzorku jsem dostala opravdu štědré množství, používám ho už týden a ještě pořád něco málo makeupu mám, řekla bych tak na tři dny... Plnou velikost makeupu si určitě nekoupím, potřebovala bych přece jen větší krytí. Ale myslím, že pro někoho se suchou pletí, jejíž jediným problémem je dehydratace a viditelné suché šupinky, je tento makeup dobrá volba.

2 komentáře:

  1. Tenhle makeup mi pořád vnucovali v Matasu, když jsem pátrala po nějakém tom nejlepším makeupu na světě, ale právěže to krytí mě odradilo. Jinak mám ale Clinique moc ráda, právě u téhle značky jsem jako první hledala ten svůj vysněný makeup, ale nic :-(

    OdpovědětVymazat
  2. od clinique jsem mela make up z rady Anti-blemish, odstin 2 a byl naprosto uzasny. plosne delal porcelanovy efekt, lokalne jsem ho uzivala jako korektor. bezvadne kryje ale nedela takovou tu hlinenou masku. minuly tyden jsem ho ztratila a oplakala :( za 700,- co za nej chteji v sephore ho ale zas tak nutne nepotrebuju. momentalne ho docasne nahradil make up od Bourjois (10 hour sleep ci jak se to jmenuje) a korektor od essence za pár kaček.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...