čtvrtek 10. března 2011

Je to dobré, pošťačka k nám nakonec trefila...

A tak jsem si včera na poště vyzvedla dva balíčky:


Silk Naturals

Silk Naturals jsem si objednávala ještě spolu s dalšími nadšenými, takže mi přišel opravdu veliký balíček. No měla jsem z toho radost jak na Vánoce, ale pak jsem odolala a vyfotila jenom svoje nákupy. Protože proč se chlubit cizím peřím.


 

Neodolala jsem a objednala jsem si
  • Super Serum a doufám, že budu mít tak krásnou pleť, až se budou auta otáčet... 
  • taky jsem koupila Cuticle Balm, protože právě teď je mým největším přáním vlastnit minimálně tolik těchto balzámů na nehty, kolik mám nehtů. 
  • k tomu jsem přidala Pure Silk Powder, protože jsem ho chtěla vyzkoušet, 
  • jeden rozjasňovač (Cherub), protože mám opět nutkání vlastnit všechny rozjasňovače, které kdo kdy vyrobil, 
  • dvě tvářenky (Climax a Petal).
A dneska jsem objevila, že Climax už doma jednou mám.

Při rozbalování mi přišlo, že ty vzorky jsou strašně maličké. Snad ještě menší než při mé poslední objednávce, nedalo mi to, tak jsem si to ověřila... a vzorky jsou pořád stejně malé. A pak jsem jen tak zabrousila do své sbírky minerálních tvářenek... a upřímně povím, že ty vzorky nejsou největší, takže malá odbočka. Srovnání provedeno na vzorcích: Silk Naturals Cherub ($1,25) - Lily Lolo Oh La La (£0.79) -Sassy Minerals Highwire ($1).


Závěr si udělejte samy... Ale ještě pořád jsou ty vzorky větší než od The All Natural Face. Takže buďme rádi alespoň za to...

iHerb 

... je americký e-shop /lékárna, já to moc nezkoumala, ale můžete tam koupit všechny multivitamíny, nutriční koktejly, taková ta super jídla, něco z kosmetiky a jiné. Poštovné je rozumné. A hlavně!!!... když zadáte kód někoho, kdo si před vámi už objednal, tak dostanete při první objednávce $5 slevu. Tak to jsem nemohla zmeškat a hned si objednala jen tak na zkoušku hennu v krému a kakaové máslo v tyčince.


A pak jsem čekala. A žádný balíček nepřišel. Tak jsem urgovala. A zase nic nepřišlo. A teď jsem se konečně dočkala, až jsem z toho byla sama překvapená, protože jsem si myslela, že se tím vším už dávno patlá paní pošťačka někde v Kuala Lumpur nebo Horní Dolní Lhotě. Je to ale trošku záhada. Podle všeho byl balíček odeslaný 30.ledna a v Brně na letišti ho česká pošta orazítkovala až 1.března. Tak to moc nechápu, kde byl ten balíček měsíc na dovolené... Asi v Kuala Lumpur. A taky je to poprvé, co mi balíček rozesílal Mediaservis....


A teď už se jen těším, až na sebe naplácám nový nevyzkoušený druh henny a vyčuchám kakaové máslo, protože tahle tyčka voní opravdu jako kakao.

A můj kód je TUS968 ... kdybyste si náhodou taky někdo něco chtěl objednat.

4 komentáře:

  1. Jé, já zrovna čekám na objednávky od obou. Silk Naturals jen týden, ale IHerb skoro měsíc, tak doufám, že není někde v Austrálii.

    Super Serum je skvělé, ale nekupovala jsem ho znovu, protože mám krém, který působí stejně (tedy na akné, SS má i jiné účinky) a je zatím za zaváděcí cenu, takže levnější. Zjistila jsem ale, že sérum s vitamínem C je ještě lepší, naprosto úžasné. Chci si ale ověřit, že se mně to nezdálo, než na něj budu psát ódy, tak čekám na plné balení.

    Ta tvářenka Lily Lolo je krásná, to bych měla zkusit, zvlášť když jsou ty vzorky tak velké. Předtím mě LL nezaujalo, protože nemají 50 odstínů tvářenek a 250 očních stínů.

    OdpovědětVymazat
  2. jj serum s céčkem by mělo být úžasné... nemám teda vyzkoušené, jen jsem zaslechla. ale má strašně rychlou spotřebu, tři měsíce, tak se bojím, že by se mi zkazilo...

    na iherb jsem čekala asi měsíc a půl. takže se nevzdávej, ono se to někde najde.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, chystám sa teraz na objednávku z iHerb (s tvojim kódom), len mám pár otázok:)
    Píšu na balíček presnú cenu tovaru, alebo nižšiu?
    Prosím ťa za koľko dolárov môžme nakúpiť bez DPH? Myslela som si, že za 30, ale asi to bude menej. (a ja už mám nákup asi na 3 balíčky:)))
    Už si niekedy prekročila sumu a DPH platila?
    Ak si dočítala do konca, ďakujem za trpezlivosť:)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. leni: tak tady mám odpovědi.
    jakou píší sumu na balíček, si už moc nepamatuji, ale myslím, že píší přesnou cenu...
    bez dph to většinou vychází na těch třicet dolarů, ale kurzy jsou zrovna docela nestabilní, takže je možná bezpečnější nakoupit za trošku míň, protože celníci to stejně budou počítat podle kurzu, který bude, až balíček doputuje do čr.
    já jsem zatím dph nikdy neplatila...
    a není zač.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...