sobota 5. března 2011

Just Pure Minerals - makeup

english version

Minulý týden mi konečně došel balíček z Just Pure Minerals. Vzhledem k tomu, že ten makeup jsem objednávala před vánocemi... no tak nějak jsem už pomalu ztrácela naději, že dojde. Mezitím jsem si objednala i další várku vzorků, všechny odstíny tvářenek a tak... A nakonec došly oba balíčky skoro současně, s rozestupem asi dvou dnů.


Tento makeup je prostě úžasný, je to ten nejjemnější minerální makeup, který jsem kdy zkusila. Vůbec mě nevysušuje, ani když jsem zkusila dát silnou vrstvu. Nedělá takový ten zaprášený pudrový vzhled, jen krásně splyne s pletí a stane se neviditelným. S tím souvisí i stupeň krytí, protože krytí se tady nedočkáte. Ani když makeup navrstvíte, tak stále kryje maximálně středně. Ale nemůžu si pomoct, já prostě tento makeup zbožňuji, hlavně to jaký mi dává na pleti pocit. Je to jak lehký jarní větřík, který přisvištěl z borového háječku. Je to mořský vánek s chutí sluníčka. Je to jako polechtání peříčkem a políbení od maminky. Jako písečná pláž a bosé nohy. Sjezdovka plná prašanu. Tak asi raději popojedem.

Just Pure Minerals nemají moc odstínů na výběr, někomu to může vadit, mě to vyhovuje, jsem holka nerozhodná. Z osmi odstínů jsem vyzkoušela tři nejsvětlejší, Cameo, Sand a Camel. Cameo je s růžovými podtóny, Sand a Camel se žlutými, přitom Camel je nejtmavší. No a abych v tom udělala ještě větší zmatek, na fotkách jsou odstíny seřazené abecedně. Cameo a Sand jsou nejsvětlejší odstíny v nabídce a myslím, že jestli je někdo hodně bílý, tak možná pro něj budou moc tmavé. Mě vyhovují oba. Jen prostě v tom žlutém vypadám tak unaveně a trošku nepřirozeně. Tak jsem si plnou velikost objednala ten růžový...



    na denním světle


    na slunečním světle
    Cameo je opravdu hodně dorůžova. Ani mi to nepřišlo, pak jsem ale po několika dnech zjistila, že štětec na makeup mám úplně růžový, skoro jako od tvářenky. Když jsem fotila odstíny, tak jsem z toho byla trošku na větvi, jak je to vůbec možné, že používám takový růžový makeup. Ve výsledku mi ale splyne s pletí a není vůbec poznat, že mám na sobě makeup. I při silném navrstevní, když jsem odstíny fotila, tak na některých fotkách se Cameo skoro vůbec na ruce neukázal (hlavně na těch rozmazaných). Takže tak, ale myslím, že to asi nebude odstín pro každého.

    3 komentáře:

    1. Četla jsem tvou první recenzi a objednala si také. Tvářenky se mě moc líbí a pudr je dobrý, ostatní jsem nestihla vyzkoušet.

      OdpovědětVymazat
    2. Trvalo dosť dlho, kým mi vzorky dorazili, ale makeup stojí za to:) Zmiešala som si dokopy Cameo a Sand a získala som tým ideálny odtieň.

      OdpovědětVymazat
    3. levandulko, to jsem ráda, že jsi spokojená. taky jsem přemýšlela, že bych si tyto dva míchala, ale pak jsem byla líná a mě vlastně ta růžová docela sedí (mohla by sice být o tón míň růžová, ale to se ztratí...)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...