pátek 25. března 2011

Just Pure Minerals - tvářenky a bronzery

english here

Tvářenky Just Pure Minerals jsou stejně jemné jako makeup. Odstíny vypadají opravdu hezky, hlavně na obrázku. Když jsem je doma rozbalila, tak jsem se velmi nemile překvapila, protože odstíny jsou třpytkaté. A hodně. Nic moc na běžné denní nošení. A znova jsem se nemile překvapila, když jsem se snažila všechny barvy vyzkoušet v reálu. Na ruce v silné vrstvě to ještě vypadalo celkem slibně, ale pak se ukázalo, že je to vlastně jenom červené... Ale vzorky všech osmi odstínů jsem získala jen za pět dolarů, není to super? A ty vzorky jsou opravdu obrovské. A abyste mi věřily, že odstíny jsou opravdu všechny červené, tak jsem si je nafotila i jednotlivě rozmazané.




na slunci
Apricot... meruňky jsou sice o trošku světlejší, ale i tak ten název odpovídá, barva je taková oranžovo-červeno-bronzová, jako zralá meruňka jen trošku s bronzovým nádechem.

Apricot


Bloom... je moc pěkná barva, trošku růžová, trošku fialková, ale základ je hodně oranžovobronzový, vlastně je to hodně podobný odstín jako Apricot.

Bloom

Merlot... je jediný matný odstín bez třpytek, je hodně do červena, je to taková tmavší verze Bloom (tedy i Apricot), taky je to nejvíc pigmentovaný odstín, takže to chce hodně lehkou ruku.

Merlot


Peaches... broskvová oranžová, taková opět lehce do červena.

Peaches
Petal /Pink Petal... je růžová na oranžovým podkladu, na ruce se mi ukázal hodně do oranžova, ale na tváři vyšel spíš do růžova a vůbec vypadal na tváři nějak mnohem líp, tento odstín je v akci opravdu moc pěkný (asi jako jediný).

Pink Petal


Plum... je opravdu krásný odstín v krabičce, lehce růžovofialová, na pokožce má zase odstín trošku i do červena a oranžova.

Plum

Rose... taky krásný odstín, který je víc růžový než fialový, ale zase je na oranžovým podkladě a vlastně vypadá úplně stejně jako Plum.

Rose

Tulip... je další variace na červenou.

Tulip

Ty barvy vypadají všechny strašně krásně. Hlavně na oficiálním obrázku. A ve skutečnosti v kalíšku vypadají ty fialové odstíny ještě krásněji. No a pak to naplácám na sebe a najednou je to samá červená. Nebo oranžovočervená. A hned vedle té červené je to jen samá třpytka V silné vrstvě se ukáže i jiná barva, ale při aplikaci lehkou rukou na klasická tvářenková místa, je to jen samá červená. Moc to ani nechápu, jak je to možné... Vlastně jediný odstín, který se mi líbí i ve skutečnosti je Pink Petal. Přeberte si to, jak umíte.

Zatímco tvářenky stojí alespoň za menší ozkoušení, tak bronzery nestojí za nic. Strašně ráda jenom chválím, ale tady to opravdu nepůjde. Just Pure Minerals má tři odstíny bronzerů: Glow, Sun Kissed a Warm Berry. Warm Berry jsem si raději neobjednala už kvůli názvu, takže vám ukážu jenom dva  odstíny. No a ty dva nestojí ani za dostatečné množství úhozů do klávesnice. Takže jen povím: hrozné, oranžové, oxidují a jsou naprosto nepoužitelné.  Zbytek vysvětlí obrázky.






6 komentářů:

  1. Náhodou ty tvářenky nevypadají vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že rozblenděné si jsou dost podobné... Ale docela mě láká je vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  3. kdo chce kam... já vás varovala. (i když za tu cenu, no nekup to)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nakoupeno! Aspoň malou radost jsem si dnes udělat musela... Díky za tvé fotky, pomohly mi pří výběru odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. viennettka: není zač a potom napiš, jak jsi spokojená s odstíny...

    OdpovědětVymazat
  6. Objednala jsem si dva vzorky tvářenky, když jsi o nich poprvé psala. Ještě jsem nezkoušela, protože mám dalších asi dvacet nevyzkoušených vzorků tvářenek. I kdyby ale byly dočervena, nebude mně to vadit. Vlastně uvažuji o červené tvářence od té doby co jsem viděla Sleek Scandalous.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...