úterý 1. března 2011

Korres - makeup s divokou růží

Na tento makeup jsem se hodně těšila, už když jsem si ho objednávala. Pak přišel a já byla jenom zklamaná, protože ten odstín byl prostě moc tmavý... moc oranžový... moc hnědý... no ani jsem ten makeup na živo nezkoušela. A pak jsem si vzpomněla, že mám blog a že třeba bych o tom makeupu mohla taky napsat. A vyzkoušela jsem... a byla jsem opravdu hodně překvapená, protože ten makeup vůbec není špatný.



Mám ráda skleněné lahvičky na makeup, tak nějak mi dodávají pocit luxusu. A taky mám ráda pumpičky, protože mi dodávají pocit svěžesti a čistoty po celý den... Korres skleněná lahvička je moc pěkná, z tmavého skla, prostě radost pohledět. Bohužel nemá pumpičku, takže musíte šikovně dávkovat makeup přímo z lahvičky složitou operací pod krycím názvem "potřebuji jenom trošku, snad to nevyleji celé".


A pozor na dávkování, protože makeup je hodně tekutý. Koupila jsem si druhý odstín a je opravdu tmavý, takže hádám, že ani ten první pro úplné světlušky nebude. Ten odstín se mi ze začátku zdál do žluta, až oranžova, ale při nanesení na tvář se velká část těchto podtónů ztratila a výsledkem byla standardní béžová. I když na mě stále moc tmavá a stále trošku do žluta, vypadám v tomto odstínu tak nudně, nezajímavě a unaveně... Odstín s číslem WRF1 vypadá víc do růžova, asi to pro mě bude mnohem vhodnější odstín. Jinak najít vůbec odstíny makeupu Korres je výzva, protože na české stránce www.korres.cz se toho překvapivě nedočkáte, dokonce i v českém oficiálním e-shopu si vesele prodávají makeupy bez vybarvení odstínů. Takže pro ilustraci... z americké stránky.



tato barva spíš odpovídá reálnému odstínu

Makeup není krycí, ale je částečně rozjasňující. A co je zarážející je i dlouhotrvající, po půl dni nošení, zhruba šest hodin, jsem ho odličovala téměř netknutý. Na přírodní tekutý makeup to považuji za hodně dobrý výkon.
Ten makeup asi pošlu dál, mohla bych si ho sice schovat na léto, ale mám schované už další dva z minulého roku. Upozornění, následuje komerční vložka. Jestli máte zájem, makeup je k dispozici za 450,- i s poštovným.
Bylo to moje první setkání s Korres, a tak nějak mě celkem navnadilo... takže teď bych toho chtěla tolik vyzkoušet a to přitom nic nepotřebuji. Prostě jsem marná...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...