sobota 26. března 2011

Lush - Shangri La




Já mám Lush opravdu ráda. A tak se v tomto případě raději zdržím hodnocení a jen tady nasekám fakta.
  1. Podle anglického Lushe je tento krém určený pro všechny, kterým už bylo 29. Takže přesně od té doby ho toužím vyzkoušet. Napsala jsem si o vzoreček do Anglie a přišel opravdu v hojném množství, které mi vydrželo asi měsíc.
  2. Za poslední měsíce jsem byla takový pokusný králík a měnila jsem krémy vždy po měsíci, kdy jsem používala daný krém na den i na noc. To vše v posloupnosti: Super Serum, Silk Naturals - Gorgeous, Lush - 24 hodinová vitalizační péče proti únavě, Yves Rocher - Hydra Zen Neurocalm, Lancôme - Shangri La, Lush. Při měsíci s Shangri La byla má pleť v nejhorším stavu.
  3. Krém tak zvláštně voní. Ani ne orientálně jako všechno ostatní od Lush. Spíš tak bylinkově.
  4. Krém je hodně hutný.
  5. Krém je hodně mastný, já se po něm leskla jak při 92 stupních Fahrenheita.
  6. Krém se nevstřebává, po nanesení jsem měla hladkou a jemnou pleť a také pocit, jak kdybych měla na obličeji neviditelnou fólii, která v napnutém stavu balancuje rovnováhu.
  7. Na nose se mi objevily šupinky suché kůže. Mohla to být vina posledního letošního mrazíku nebo prvního jarního sluníčka. Každopádně ten krém tomu nedokázal zabránit po dobu zhruba tří dnů.
  8. Kdysi a kdesi jsem vyčetla jednu Lush filozofii, tedy že používání speciálního očního krému není nutné a jakýkoliv krém Lush lze také použít na oční okolí. Pro Gorgeous to platí, kvůli Shangri La jsem si oči vyplakala.
  9. MakeupAlley si Shangri La cení na 4,2 bodů (prý druhý nejlepší v současnosti Lushem prodávaný pleťový krém, hned po Saving Face, což je vlastně sérum, takže se to ani nepočítá a tím pádem je Shangri La první). 79% hodnotitelů by si tento krém koupilo znova. 
  10. 45g stojí £25.95 / 1195,- Kč
Závěrečné hodnocení nechám na porotě, však vy si to nějak přeberete...

    5 komentářů:

    1. Mně od Lush vyhovoval jen Imperialis. A jaký máš názor na ten Hydra Zen? Vyplatí se ho vyzkoušet? Nebo máš nějaký strašně dobrý krém, který můžeš doporučit? (mám smíšenou pleť se sklonem k šupinatění - nos, brada, tváře) a hledám krém, který by kromě hydratoval i zlepšil (sjednoti) tón pleti...jestli to nějaký krém vůbec dokáže=))

      P.S. musím říct, že tvoje články jsou tak brilantně psané, že se na ně vždycky strašně těším!!

      OdpovědětVymazat
    2. tak nejdřív moc děkuji za pochvalu...

      hydra zen byl opravdu dobrý, hodně mě překvapil, ovšem ta cena není až tak uživatelsky příjemná. já teda ještě pořád jedu na unt sérech (na hydrataci to nejjednoduší aqua fortis), i když mám pocit, že už mě to trošku opouští. a nebo můžeš vyzkoušet ten yves rocher, občas se dá koupit v akci za čtyřistovky, tak to už je přijatelné.

      a sjednocení tónu pleti... proč potřebuješ sjednocovat? já třeba potřebovala vymazat jizvy po akné, tak to mi pomohl i ten yves rocher nebo clearagen od unt. a nebo i to super serum od silk naturals.

      OdpovědětVymazat
    3. Porota tápe :-) Hutný a mastný krém by se mi hodil, ale zase bych mnohem raději vyzkoušela Gorgeous. Ale u obou mě děsí ty ceny. A jakej je ten Yves rocher? Ten název zní hodně dobře :-)

      OdpovědětVymazat
    4. yves rocher je za mě... super

      http://denjekrasny.blogspot.com/search/label/yves%20rocher

      OdpovědětVymazat
    5. Taky jsem měla vzoreček, nijak mě nenadchnul no a popravdě jsem ani na Gorgeous neviděla nic tak extra super....po Celestialu jsem se osypala (teda nevím 100%, jestli to bude tím, ale asi jo)¨
      Tož za mě Vanishing :)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...