pátek 11. března 2011

Protože změna je život.

Když jsem začínala před pěti měsíci blogovat, tak jsem si prostě nadláskala první adresu blogspot.com, která mě pustila. Bylo to moje poprvé a já vlastně asi nevěděla, co chci. Nekomplikovala jsem to, protože jsem si nebyla jistá, jak dlouho mi blogování vydrží. No zatím to vypadá, že mě to baví, a co je hlavní, vypadá to, že mám jakýsi plán, takže jsem se rozhodla si najít jinou a lepší adresu. Hezčí. Pamatovatelnější. Stylovější... A taky jsem zjistila, že změna adresy tady u pana Bloggera je otázkou několika kliků a úderů do klávesnice, práce asi na padesát dva sekund. A tak už brzy mě najdete na
denjekrasny.blogspot.com

Ale teda trošku mi to trvalo, než mi došlo, že nejjednoduší adresa je stejná jako název blogu... Mám moc ráda každého svého čtenáře a ráno v šest zapínám se silným absťákem počítač, abych si přečetla nové komentáře (nebo minimálně abych se přesvědčila, že opravdu nikdo nekomentoval...). Doufám, že mě neopustíte. Změna proběhne v pondělí 14.3., tak se na to připravte.


Pokud mě sledujete přes Google síť, tak snad ani nepoznáte, že k nějaké změně došlo.
Pokud mě sledujete přes Bloglovin, budete si mě muset zadat znova. Tak se moc omlouvám.
Pokud mě máte jenom v oblíbených, tak si mě taky budete muset zadat znova.
A pokud sem chodíte jen tak bezcílně či cílně z google pátračky či odjinud, tak je Vám to vlastně jedno...



O víkendu jedu do Prahy a mám velké plány, které zahrnují KFC, čínské jídlo, Lush, MAC (protože za podívání se nic nedám...), Sephoru a jiné. Trošku málo se obávám alkoholových excesů a jiných opičin a trošku víc se obávám nedělního rána... tak popojedem.

3 komentáře:

  1. MAC MAC MAC! Mluví ze mě závist, já ho mám odsud daleko....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za podívání nic nedám... Mě sice MAC moc neláká (tedy zdaleka ne tolik jako jiné značky), ale asi bych s prázdnou neodešla, leda bych šla bez peněženky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...