úterý 8. března 2011

UNT - Duo Réveil aneb pohádka s dobrým koncem

Byla jednou jedna princezna. Bydlela v království za sedmero řekami a sedmero horami a v tom království všichni strašně málo spali. Ale opravdu maličko. Třeba jenom čtyři hodiny denně. Princezna ale byla jiná a potřebovala by spát asi tak deset hodin denně. No ale v tom království to prostě nešlo. Prostě to bylo takové nespavé království. Princezna byla smutná, protože byla unavená. A protože unaveně taky vypadala, tak byla ještě smutnější. Měla tmavé kruhy pod očima z nevyspání a napuchlé oči ze špatného nevyspání. A jak byla smutná, tak občas i tu slzičku uronila, no a pak byla ještě více napuchlá. Nebylo to dobré. Až jednou, už se pomalu stmívalo a na stromě krákal černý havran... Přišel on, jejích očních kruhů šampión. A od té doby se princezna zase směje...

Mám kruhy pod očima. Tmavé a napuchlé. Stejně jako naše princezna. A nemám je moc ráda. Někdy jsou menší, někdy jsou světlejší, ale tak nějak jsou pořád se mnou. Je to taková honba za fata morgánou, protože snad neexistuje oční krém, který by si s tímto dokázal poradit. Alespoň jsem si to až donedávna myslela.



Duo Réveil je oční krém, který by měl působit proti tmavým kruhům pod očima a proti napuchlým očím. Budu upřímná... zas až takové zázraky se neděly. Nicméně tmavé kruhy pod očima jdou řešit kvalitním korektorem, takže jestli nějaký krém zvládne zkrotit napuchlost, tak já budu úplně spokojená. A to tento krém dokáže.




Balení krému je veliké, nebo spíše dlouhé, i když velikost obsahu je standardních 15 ml. Design balení je hodně futuristický, takový aplikátor v koupelně nejspíš ještě nemáte. Balení se mi sice líbí, ale příště bych raději upřednostnila větší praktičnost, protože s aplikátorem se mi dost špatně manipuluje. I když jsem si časem zvykla, stejně nejsem schopná dostat ven to správné množství krému, vždycky ho mám o něco málo nebo o něco víc navíc. Můj aplikátor taky občas nefunguje, i když mačkám, tak ven se nic nedostane, zatím se mi to ale vždycky podařilo znovu rozmačkat (snažím se, protože ten krém levný opravdu není). Ale musím uznat, že při držení a mačkání si budete připadat opravdu na úrovni high-tech:



Krém je lehký, dobře se vstřebává a je jemně parfémovaný. Nedráždí, na pokožce je příjemný, pro každodenní aplikaci stačí opravdu malé množství. Konzistencí to není klasický chladivý gel pro opuchlé oči, ale spíše hydratační oční krém.


Krém používám asi dva měsíce, ráno i večer. Ze začátku jsem nepozorovala žádné změny, vlastně jsem to ani moc nesledovala, protože na efektní oční krém příliš nevěřím. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem si zhruba po měsíci používání všimla, že moje váčky pod očima jsou menší. A za další týden byly zase menší. Vlastně tomu ještě pořád nevěřím, ale je to tak. Tmavé kruhy pod očima mi sice zůstaly, ale co už... to zapatlám korektorem.

Bojím se, že za chvíli mi tento zázrak dojde a já si budu muset koupit nové balení, po dlouhé předlouhé době nemám kruhy pod očima, které na dvacet metrů křičí: "ona nespí, ona je unavená, důchodci uvolněte místo k sezení..." Jen ta cena není moc uživatelsky přívětivá $27,99.

6 komentářů:

  1. Ahoj, mě DUO REVEIL bodlo i na tmavý kruhy(tam to ale bylo pomalejší), jinak co se týče vaků, podobná zkušenost, cca po měsíci první pozitivní změny, ted už zmizely(používala jsem jedno balení a něco mi ještě zbylo). Zkouším teď na doporučení známý jejich údajně zázračný sérum PRODIGE tak jsem zvědavá jak se zmladím..Obsahuje to kmenový bunky z nějakýho vzácnýho jabka, který se nejspíš v Ovoce a Zelenině sehnat nedá. Jinak UNT používám rok a celkově jsem spokojená i s tím že mají šetrnější, neparfemovanou a nekomedogenní kosmetiku). Zdraví Radka a přeje hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  2. radko, tak to jsem ráda, že to na někoho funguje taky. já jsem už pár měsíců bez a moje kruhy se zvětšují každým dnem, takže si ho asi budu muset koupit znovu...

    OdpovědětVymazat
  3. Můžete mi, prosím, poradit, zda je krém k dostání jen přes net nebo i v v běžném obchodě? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..ale můžeš ho už koupit i tady http://www.kosmetika-unt.cz/eshop/oci-a-rty/pece-o-oci/duo-reveil/

      Vymazat
    2. hm... tak to fakt nemůžu, nevidím důvod, proč platit o dvě stovky víc.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...