pondělí 7. března 2011

Vyrobila jsem si to sama...

Předem se omlouvám všem nadšencům s lakovací mánií a slibuji, že příště už to neudělám. Protože ano... lakovala jsem si nehty. Je to strašné, je to suché, má to záděry... moje nehty, ale prostě nemohla jsem si pomoct, když jsem nedávno jen tak brouzdala po netu, tak jsem narazila na fotoreportáž aneb jak si vyrobit vlastní lak na nehty. A já si to prostě musela vyzkoušet. A nemohla jsem si to nechat jen pro sebe... I když pamatujte si, já na ty laky opravdu moc nejsem. Takže pravověrné lakovací maniačky prosím o prominutí.

Budeme potřebovat:
  • bezbarvý lak - já vzala s-he stylezone basecode, protože jiný jsem doma neměla a protože jsem byla líná a lakomá si kupovat normální bezbarvý lak. 
  • minerální makeup nebo normální pudr (ten musíte nadrolit) nebo třeba pigmenty - já jsem použila minerální makeup Coastal Scents, který je jako makeup úplně otřesný, a tvářenku Just Pure Mineral v odstínu Apricot, protože tu mám doma dvakrát.
  • podložku na míchání - použila jsem složený alobal. 


  • ubrousky na utření -  já jsem čistila dětskými ubrousky značky babylove z dm.

Odsypeme si trošku makeupu na podložku. A stačí opravdu maličko, lak potom mnohem líp lakuje, ale stále je dostatečně krycí.


 Přidáme lak.


Smícháme.


Nalakujeme. Očistíme kartáček laku dětským ubrouskem.

To samé jsem udělala i s druhým odstínem.



 A výsledkem je...






To je sranda, co. Makeup od Coastal Scents nebyl moc dobrá volba, po nalakování jsou v laku vidět i cítit hrudky makeupu. Pokus s tvářenku vyšel mnohem líp, lak je opravdu hladký, krásně kryje už v první vrstvě. Taky je lepší nechat lak s barvou po smíchání trochu odpočinout, protože jinak se v něm dělají bublinky (důležité obzvlášť pokud to budete míchat tak zuřivě jako já).

Já na to lakování moc nejsem, ale mám úchylku na sladění barev oblečení a líčení, běžně ladím barvu podprsenky s ponožkami nebo barvu kalhotek s čepicí (to kdybych se náhodou někde svlíkala). No a možnost perfektně sladit barvu tvářenky s lakem na nehty... no není to superblbost...

Ano vím, není to až tak taková novinka a MAC pigmenty běžně míchá do laku každá druhá nadšenkyně. No ale pro mě to bylo dneska poprvé.

4 komentáře:

  1. Je to skvělý nápad a hned to jdu vyzkoušet! :) Myslíš si, že by to šlo třeba i s očními stíny nebo tvářenkou? :))

    OdpovědětVymazat
  2. já myslím, že s čímkoliv, jen to musíš opravdu nadrtit na mikročástečky...

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, takhle jsem si vyráběla laky když mi bylo 15 :-) Že bych se k tomu zase vrátila? Aspoň bych konečně našla využití pro všechny ty moje mac pigmenty...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý nápad :) Také si je občas vyrobím ! Vznikajími famózní odstíny ! :D Moc pěkné ;)

    http://webaboutfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...