pondělí 14. března 2011

Vzorky, vzorky, vzorky...

...aneb jak to udělat, aby se maminka najedla a peněženka zůstala celá.

Jak bylo poznat z mého itineráře, prolezla jsem v Praze každou parfumérku, na kterou jsem cestou narazila. Rozhodla jsem se totiž, že můj další makeup, který si koupím, bude značkový. A tak jsem vytvořila list a jela do Prahy odhodlána získat vzorečky nebo minimálně omrknout odstíny:
  • Teint Miracle
  • Face Fabric
  • Vitalumiere Aqua
Taky jsem měla nakupovací seznam, kde byl hlavně Benefit. No ale Benefit prodávají jenom v Sephoře, v jedné byla prodavačka tak hrubá, že jsem odmítla vytáhnout peněženku, a v druhé Sephoře jsem pobyla jen pět minut, protože nebyl čas. No a pět minut je pro mě málo na vytvoření finálního nákupního rozhodnutí.

Ale teda přiznávám, že se mi to trošku vymklo z rukou, protože nakonec jsem si domů dovezla tyto vzorky:


Lush - Jackie Oates
Clinique - Superbalanced Makeup
Lancôme - Teint Miracle
Armani - Face Fabric
Lancôme - Teint Idole
Dior - Diorskin Nude

Když jsem to pak doma rozbalovala, tak jsem si připadala jako na Vánoce...

1 komentář:

  1. Ahoj, máš moc pěkný blog, určitě sem budu chodit častěji :)
    Mám taky blog, můžeš ho navštívit a nechat komentář, budeme s kamarádkou moc šťastné :) http://tess-and-natt.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...