sobota 30. dubna 2011

3x3 pro měsíc duben

Aneb moje tři nejoblíbenější produkty měsíce dubna:


  1. Just Pure Minerals makeup. Nemůžu si pomoct, prostě tento makeup je můj letní románek. Trvá to už druhý rok... ha, a pak že letní románky nevydrží.
  2. Hugo Boss: Deep Red. Měla jsem vůni a zbožňovala jsem ji. A pak jeden nešťastný den lahvička nevybalancovala vratký postoj v koupelně na poličce... a zbyl mi jen krém. Není to typická vůně prosluněných dnů, je sice ovocná, ale tak těžce a zasněně. Svěžest tam žádnou necítím, ale za to tam cítím ten černý rybíz... a to docela výrazně. Černý rybíz nemám ráda ani naživo, ani v marmeládě, ani v jakékoliv jiné úpravě, ale tady se mi líbí. Další rozpolcené názory si přečtěte na arome.cz.
  3. CND  Cuticle Eraser. Až donedávna jsem netušila, že něco takového existuje. Teď už to vím, nehty a okolí mám v mnohem lepším stavu, ale taky jsem si nenápadně způsobila další závislost. A je velké nebezpečí nákazy i přidružených posedlostí... Bojím se, že laková obcese se ani mě nevyhne.


Hned potom Vám prozradím moje tři nejoblíbenější produkty od Alverde:


  1. Liquid Rouge & Lips, 602 Cherry. Tekutou tvářenku jsem koupila ve výprodeji asi za šedesát. Nevýhodou je, že má trvanlivost jen do konce srpna. Ale jinak je to skvělá červená, použitelná jako tvářenka i jako rtěnka. Na rtech teda výsledek nic moc, barva je sice pěkná, ale vůbec nehydratuje, snad i vysušuje a nehezky chutná. Ale za to na tvářích... má naprosto úžasný mokrý efekt, přidá takový lehký dotek vody a dokonalé zdravé pleti. Tekutina má jasnou červenou barvu, po aplikaci se jakoby vsákne do pokožky a drží celý den... Teď už jen čekám, až k nám dorazí její sestřenice od essence, aby byla rodinka kompletní. (Jen doufám, že se dočkám.)
  2. Kajak Eyeliner, 08 Violet. Specifickou charakteristickou předností/vadou je fakt, že tato tužka nemaluje. Jen přidá takový barevný odlesk. Doma mám celkem hodně tužek na oči, které nemalují, ale tato je z nich bezkonkurenčně nejlepší. Vlastně barevným efektem zastíní často i tužky, které regulérně malují.
  3. Gloss Tube aneb lesky v tubě ze sezónních kolekcí. Co na to říct. Prostě je zbožňuji a čekám, až bude nějaká nová kolekce. 



    A nakonec tři rady do života:


    1.  módní rada: Když nevíš co na sebe, fialovo-žluto-tyrkysový šátek uvázaný na jakýkoliv způsob dokáže pozvednout jakýkoliv model o několik tříd. A v rámci aktuálního jarního trendu colour blocking se fialová, žlutá a tyrkysová hodí ke všemu.
    2. manikúrová rada: Jestli si tu záděru ukousneš ještě víc, tak se ti to ani do svatby nezahojí.
    3. a rada nejcennější: Jestli je na tebe někdo opakovaně ošklivý a křičí, usměj se a přestaň poslouchat. 

      4 komentáře:

      1. Já jsem se na tu Essence tvářenku taky strašně těšila, ale jak to tak vypadá, k nám nedorazí. Byla jsem už v pár Rossmannech, kde byla Blossoms kolekce vystavená a na tom stojanu nebylo na tvářenku ani místo, nebyla ani v ceníku - takže se nám asi vyhnula=(((

        A díky za rady, zase jsi mě pobavila=))

        OdpovědětVymazat
      2. tak teď si mi asi zlomila srdce... já se totiž bez ní asi neobejdu...

        OdpovědětVymazat
      3. Jooo, lakové obsesi fandím! Abych ti s ní pomohla, jdu ti napsat ten mail, včera jsem na to nějak zapomněla.
        Pokud by ti nevadilo tu tvářenku trochu (hodně) přeplatit, tady je řešení http://cgi.ebay.de/Essence-Blossoms-etc-LE-Liquid-Blush-Flowerkissed-NEU-/190527005052?pt=DE_Beauty_Make_Up_Make_Up&hash=item2c5c4b617c#ht_2391wt_932

        OdpovědětVymazat
      4. :-) moc pěkný rady, souhlasím! a jinak jsi mě právě nalákala na Alverde a na CND ;-)

        OdpovědětVymazat

      Děkuji za všechny komentáře!

      Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...