sobota 9. dubna 2011

Armani: Face Fabric

Znáte to, když o něčem hodně čtete a hodně slyšíte, tak si vytvoříte celkem jasnou představu... A já měla velmi jasnou představu o tomto makeupu. Hedvábná textura. Sametový. Přirozený vzhled a krytí. Rozjasňující. Dlouhotrvající. Nejlepší makeup na světě. A pak konečně přijde ten okamžik... a vše se sesype jak domeček z karet.

No už Vám to asi došlo. Tento makeup mě zklamal. Ale naprosto. Nevím, možná jsem měla příliš vysoká očekávání. Možná jsem příliš náročná. Možná se stala někde ve vesmíru chyba... Vezmu to pěkně po pořádku:



Ten makeup je hedvábný, naprosto úžasný na dotek. Konzistence je našlehaná (krásně je to nafocené na blogu My Makeup Reviews), trošku jako Maybelline Dream Satin Liquid nebo Dream Matte Mousse, ale asi tak tři sta padesátkrát lepší a hebčí a sametovější. Face Fabric se úplně vznáší na prstech a lehce klouže po pokožce, ten pocit je částečně podobný makeup bázi od Dermacolu. To bude nejspíš tím, že Face Fabric je plný silikonů (stejně jako ta báze). A musím se přiznat, že ten silikonový hedvábný pocit je až přehnaný a je mi pomalu nepříjemný...


Makeup je sametový na dotek. Pokožku zanechá  hebkou a tvář hladkou. Jen mi tedy přišlo, že ta sametová struktura trošililinku vysušuje. Vlastně mi to nepřišlo, po týdnu používání se to ukázalo jako smutný fakt. Moc to nechápu, protože některé recenze doporučují tento makeup spíše pro suchou a normální pleť, na mastnou pleť je totiž tento makeup málo matující. No nevím... já mám pleť normální, po týdnu používání Face Fabric (veškerá denní a noční kosmetická péče zůstala nezměněna) mám normální pleť s naprosto suchým šupinatým nosem.



Po aplikaci je makeup přirozený. Tak v tomto bodě můžu s panem Armani naprosto souhlasit. I když znám spoustu jiných makeupů, které stejně přirozeného vzhledu dokáží docílit za mnohem menší peníze. Zas tak zásadní rozdíl jsem nepozorovala.

A teď už se dostáváme k jádru všech mých problémů s tímto makeupem. Většina recenzí sice hovoří spíše o lehkém krytí, které jde navrstvit, u mě se stala asi někde chyba, protože krytí se nedostavilo skoro žádné, ani v třetí vrstvě. Díky tomu samozřejmě je makeup na pokožce opravdu přirozený neboli jsou vidět všechny možné a nemožné přirozené nedostatky. Dokonce mi přišlo, že jakékoliv suché místo (například červenou skvrnu po vymáčknutém pupínku) tento makeup jen zvýraznil. To, co bylo před nanesením jen začervenalé a suché na dotek, bylo po nanesení makeupu stále červené a navíc i šupinaté neboli suché na dotek i na pohled.

Rozjasňující efekt by měly zajistit světlo odrážející částice. Tak nejsem si úplně jistá, ale do toho mého ty částice asi zapomněli dát, protože jsem si ničeho takového nevšimla. Ale uznávám, že makeup je dlouhotrvající a dlouhodržící, to se panu Armani zase povedlo, to jo.

A tak jsem zklamaná. Spadla jedna z mých kosmetických met. Na jednu stranu je to dobře, protože ten makeup stojí nehorázné peníze (skoro $50 nebo 1600,- Kč), takže alespoň jsem ušetřila. Ale na tu druhou stranu... není pěkné, když se hroutí představy jak hrady z písku při příchodu deseticentimetrové tsunami...

3 komentáře:

  1. Mluvvíš mi z duše, lépe bych to snad ani nenapsala!! Taky jsem k tomuto make-upu vzhlížela jako k jedinému řešení všech skrytých i zjevných nedostatků...než jsem šla do Douglasu, kde ho na mě ochotné slečny vyzkoušely. A nastalo přesně to co píšeš. Zvýraznil vše, nekryl vůbec, nos jsem měla samou šupinku a slečna ze mě byla tak nešťastná, že zavolala další slečnu z péče o pleť, aby mi doporučila něco, čím by se to dalo napravit. Takže místo Face Fabric jsem domů odešla s peelingem a bahenní maskou od Kaneba=) Finančně to dopadlo ještě hůř, než kdybych koupila ten nehorázně drahý Face Fabric...no ale pointou mého vyprávění je, že není všechno zlato co se třpytí=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono je nejhorší mít jasnou představu. Já to tak taky mám - vím, jak má vypadat můj dokonalej kabát, nejlepší šaty i makeup, ale evidentně to ve skutečnosti neexistuje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenzi, protože jsem o něm vážně uvažovala a do Prahy to mám hodně daleko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...