čtvrtek 7. dubna 2011

Minerální makeup - Coastal Scents



Coastal Scents je americký e-shop, kde koupíte hlavně levně palety očních stínů čínské výroby, štětce nebo jiné kosmetické záležitosti, mezi jinými i minerální makeup. Já jsem si objednala vzorky makeupu Silk Cover, dva nejsvětlejší odstíny: Fair a Light. Vzorky jsou celkem drahé, $2 za kus, celé balení je taky celkem drahé, a určitě se to nevyplatí, protože tento makeup je strašný. Příšerný. Naprosto nepoužitelný. Já ho vyzkoušela jednou a okamžitě poslala dál, protože:
  • vysušuje
  • zalézá od pórů
  • tam, kde nejsou póry, si nějaké vytvoří a zaleze do nich
  • je maskovitý 
  • dělá silně pudrovitý efekt
  • jo a taky hodně vysušuje.
Jinak z toho makeupu jsem byla tak otrávená, že jsem si ani nevyfotila odstíny v akci, tak jen povím, že odstín Fair byl pro mě tak akorát, možná bych snesla i o kousek světlejší. K objednávce přidali i vzorek očních stínů zdarma, ale oční stíny nejsou moje parketa, takže jsem je urychleně darovala a zblízka je taky neukážu...

Pak jsem si objednala dva odstíny tvářenek, $1 za vzorek. Tvářenky jsou naopak velmi pěkné. Teda, co to kecám, ty tvářenky jsou přenádherné. Objednala jsem si (bohužel) jen dva odstíny: True a Bellini. Balení je trošku slabší, jsou to zaklapávací kelímky, hodně maličké, ale obsah je docela veliký. Kelímky nejsou popsané, jsou v pytlíku a teprve pytlík je popsaný, což je trošku nepraktické při nadšeném prvotním vybalování a následné identifikaci... Ty kelímky taky nejdou otevřít, a když už se mi konečně podařilo to otevřít, tak jsem polovinu obsahu vysypala... jsem z toho byla tak rozrušená, že jsem ten kelímek zase zavřela a musela jsem otvírat znovu. No nic, po složitých operacích otvírání - vysypání - zavření - další otvírání - vysypání - konečně přesypání mi toho pořád zbylo dost.



Bellini je tmavě broskvová (trochu jako hodně zralý Redhaven), která má ale úžasný metalový odlesk. Na běžné nošení to sice moc není, myslela jsem si... no a dneska mám tuhle tvářenku už třetí den po sobě, protože ta barva je opravdu krásná. Když se nanese lehkou rukou, tak kovový odlesk je opravdu jen decentní... A doma takovou ještě nemám.

True je hodně přirozená barva, je do červena a já s ní vypadám trošku jako spálená prvním jarním sluníčkem po celodenním pobytu venku. Vlastně se mi ten efekt hodně líbí, je to taková jarní náhražka bronzeru. Myslím, že až se trošku opálím, tak to už taková sláva nebude, ale teď na jaro je pro mě ta barva prostě značky ideál.
True je taková sladká růžová, myslela jsem si, když jsem to doma rozbalila, a pak mi hned přišlo, že takovou už doma mám. Trošku jsem zapátrala a našla jsem Everyday Is A Good Day, pořád to nebylo ono, tak jsem hledala znovu a našla jsem Babydoll od Blushe, to je sice rozjasňovač, ale nechová se tak... V kelímku ty barvy vypadají opravdu jak bratříček a sestřička.


Teď trošku odbočím. Věděly jste, že minerální makeup ukáže svůj pravý odstín teprve po zahřátí při styku s pokožkou? Ne? Tak tady si to můžete názorně prohlédnout, protože na ruce veškerá podobnost všech odstínů končí, zatímco True se vybarvila spíš do červena, tak Babydoll je pořád jen jasná růžová a Everyday je spíš lososová.



Od Coastal Scents si nejspíš ještě někdy objednám, ráda bych vyzkoušela jejich pigmenty, které se dají použít opravdu různorodě. Vlastně ani nechápu, proč jsem vzorek některých pigmentů nekoupila už při té první objednávce, asi jsem měla nějaké okno nebo co...


6 komentářů:

  1. Já měla tu jejich paletku 88 stínů, protože jsem si naivně myslela, že je to něco jiného než ty z ebay za polovinu, pak jsem ji prodala ted jsem ji z ebay na pokusy zase objednala, jen tu 120 ostínů-blázinec :D, pak mám patery gelové oční linky a štěteček na linky a ty jsou docela fajn, jen docela dost rychle vysychají mi přijde. Jinak zadarmo jsem dostala taky vzorek stínů od nich a přesně v tomhle pitomém balení,co nejde otevřít!!! taky jsem půlku vysypala děsný. Jo a ještě mám od nich malý kabuki. Jinak minerální makeup jsem ještě nezkoušela, protože mám pocit, že na mé suché pleti by to vysušoval ještě víc, nepoužívám kvůli tomu ani pudr.

    OdpovědětVymazat
  2. no peti, myslím, že ten minerální makeup ani nezkoušej. možná by jsi našla nějaký, který by vyhovoval, ale bylo by to dlouhé (možná i marné) hledání...

    jinak je pravda, že coastal scents a bezejmenné značky z ebay je to samé. však oni jen nakoupí z číny, dají na to jiný obal a jinou cenu a je to. věřím, že i ten mmu kupují v pytlích po kilech a pak jen přebalují...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvářenky vypadají dobře, nikdy jsem si jich nevšimla. Pigmenty jsem chtěla zkusit už dávno, ale nějak jsem se k tomu nikdy nedostala.

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych si od nich objednat sadu štětců, myslíš, že je to šunt?

    OdpovědětVymazat
  5. blongie007: já myslím, že štětce jsou celkem kvalitní. jako nemám osobní zkušenost, ale bývají přirovnávány k sigma brushes. a sigma je vychvalovaná hodně. já bych se objednání štětců od coastal scents nebála, mám to dokonce někdy v plánu, protože oni mají strašně velký výběr druhů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...