středa 27. dubna 2011

Minerální makeup: Lily Lolo

Lily Lolo je britská značka minerálního makeupu, takže nakupování nehrozí odvodem DPH nebo cla. A kdyby něco, tak zrovna tyto minerály se prodávají i v Česku. A dokonce nejsou ani výrazně předražené. Sortiment je celkem běžný, na výběr je 18 odstínů makeupu, nějaké ty bronzery, pouze 11 tvářenek (a kdo kupuje minerální kosmetiku a je zaměřený na tvářenky stejně jako já, tak ví, že to je celkem malý výběr), výběr očních stínů taky není megalomanský a v nabídce mají pouze jeden rozjasňovač. Jejich lesky mají celkem dobrou pověst a taky nabízí tužky na oči, což se v minerální kosmetice zas až tak často nevidí. Poštovné z Anglie je hodně rozumné, ale zrovna teď nemají v nabídce vzorky tvářenek nebo korektorů, což tedy dřív mívali... nevím, jestli to je jen přechodný stav nebo konečná.

doma

venku na slunci




Já mám doma vzorky: bronzer South Beach, bronzer Waikiki, rozjasňovač Star Dust, tvářenku Oh La Lamakeup Porcelain  a korektor PeepO. Vzorky jsou opravdu veliké, řekla bych, že jsou to jedny z nejštědřejších. Menší srovnání velikostí jsem už provedla v jednom z předchozích článků.





Makeup
Chtělo se mi napsat, že makeup je taková minerální klasika. Neurazí, nenadchne, ničím nepřekvapí. Pak jsem se ale trošku zamyslela a zjistila jsem, že ten makeup má hodně pozitiv. Nevysušuje. Nejsvětlejší odstín Porcelain je opravdu hodně světlý. Krytí je dostačující a jde navrstvit. Vypadá přirozeně a nesráží se mi na obličeji. Takže tento makeup se v mém soukromém žebříčku řadí někam vysoko, vlastně když se zamyslím ještě jednou, je tady pravděpodobná možnost, že třeba někdy nahradí Just Pure Minerals v mé kosmetické sbírce.



Odstín Porcelain je opravdu hodně světlý, pro mě tak na zimu, když budu chtít za sněhovou královnou. Měla jsem doma ještě Popsicle, In The Buff a Candy Cane, které ale nemám vyfocené. Candy Cane jsem vyprášila na sebe, je to další světlý odstín, Popsicle a In The Buff na mě byly moc tmavé odstíny, takže jsem poslala dál.

Korektor
... je klasický žlutý korektor na kruhy pod očima. Funguje jak má, nevysušuje, kruhy zakryje v rámci možností. Takže vlastně taky spokojenost.



Bronzery
... nejsou moc můj šálek čaje, přijde mi, že oba dva jdou hodně do oranžova, hlavně South Beach je pro mě naprosto nenositelný odstín. Waikiki už má o kousek lepší barvu, ale zase má takovou bronzovou koncovku. A to mi zatím není moc sympatické. No ale mám je schované na léto, tak možná si to ještě rozmyslím...



Rozjasňovač
Star Dust je hodně vychvalovaný rozjasňovač. A musím říct, že něco na tom bude. Někdy mám pocit, že minerální rozjasňovače vůbec nejasní, že se sice lesknou, ale mají dost nepoužitelné odstíny a vlastně s rozjasňovačem mají společné jenom jméno. Tak to o Star Dust neplatí, opravdu viditelně rozjasní. Jen prostě ten odstín je moc do zlata. A zlatá mi nesluší, takže zlatou ani nenosím.



Tvářenka
Oh La La je naprosto skvělý odstín. Je to tmavší studená růžová, matná, není moc pigmentovaná a vypadá opravdu přirozeně. Ten odstín je hodně podobný My Coral Crush od Eyeko. Nejsou to úplné dvojičky, ale jistá podobnost barvy se tam zahlédne, jen Oh La La:
  • je tmavší. 
  • je určená pro líné flákače, protože je méně pigmentovaná, kde Eyeko zdálky zdraví tetu Marfušu, tam Oh La La jen přidá zdraví do tváře.
  • je v sypké podobě (taky jste si všimly?). 
  • je dospělejší, tam, kde Eyeko zve světlem růžových třpytek mladé dívky k tanci, tam Oh La La jen sofistikovaně mlčí matným hlasem.
na slunci

denní světlo

na slunci

A na závěr jen krátce: kdybych mohla, tak bych si koupila ještě minimálně Flushed, Clementine, Rosebud a Candy Girl... no možná nějaké další, tak raději popojedem.


5 komentářů:

  1. ten popsicle v ponuke stale je. asi si pozerala bestsellers, klikni si bud na all alebo light-medium a uvidis ho

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog jsem objevila dva dny zpátky a je super :) Mimochodem, popis rozdílů mezi Oh la la a My coral crush mě rozsekává :)) Máš dalšího followera :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ještě minerální makeup nezkoušel,a protože mám pocit, že když je to pudrové, tak to bude vysušovat :-( a to já nemůžu, nepoužívám kvůli tomu ani pudry, vysušují nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  4. jana šamalík: děkuji za upozornění, informace opravena.
    lucy love: děkuji moc.
    lovelyhair: mě vysušují jen některé značky, mám pleť normální. takže myslím, že minerální makeup asi nebude moc pro tebe, ledaže by si vyzkoušela nějaké tekuté minerální makeupy...

    OdpovědětVymazat
  5. Oh La La je krásná a Stardust asi bude stát za zkoušku, přinejmenším v létě zlatou nosit můžu. Od objednávky mě pokaždé odrazuje malý výběr barev, líbí se mně jich málo na to aby stálo za to objednat. Ale rozjasňovačů mám málo, tak bych nakonec mohla Lily Lolo vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...