pátek 15. dubna 2011

Suhada Nature: Pomegranate Seed Oil & Avocado Oil - maska

Masku granátové jablko & avokádo mám doma dlouho. Kupovala jsem ji už před Vánocemi a neotevřela jsem ji, jen založila do své sbírky masek. No nedávno jsem měla chuť na něco nového a neokoukaného, tak jsem zalovila v košíku a vytáhla tuto masku. A vyřešila se jedna velká záhada aneb nechápala jsem, proč tolik lidí chodí na tuto stránku poté, co se strejdy Googla zeptaly: "suhada nature pleťová maska jak použít". On totiž na té masce není vůbec žádný návod...

No tak mě to neodstrašilo, nejdřív jsem na zkoušku zadala daný úkol panu Googlu... překvapivě skoro nic mi to nenašlo, jenom asi čtyři odkazy na můj blog... chachacha. Já se ale jen tak neleknu a směle jsem masku napatlala na obličej. Takže Vám teď exkluzivně nabízím zcela úplně kompletní návod na použití a k tomu ještě přihodím svůj soukromý názor na tento kosmetický produkt.



Jak použít pleťovou masku Suhada Nature: Pomegranate Seed Oil & Avocado Oil: 
  1. odličte se a vyčistěte pleť
  2. naneste slabou vrstvu masky
  3. nechejte působit dvacet minut
  4. masku setřete ubrouskem nebo tamponem
  5. další zbytky smyjte vodou
  6. naneste svou běžnou péči.



Maska je krémová, bílé lehce nažloutlé barvy, hutné konzistence a celkem výrazné vůně. Krémové masky nejsou moc mé oblíbené, upřednostňuji spíše slupovací nebo bahenní nebo gelové nebo peelingové nebo práškové nebo jiné, takže nemám moc srovnání. Jedinou krémovou maskou, kterou jsem kdy měla, byla hydratační maska od Avéne. A ta byla naprosto úžasná, dokonale hydratovala, při delším působení se téměř celá vsákla do pokožky, a tak působila i přes noc a podporovala regeneraci. A tomuto klenotu nesahá Suhada Nature ani po kotníky.

Maska se vůbec nevsakuje. To, co si dáte na obličej, zase budete muset pracně smýt. Maska je určená pro normální a suchou pleť a je prý stabilising & rejuvenating intensive moisture. A nějak tomu nerozumím, tak to vezmu postupně popořádku pěkně od konce:
  • Moisture: neboli hydratační maska je, ale že by to byl nějaký zázrak, který napraví dehydratovanou pleť, tak to není.
  • Intensive: to úplně si nejsem jistá, co tím chtěl básník říct, protože nějakou velkou intenzitu působení jsem nezaznamenala. Možná je tím myšleno to, že maska bude intenzivně zůstávat na pokožce, tvořit nepropustný film a nebude se vsakovat, čímž vlastně účinně podporuje oživení vlastní autoregenerace pokožky bez zásahu vnějšího prostředí???... A maska opravdu zůstává intenzivně na pokožce, vůbec mi nešla sundat a smýt dolů.
  • Rejuvenating: asi, že ta maska má být regenerační až omlazující, což je hodně nadsazený výraz. Ale musím uznat, že maska je lehce stahovací, takže vypne pleť a snad i naoko malinko omladí. Vlastně se přiznám, že ten efekt stažení pleti mě hodně překvapil, protože to krémové masky běžně nedělají. Těžko můžu posoudit účinek ve směru omlazení, zatím zas až tak omlazovat nepotřebuji.
  • Stabilising: neboli stabilizační maska, tak to je marketingový výraz jak ***** a taky nejzajímavější slovo v popisu. Pokud to vezmu doslova, tak maska by měla mastnou pleť zbavit mastnoty a suchou pleť vyživit, v tom případě nechápu, proč je maska určená jen pro normální a suchou pleť, ale popojedem. Musím uznat, že maska lehce sjednotí tón pleti, takže pokud se výrazem stabilizační myslí stabilizace (čti sjednocení) barvy pleti, tak by se možná marketingové oddělení Suhada Nature, Lidl, mělo zamyslet nad kreativní komunikací informace... neboli nemůžete to psát tak, aby tomu rozuměl i debil z lidu?
Kolem a dokola ta maska není až tak špatná, ve výprodeji mě stála snad 49,90 Kč. Ale že by to byl nějaký zázrak, to zas taky ne. Takže jestli jste to v Lidlu promeškaly, tak si z toho nic nedělejte. Jinak vypadá to, že příští týden je opět týdnem zdraví a krásy, směr Lidl hurá, tak já už se těším a asi to půjdu hned v pondělí zkontrolovat.

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...