úterý 19. dubna 2011

Tři dva jedna... těšíme se na léto teď!

Jeden letní trik jsem Vám už ukázala. Dneska to až tak sexy nebude, ale tak... snad to taky zvládneme. Protože kromě poprsí v létě ukazujeme taky nohy...

A nohy potřebují v prvé řadě oholit.
Moje nejoblíbenější žiletka je Venus od Gillette. Prostě o tom žádná. Jako když jsem v hmotné nouzi tak samozřejmě poslouží i nějaká jednorázová za dvacet... i když i v takové situaci upřednostním tupou Venus. V této oblasti jsem se prostě už našla.
Holící pěny a krémy mi v dnešní době už moc neříkají. Kdysi dávno jsem vyzkoušela různé značky, různé cenové relace a různé konzistence. A pak jsem zjistila, že obyčejný šampón nebo sprchový gel poslouží úplně stejně. Ještě navíc ušetřím peníze a místo na poličce v koupelně. Úplně ideální je Venus se zabudovaným mýdlem... A když není co by kde by, tak maska na vlasy to vždycky jistí. Od té doby, co se barvím hennou, tak masky na vlasy nepotřebuji. A při holení taková maska voní, silikony krásně vyhladí a ochrání pleť a žiletka klouže rychleji než ty motorkové z reklamy na Gillette.



Po holení je potřeba pokožku vyživit.
A ideálně to jde mlékem s kapkou samoopalovacího efektu. Tak tady už jsem se taky našla. Asi před pěti lety jsem pracovala pro jednoho distributora léků. A prodávali jsme taky GS Intensun, to léto ve výhodném balíčku spolu s Nivea tělové mléko s kapkou samoopalováku. Po létě nám těch balíčků zbyla spousta. Palety a palety krémů. Samozřejmě, že jsem něco dostala. Zásoba mi vydržela dlouho. A od té doby jedu v Nivee. Teď už mám doma zásobu na toto léto, tentokrát ve verzi pro hladké nohy.
Tato Nivea samoopaluje velmi lehce a přirozeně. Neflekatí. Smrdí jako všechny samoopalováky z drogérie. Jako nezralé vlašské ořechy a sluncem spálená pokožka právě namazaná opalovacím krémem. Mně to voní. A proti růstu chloupků to tedy nepůsobí (ale já jsem jako medvědice před zimním spánkem, takže možná na někoho s pěti chlupy pod pravým kolenem to fungovat bude). Krém je výživný asi normálně, s tímto problém nikdy nemám. A když si po mazání zapomenu umýt ruce, tak se to pro jednou ztratí.



A před tím než půjdete ven, tak se namažte opalovacím krémem.
Protože mám takovou předtuchu, že já jednou umřu na rakovinu kůže. A tak se mažu. A mažu. Ale nebylo to tak vždycky. Na nohy mi (v našich podmínkách) stačí malý faktor. Nivea Sun s karotenem by měla urychlovat opalovací efekt. No nevšimla jsem si. A ten krém je žlutý a barví!!! Raději si kupte něco jiného.
Na obličej a v extrémnějších podmínkách (hory, moře) raději vytahuji větší kalibr. Avéne sprej 50+ asi chrání dobře, ale má jednu malou chybu. Je strašně ulepený. Vůbec mi to není příjemné, zle se mi to maže a připadám si po namazání taková upatlaná. Nejraději bych se šla hned umýt.
To jsou moje loňské zásoby, ale je pomalu na čase, abych znova nakoupila. Je stejně lepší opalovací krémy vyměňovat pravidelně a kupovat nové zásoby na nové léto. Je to proto, že opalovací krémy většinou tráví hodně času na slunku a v teple... A víte, že se kdysi vyráběly i krémy s faktorem 100? A víte proč už se nevyrábí? Aby si lidi nemysleli, že takto si koupí 100% ochranu, což je samozřejmě blbost. A tak se vyrábí už jenom 50+ nebo MAX nebo podobně. Dokonce to upravuje evropská směrnice (nebo nařízení?).



Pak už jen přidejte trošku lesku...
Body Gloss už jsem tady ukazovala. To je prostě letní nutnost. Krásně voní, jako kakao (tak ostatně voní všechny výrobky z kakaového másla od Palmers). A v létě na sluníčku vypadá prostě neodolatelně. Krém neobsahuje viditelné třpytky, spíš je to takové tekuté stříbro.


A nezapomeňte na pedikůru. 



Tak tady moc rad asi neposkytnu. Spíš bych potřebovala poradit já:
Dokáže něco nebo někdo odstranit ztvrdlou kůži na chodidlech?
Jaký lak si mám koupit na léto?
Jaký další lak si mám koupit na léto?
Jak si mám ostříhat nehty (do nějakého pěkného a rozumného tvaru), aby se mi nehet prostředníčku levé nohy neustále nezavrtával do ukazováčku té samé nohy a nedělal dírku skrz?
Jak to udělat, aby mi nehty pořád nepotahovala taková ta tenoučká kůžička rostoucí z lůžka nehtu?



Tak toto jsou moje letní nezbytnosti. Jinak taky Vám to přijde trošičku už moc, že nejdřív na sebe napatlám opalovací ochranu a pak večer barvu doháním samoopalovákem, protože barva je prostě v létě in? A ráno k tomu ještě přidávám lesk jako blesk. To jsou tři různé vrstvy pouze pro nohy. A to jsem Vám ještě neřekla, kolik vrstev si tak občas patlám na obličej. No jo, kam ten svět spěje...



9 komentářů:

  1. hm. mně ta opalovací nivea na nohy strašně smrdí, kvůli tomu jsem ji přestala používat. plus mi přišlo, že docela flekatě "barví". nevim. nevyhovovala vůbec.

    a k venus s mejdlíčkem, taky mi to přišlo před rokem super, ale teď dávám přednost breeze s pěti břity.. a k tomu johnsons&johnsons shower+shave ; )

    OdpovědětVymazat
  2. je pravda, že ta nivea smrdí, ale mě to voní. je to taková nostalgická letní vůně... s fleky jsem teda nikdy problém neměla.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Krásnová, v roce 2006 jsem si dělala pedikérský kurz, mám na to papír a nohy šmrdlám celoživotně všem rodinným příslušníkům, páč jsem se nikdy nebála přiblížit se jim k nohám se žiletkou v ruce. :-) Kůže na patách .. nejlépe žiletkou, nebo skalpelem, ale to pro takového domácí šmrdlání bez vodvahy, lihu a zkušeností nedoporučuju (lih na případné rány, nikoliv na odvahu :-)). Takže jedině čistě ořezat. I když na vnější straně pat to chce hodně vykloubenou ruku a docela švih. Objevem letošního roku je pro mě rašple od dr.Scholla. Stojí asi 150,- Káčé - http://www.onlinezdravi.cz/pece-o-nohy/scholl-pilnik-jemny-na-nohy-10011827 . Opatrně s ní ovšem, je oboustranná a šmrdlat vždy jedním směrem! Po ošmrdlání doporučuju nohy polejt desinfekcí (nejlepší je vobyčejná alpa), namazat mastným krémem a přežít chvíli v igelitovým pytlíku (nejúčinější je to ovšem přes noc - pytlík, tlustá fuska a ráno nohy jako mimino). Kůže na prstech u nohou je pěkná sviňucha, ale mně se osvědčilo ji po lázni normálně vodstranit třeba pomerančovým dřívkem, ale lepší je nerezová špachtlička. A ať si kdo chce, co chce říká, já doporučuju stříhat nehty co nejvíc, aby se právě zabránilo případnému zranění druhého prstu (stříhání do rovna neuznávám, argument zarůstání při pravidelné týdenní péči je čistá blbost). A lak se mi nejvíc na nohou líbí sytě červený. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ohledně té kůže na nohou - doporučuji normálně navštívit pedikérku. Pemzy jsou sice fajn a určitě při pravidelné péči udělají hodně, ale pedikérka je proste pedikérka. 2x do roka se snazim k ni na zakladni peci dojit. Nepotřebuji udělat nehty - o ty se umím postarat sama.. a o masáž se zase postará můj přítel:-) Jde jen o odstranění té ztvrdlé kůže a vždy jsem strasne moc spokojená. Ted se práve chystám na předletní návštěvu:) Hezký blog, papa Irča:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já si dělám pedikúru celkem často, snažím o 1x každý měsíc. Paty, chodidla a bříška prstů šmrdlám černou škrabkou, nebo skleněnou. Teď si to dělávám venku na sluníčku a taky "sněžení" venku nevadí:-) Potom si nohy namočím, osuším, nanesu na ně peeling na nohy, pak zase umyju, na nehty na kůžičku dám přípravek na zjemnění, a pak zandávám vatovou tyčinkou. Nehty cvakám taky hodně do krátka a ještě hrany zapiluju. Na kůžičku si potom dávám olejíček. Lakuju jak se mi chce, teď mám červenorůžovou, v zimě krvavě rudou. Ale není na škodu dojít si třeba, jak už psala slečna výš, 2x do roka na pedikúru, kde Ti tu kůži oškrábnou pořádně.

    OdpovědětVymazat
  6. tak trošku jste mě nahlodaly... asi jdu hledat, kde u nás dělají pedikůru.

    OdpovědětVymazat
  7. Pozdě, ale přece. Muž v DM (ale asi to budou vést všechny drogerie) zakoupil takové krouhátko, vypadá to nějak takhle: http://sedmikraska.mimishop.cz/detail.php?zbozi=306662 a funguje to vlastně jako škrabka na brambory. Fantastické je, že když je kůže měkká, tak se poddá, takže do ní člověk neřízne, a tu zrohovatělou to odkrouhne (no prostě škrabka). Můj objev roku:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, chtěla bych se zeptat, kde se dá koupit ten Body Gloss. Děkuju za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.prijemnapeceoplet.cz/kremy-a-pletova-mleka/cbf-body-gloss-125-g

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...