pondělí 30. května 2011

3x3 za květen

    Nestíhám, nesvačím, já to prostě nestačím... Dokonce už ani nemám čas prokrastinovat. Takže to vezmu jenom ve zkratce a s malou invencí, kvalita tohoto příspěvku pravděpodobně nedosáhne příliš vysokých kvalit... to jen na okraj.

    V květnu jsem hodně nakupovala v místních drogériích:
    1. essence, protože i já se vezu na proudu okouzlení novým sortimentem.
    2. alverde, dokonce jsem si koupila i rtěnku, přestože alverde rtěnky vůbec nemám ráda.
    3. basic, protože změna je život.


    V místních drogériích normálně opravdu moc nenakupuji, protože prostě mně standardní produkty běžně dostupných značek připadají nudné, bez nápadu a na českém trhu zbytečně předražené. ...aneb tři důvody, proč nakupovat ze zahraniční Asie:
    1. CC cream znamená Color Control Cream a je to ještě lepší varianta a cool verze BB krémů.
    2. Tony Moly, protože ta balení jsou tak krásná.
    3. Baby Foot, já neříkám, že bych něco takového svým nohám udělala, ale tak nevypadá to zajímavě?


    A kupa důvodů, proč tento blog není a nejspíš nikdy nebude dostatečně cool:
    1. Nesetkávám se s ostatními blogovacími nadšenci, nechodím do H&M showroomu a Sephora ještě žádný showroom nevynalezla, nikdo mě nepozval na uvedení kosmetiky Hello Kitty na český trh, koupila jsem si jenom jeden InStyle - a krom toho, ani nemám čas.
    2. Nefotím a nevystavuji milión fotek o ničem převzaté bůhvíodkud, naivně se snažím ukazovat své vlastní amatérské fotografické pokusy.
    3. Neupdatuji Vás o svém soukromém životě třikrát denně a nepíšu názvy postů v gramaticky špatné angličtině a neoslovuji své čtenáře dostatečně drsným výrazem... (anebo jak se máte, vy moje příšerky).
    ... i když možná to nebude až tak špatné, už i já jsem použila výraz prokrastinace.

      13 komentářů:

      1. A jsi s Alverde spokojená (zrovna to sérum by mě zajímalo)?
        Já teď slintám nad korjeskou/tchaiwanskou kosmetikou dlouhodobě nad Naruko night jelly. Baby foot vypadá hororově, to snad dělají jen masochisti.

        OdpovědětVymazat
      2. s alverde jsem spokojená, to je moje taková jistota (spolu se saloosem), když nejsou peníze na finančně náročnější nákupní projekty. to sérum jsem si koupila, protože jsem potřebovala oční krém. a nějak jsem se přehmátla a až doma jsem zjistila, že na oči to není. to ale nevadí, já to stejně používám jako oční krém... no používám to asi týden, takže na nějaký fundovanější závěr si ještě netroufám.

        a ke korejské a jiné čínské kosmetice se ani nebudu vyjadřovat, protože já bych tam nejraději zkoupila všechno. a dvakrát, abych měla do zásoby.

        OdpovědětVymazat
      3. Já kolem Alverde dnes brousila (poprvé jsem si všimla, že mají dvousložkový odličovač a masku na ruce, jsem asi 100 let za opicema), takže buď to vydržím a počkám na fundovanější recenzi, nebo ne a skočím za roh (mám DM nebepečně blízko) a koupím.
        Jo a ta tvoje oslavná recenze na BB cream mi taky nedá spát.

        OdpovědětVymazat
      4. Tak se mi v hlavě formuloval úplně jiný komentář, ale pak jsem narazila na ten odkaz na mě a moc tomu nerozumím... Já jsem se nikdy nesnažila aby můj blog byl "cool", nikomu se nevnucuju, neřeším počet čtenářů, nenaháním si je na blog s pomocí giveaway ani nepíšu v angličtině abych přilákala followery ze zahraničí... Akce s InStyle byla čistě z mojí velké lásky k lakům a protože to prostě bylo cenově výhodné... A jelikož mám lakový blog, vyplynul z toho ten příspěvek... No, možná jsem moc vztahovačná, ale asi jsem uražená že ses o mě zmínila zrovna v téhle souvislosti.

        OdpovědětVymazat
      5. jejda viennetka, tak jsem to vůbec nemyslela. protože já si opravdu myslím, že ten post o essie lacích byl naprosto nejvíc cool v tom nejlepším slova smyslu. takže pokud jsem nechtěně urazila, tak se omlouvám. ale tak nějak jsem si vzpomněla v souvislosti s instyle na tebe a lupla jsem to tam...

        OdpovědětVymazat
      6. day: já myslím, že maska na ruce je novinka, taky jsem ji dneska zahlédla poprvé.

        OdpovědětVymazat
      7. Tyjo, trvalo mě tak 15 minut, než jsem pochopila, co to vlastně ten babyfoot je a jak to funguje....no...každopádně je to zajímavý, a mě jako nadšence na cokoli na pedikůru (drbu, mažu, o sto šest a stejně stav nohou není podle mých představ jako z reklamy...) dost zajímá, ale nevím, jak bych psychicky zvládla olupovat ze svých vlastních nohou takový kusy kůže... :))

        OdpovědětVymazat
      8. V pohodě, já jsem si říkala, že to tak pravděpodobně nebylo myšleno a nerýpeš do mě, ale potřebovala jsem ujištění ;-)
        Původně jsem tedy chtěla napsat, že:
        1. by mě zajímala podrobnější recenze na ty Alverde produkty
        2. už mám tu Basic tvářenku a nejde mi pořádně rozetřít, jsem prostě nemehlo :-(
        3. hodně mě zaujal CC cream a teď vůbec nevím jestli zvolit BB nebo CC :-)
        4. z fotek baby foot mám husinu i na zadku a v životě bych do toho nešla

        OdpovědětVymazat
      9. Péťo, nejlepší by byl nějaký DD;-)

        trb a ty potřebuješ aby byl blog extrémně cool? Myslím,že si od začátku jedeš po své ose a netrápí tě to. Proč taky? Blogy přes kopírák zajímavé nejsou a hlavně začínám mít pocit, že poslední dobou má blog každý kdo si umí obléct ponožky a trefí do drogerie a to je docela peklo:-(
        Alverde dekorativka mě nepřesvědčila ani, když byla ve výprodeji, nevím proč jí nevěřím, nikdy jsem jí nezkoušela, ale prostě na mě koukala divně:-D Essence bych si normálně ani nevšimla, ale taky se vezu na vlně a Instyly jsem koupila 4, protože dva ty laky už jsem stejně nějakou dobu chtěla a ty další dva jsou prostě za tu cenu super a nechtěla bych litovat, že jsem promarnila příležitost.

        OdpovědětVymazat
      10. Dashulka: a mě by zrovna to olupování asi bavilo...

        viennettka: alverde recenze teda zkusím nějaké vykoumat. ta basic tvářenka je docela hodně pigmentovaná a rychle usychá, chce to jen trénovat.

        dejnicka: nedávno jsem se měla učit a tak jsem na internetu hledala blogy o kosmetice v češtině. a google mi ukázal taková místa, že končiny, do kterých jsem se zatoulala, by měly zůstat naprosto zahaleny. a autorům by měli urychleně zabavit klávesnice a to na doživotí. prostě nechápu... k českým "fashion" blogům se snad nebudu ani vyjadřovat...

        OdpovědětVymazat
      11. Krásné odpoledne!
        Chtěla bych Ti moc pochválit Tvůj blog, poslední dobou mě začalo bavit číst různé blogy o kosmetice a spol., ale musím říct, že nikdo to nezvládá tak vtipně a inteligentně jak Ty :-) (aneb žvásty o soukromém životě sem tam proložené nějakým tím lakem na nehty mě fakt nebaví).
        No ale k tomu hlavnímu - jedním dechem jsem dočetla Tvůj blog až do konce a vypadá to, že máš docela zkušenosti, tak jsem Tě chtěla poprosit o radu: Mám hodně mastnou pleť a sem tam se mi objeví nějaký ten pupínek, připomínající mi moji nedávno odešlou pubertu, a ať dělám cokoliv nemůžu se toho zbavit. Každý den či 2x čistím pleť, vyzkoušela jsem už tuny krémů a masek, ale furt nic. Nevíš nějakém krému/séru/čemkoliv, co by mi mohlo pomoct? Případně i nějaký hodně dobrý mejkap, který když si ráno napatlám, tak o obědové pauze mě ostatní nebudou moct využívat jako zrcadlo ;-)
        Děkuju moc a měj se krásně
        Lucka
        P.S. Nechtěla bys někdy napsat nějaký další článek o henně, případně nějaké Tvoje tipy? Taky ji používám, kombinuju tu z Lushe a obyč z DMka, ale na internetu se mi nic pořádného najít nepodařilo :-)

        OdpovědětVymazat
      12. Já mám moc ráda Tvůj blog právě proto, že není "cool", teda to, co vyjmenováváš v těch 3 bodech. Takových je totiž milion a jde mi z toho hlava kolem, ale na tom Tvém se konečně něco pořádného a užitečného dozvím :)

        OdpovědětVymazat
      13. mína: děkuji. já jsem ráda pořádně užitečná.

        lucko, já jsem sice mastnou pleť měla, ale abych pravdu řekla, tak pro mě mastnota nikdy nebyla problém... mnohem víc jsem řešila maskování akné a nějaký lesk mě až tak nedokázal rozházet. takže možná moje tipy budou trošku mimo.
        doporučuji super serum od silk naturals, minirecenze už tady je, větší si asi ještě někdy sepíšu. pak mom od lushe, recenze taky na blogu je. z makeupu jsem kdysi používala nejvíc asi ten pěnový od maybelline. a kdybych řešila problémy s mastnou nepěknou pletí dnes, hned bych si utíkala pro revlon colorstay, vyzkoušený ale zatím nemám. a nebo vyzkoušej nějaký minerální makeup, nevím jak moc chceš krycí. třeba lumiere (krycí), lily lolo (středně krycí), just pure minerals (ten moc ale nekryje).
        a děkuji moc za pochvalu. o henně klidně ještě něco sepíšu, jen mi zatím moc nenapadá, co bych ještě dodala, přijde mi, že v tomto ohledu jsem si už vypsala srdéčko.

        OdpovědětVymazat

      Děkuji za všechny komentáře!

      Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...