čtvrtek 19. května 2011

basic Venedig aneb z drogérie Schlecker

Chodíte nakupovat do Schlecker? Já se přiznám, že tam vůbec nechodím. A tím, že vůbec, myslím vůbec. Frekvence návštěv asi tak jedna ročně. Ale pamatuji si, když Schlecker byl ještě droxi drogérie. A v droxi jsem byla pečená vařená. Pamatuji si, že v té době měla dm předraženou image a Rossmann měl levnou vizáž. A droxi byla jediná se zákaznickým klubem, jednou za čas se sečetly body za nákup a z droxi poslali poukázku na závratnou (nasbíraným bodům odpovídající) částku. Mě vždycky poslali akorát 50,- no ale i tak mě to potěšilo.

A pak se droxi změnila na Schlecker... nevadilo mi to, i když mi prodavačky nadávaly, jaktože mám pořád tu starou zákaznickou kartu, když už mám mít tu novou schleckerovskou. Když ze Schlecker přestali posílat i ty padesátikorunové poukázky, to už mi vadilo trošku víc. Pak jsem se přestěhovala do Dánska (a tam nemají drogérie, jenom drogérii/parfumérii Matas), pak jsem se přestěhovala do Polska (a tam mají jenom Rossmanna, ale zase fakt na každém rohu), a tak moje droxi závislost lehce vyšuměla. Když jsem se vrátila do Česka, tak dm měla klub výhod a taky u nás ve městě otevřela dvě nové prodejny, takže od té doby jsem jasná dmačka.

Občas sice dojdu do Rossmanna, abych prohlídla novou nabídku essence, ale do Schlecker jsem teď asi po dvou letech došla poprvé. No a neodešla jsem s prázdnou. Takže po dlouhém nostalgickém úvodu, Vám představuji svou novou tvářenku.





Značka basic je privátní značka Schlecker. Na cenové úrovni je asi tak jako essence. Od basic jsem vyzkoušela kdysi dávno v Německu rtěnku v tužce, a ta byla skvělá, pigmentovaná, dlouho vydržela, nevysušovala. Taky jsem jednou vyzkoušela stín v tužce, a ten zase za moc nestál, nedržel, měl moc třpytek a strašně špatně se strouhal. Takže kvalita je asi tak 50:50. A basic má teď taky limitovanou edici... Venedig. Na výběr je tvářenka, linky, laky na nehty (možná i stíny, těmi si nejsem jistá). Vše ve dvou odstínech: dofialova růžová a dorůžova fialová.



Tvářenku jsem si koupila v odstínu růžové 01 rosé, protože fialovou už neměli. Cena 49,90 Kč, velikost 13 g, trvanlivost 36 měsíců. Balení je docela pěkné, připomnělo mi HD tvářenky Make Up For Ever, které znám ovšem jenom z obrázku... Balení Venedig už z dálky křičí "levně vyrobeno, made in China". Je to levný plast, který vrže, když s ním trošku zalomcujete. Ale zase musím ocenit, že víčko drží na svém místě a přes ten průsvitný plast je vidět, kolik tvářenky ještě mám.



Tvářenka se celkem špatně dávkuje, alespoň já si pravidelně pumpuji víc tvářenky než potřebuji. Tvářenka je taky hodně pigmentovaná, takže je jí třeba opravdu jen maličko... No pravidelně mi na ruce zůstává dávka růžové tekutiny a já musím řešit, co s ní.



Tvářenka zasychá matně a vydrží celkem dlouho. Odstín je studená tmavá růžová, mě se opravdu líbí, ale je tady ale... Už jsem se trošku opálila a moc mi nesluší. Takže tato tvářenka si bude muset počkat až na listopad, kdy už zase budu za sněhovou královnu. Vlastně obě dvě ty barvy jsou spíš zimně podzimní než jarní, ale tak nebudu tu držkovat, protože zase bůhví jak dlouho u Schlecker trvalo, než nám to sem z Německa dovezli.

Vlastně mě už ani nenapadá, co bych ještě dodala. Ta tvářenka vůbec není špatná, ale že by to byla nějaká naprostá nutnost... to se říct nedá. Cena je ovšem příznivá a pokud jste jako já znuděné nuznou nabídkou českých drogérií, tak tato tvářenka představuje celkem příjemné osvěžení.

8 komentářů:

  1. zrovna včera jsem tam byla a u nás samozřejmě nic takového nemají,tam si jedou svoji stálou řadu už stopadesátosm let, taky tam nechodím, včera jsem tam byla asi po roce a o nic jsem nepřišla, i když zrovna tahle tekutá tvářenka by mě lákala, ale bohužel......

    OdpovědětVymazat
  2. já tam taky nechodím. hrozně nepříjemné prodavačky, divná atmosféra. prostě se mi to tam nelíbí. ale každá prodejna je jiná, že ...

    OdpovědětVymazat
  3. No, musím přiznat, že i já Schlecker diskriminuju a nechodím tam. A takových lidí je určitě ještě mnohem víc, protože nám ho v Lípě zrušili :-) V Ústí pořád je, ale já mám tak nějak nastejno ráda DM i Rossmanna a u nás ještě jednu super drogerku, kde sice prodávají Vietnamci, ale mají tam i klasický sortiment českých drogerek za nižší ceny. Tam nakoupím vše co potřebuju (já toho teda v drogekách bez tak moc nekupuju), takže nemám potřebu do Schleckera chodit. Ale abych se dostala k tomu podstatnému - ta tvářenka se mi líbí a vzhledem k tomu, že krémovou chci ale pořád nevím, jestli to s ní budu umět, 50Kč je ideální cena, kterou bych za tuhle zkoušku obětovala. Slunci se letos zatím úspěšně vyhýbám, takže bledá jsem... nevrátit se z nákupu asi tak před 15 minutama, jdu tam ještě dnes :-)

    OdpovědětVymazat
  4. L: mě se to ve schlecker taky nelíbí a prodavačky jsou u nás taky špatné...
    lovelyhair: do recenze jsem zapomněla napsat, že ten stojan je v obchodě úplně skrytý, vůbec není postavený vedle dekorativní kosmetiky schlecker, u nás ho měly snad mezi vložkami... je třeba hledat.
    viennettka: za 50 to vůbec není špatná koupě, jen je opravdu hodně pigmentovaná, takže začátečnicky opatrně. pak mi napiš, jak jsi nakoupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s těmi drogeriemi to mám stejně jako ty, akorát já se nikam nestěhovala. Takže mezidobí u mě vyplnily prodejny Yves Rocher (a to mi tehdy DM připadalo drahý, hihi).
    Tvářenka vypadá krásně a to levný balení mi neva, pokud je prima. Protože když má krásný obal, tak se na to pak chodím spíš koukat, než se s tím malovat, protože tak krásný obal přeci nehodím po spotřebování do koše (ale zbytky na stole taky nechci). Věčný to problém :D
    Díky za tip, snad ještě budou, až se příští týden někam dostanu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dřív jsem do Shleckera chodila pořád, ale přestěhovala jsem se a momentálně mám mnohem radši DM a Rossmann. Na tu tvářenku se ale půjdu podívat... :))

    OdpovědětVymazat
  7. yarisse: dm mi taky vždycky připadala drahá... kdo by si před šesti lety pomyslel, že dm bude jednou mou nejoblíbenější drogérií.

    OdpovědětVymazat
  8. tvářenka vypadá krásně :) já od téhle značky zkoušela taky tvářenku, ale pudrovou, a za tu cenu jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...