sobota 14. května 2011

Pošta...

Včera jsem se po dlouhé době dostala na poštu. Čekaly mě dva balíčky a já tak nějak doufala, že jeden z nich bude z The All Natural Face, kde jsem objednala před měsícem a kterýžto balíček nejspíš zabavili celníci... tak jsem se těšila, že celníci si to rozmysleli... Ale nakonec ty balíčky byly úplně odjinud.



První balíček byl od Viennettky a tam hned dva laky. (Nebojte se, neudělám tady z toho jen další lakovací blog... ne tady u mě je jen tuctový nevýrazný striktně kosmeticky založený prostor.) Ten OPI je moc pěkný, i když trošku nekryje, ale mě to nevadí, protože mám přesně takhle žluté kraťasy. Druhým lakem je Rimmel Black Cherries, který mě na jednu stranu potěšil, protože vypadá skoro úplně stejně jako můj všech časů nejvíc nejoblíbenější Revlon. A na druhou stranu mě zklamal, protože jsem doufala, že bude víc fialový (rozuměj modrý, Black Cherries je spíš vínový stejně jako ten Revlon, u kterého ale tedy opravdu nevím název odstínu).



Taky jsem tam měla malý dáreček. A chci Viennettce strašně poděkovat, protože mě to potěšilo. Vlastně to byl asi nejhezčí dárek, co jsem dostala za poslední dva roky. Nevím, proč všichni moji blízcí příbuzní i nepříbuzní usuzují, že mě dostatečně potěší květinou nebo novým párem bot nebo tričkem. Cha... až Viennettka mě odhalila, mě nejvíc potěší nová tvářenka. Tvářenka je takové hnědočervené barvy se zlatými třpytkami, odstín, který bych si v životě sama nevybrala. Ale zase musím říct, že naživo to nebylo až tak špatné, takže určitě upotřebím. A strašně děkuji. A potěšilo mě to o to víc, že Everyday Minerals právě teď nezasílají do Čech, takže je to vlastně nedostupné zboží. (I když nedávno jsem narazila na obchod Cocktail Cosmetics, kde EDM zašlou i do Čech... to jen tak na okraj.)


A v druhém balíčku je ukrytý důvod, proč nemám čas na blog. Aneb Ekonometrická analýza. I když si pohrávám s myšlenkou, že se na nějaké přijímačky zvysoka... protože k čemu by mi byla nějaká další výška, když mou největší ambicí je být profesionální blogerkou o kosmetice... Sice mi to ještě žádné peníze nevydělalo, ale v životopise to už napsané mám. A nebo ne?

2 komentáře:

  1. Ten žltý ma veľmi peknú farbu! Jemnu! Tie s ktorými som sa zatial stretla v obchodoch sa mu nemozu rovnat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě mrzí, že ten Rimmel nemá barvu, jakou sis přála. Kdybys řekla, že má být domodra, řekla bych ti že takovej je spíš ten CC Groove Thang co jsem ti taky nabízela... A jsem ráda, že dáreček potěšil - nebylo to vůbec lehké něco vybrat, v době, kdy jsem objednávala z EDM jsem totiž nepoužívala tvářenky, takže mám doma spoustu stínů, pár makeupů a korektorů, ale tvářenku jen tuhle... A já moc děkuju za milý post :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...