středa 8. června 2011

Alverde: dekorativní kosmetika

V minulém článku jsem shrnula stručně své dosavadní zkušenosti s pečující kosmetikou od alverde. Tak co, už jste si něco koupily?



Kromě krémů a šampónů nabízí alverde i dekorativní kosmetiku, včetně limitovaných edicí. Velkou výhodou je přírodní složení a certifikace, pamatuji si, jak před pěti lety alverde v Česku nabízelo jen pleťové a tělové řady, takže pokud jsem chtěla koupit přírodní rtěnku nebo makeup, musela jsem si vystačit s Logonou, Laverou nebo Dr.Hauschkou. Vše vyšší cenové kategorie a dostupné spíše přes e-shopy. Takže já jsem za alverde dekorativní kosmetiku strašně ráda.

Makeup
Z makeupů, které alverde nabízí jsem zatím vyzkoušela Anti-aging makeup. V dm mají sice pořád tento makeup pod stejným jménem, ale obal se změnil, myslím, že je teď bílý, tak s tím zkušenost nemám. Ale původní zelený v kulaté lahvičce byl úplně úžasný. Krásně voněl, na pleti nebyl vůbec cítit, byl lehoučký, konzistencí to byl spíš tónovací krém. Sice vůbec nekryl, ale v létě mi to nevadilo.
Právě teď mám doma Transparentní makeup, který by měl fungovat jako báze pod makeup. Krásně voní, lehce se roztírá, ale jinak jsem z něj trošku rozpačitá. Rozjasnění je opravdu jen decentní a hlavně... má silnou vůli se drolit, na pleti zanechá takový jemný film. Proto tento makeup používám pod minerální makeup, pod tekutým makeupem to prostě nefunguje, obě dvě vrstvy se spojí a zcuckovatí a pří další snaze o dokonalé rozetření mi všechno dokupy opadá z obličeje...




Tvářenky
Tvářenky mám doma dvě, tekutou a v tyčince. A obě jsou naprosto super. Obě jsou z limitovaných edicí a už se neprodávají. Ale alverde nabízí tvářenky i v běžné řadě, bohužel mají na výběr strašně málo odstínů, do ČR se stejně nevozí veškerý výběr, takže já jsem si nevybrala.




Rtěnky
alverde rtěnky nemám ráda. Můj hlavní problém je ten, že páni designeři v alverde neumí vyrobit matnou rtěnku. A taky některé odstíny vysušují, jiné jsou opravdu jen náznakově vyživující. Nemůžu si pomoc, spousta blogerek pěje chválu na tyto rtěnky, libují si, jak jsou výživné a jak jsou krásně matné. No a na mě matné nejsou, všechny, které jsem kdy zkusila se blýskaly na všechny strany. Můj další problém je ten, že zalézají do rýh a usazují se v koutcích. Na druhou stranu mám ale ráda alverde barevné odstíny a líbí se mi balení, takže většinou v dm nemůžu odolat a minimálně kontroluji, jaký je nový výběr rtěnek ve výprodejovém košíčku. A dost často nějakou tu rtěnku nakoupím. A vždy mě znova zklame. I když uznávám, že ta poslední (Kathrin) nebyla až tak zlá... ale teda mohlo by to být lepší.



Gloss Tube - lesk
Narozdíl od rtěnek alverde lesky zbožňuji. A abych to upřesnila: tyto lesky jsou jediné lesky, které vlastním a které jsem za poslední dva roky koupila. Já totiž lesk na rtech jinak nemám ráda.


Tužky
Jsou tvrdé a moc nemalují. Jestli máte rádi výraznou linku, tak na tyto tužky na oči asi spíš zapomeňte. Ale jestli hledáte tužku, která Vám dodá lehký vílí odlesk barvy, jestli potřebujete tužku, která voní, a jestli nechcete utrácet za tužku na oči velkou částku, tak potom je alverde to pravé pro Vás.




Pro kompletní výběr ze sortimentu navštivte německé stránky, bohužel se k nám nedováží všechno...

PS: A ještě jsem si vzpomněla... štěteček na linky. Mají ho teď ve výprodeji snad za 39,90 a určitě stojí za to. Možná je to jen mou nešikovnou rukou, ale já to moc neumím se štětcem na linky od essence. Takže pravidelně ráno potřebuji jedině alverde.

13 komentářů:

  1. Koupila jsem si ten šampon na objem, ale na vyzkoušení ještě musí chudák chvíli počkat, mám jich otevřených asi 10:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Bych chtěla vyzkoušet nějakou tu rtěnku...testovala jsem nějaký nude odstín u kamarádky a docela se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zakoupila taky ten šampon na objem a k tomu nějakou masku s citronem a meruňkou (myslim), takže za mě po jednom umytí jsem naprosto spokojená, tolik se mi nemastí vlasy a objem je fakt lepší :)

    Jinak k dekorativce: mám jen pudr - za ty peníze je dobrý, ale už bych si ho nekoupila. Pak naprostá nespokojenost s řasenkama, měla jsem 2 druhy - po obou mě pálily oči. A štěteček na linky mám též, ten je fajn. Mně osobně celkem vadí ta parfemace, moc mi zrovna tahle vůně nevoní.

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla v dm včera, tak jsem to tam trochu prohlídla :-) Mám ten objemový šampon, sprchový gen, tonikum s divokou růží a odličovací ubrousky. Tak jsem zvědavá, zatím jsem zkusila tonikum a úplně nádherně voní a je moc příjemný. na dekorativku jsem jen koukla, byla jsem sama s oběma dětma a to není zrovna nejlepší konstelace na výběr kosmetiky :-) Ale zaujaly mě stíny s jojobovým olejem, jsou krémovo-pudrový a mají úplně úžasný barvy. jen se bojím, že se budou trochu slévat skrz ten olej...

    OdpovědětVymazat
  5. tak koukám, že objemový šampon vede...

    rena: to znám, dvě děti, drogérie plná lákadel a výběr kosmetiky... taky vždycky odcházím s prázdnou.

    mína: řasenky vyzkoušené nemám, protože vlastně mají docela špatné recenze všude...

    dashulka: já taky chci nějakou tu rtěnku vždycky koupit, protože na první testnutí se mi líbí. a pak jsem vždycky zklamaná.

    dejnicka: no chudák šampon, ten si ještě pěkně počká...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jen hlásím update - šampon SKUTEČNĚ DĚLÁ OBJEM! Je asi první a že jsem jich zkusila fakt mraky. Ale fakt trochu vysušuje, což mi momentálně trochu vadí, nacházím se právě někde uprostřed prudké hormonální bouře a moje pokožka, včetně té vlasové, na jakékoliv vysušení hrozně přehnaně reaguje. Trochu mě zklamalo to tonikum - voní krásně, je příjemné na pleti, ale nepřečetla jsem si složení a až doma zjistila, že obsahuje alkohol, což mě u něčeho na suchou a citlivou pleť celkem překvapilo. Nevysušuje moc, ale přece jen, takže ho asi uchovám pro pozdější použití.

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, to jsi mě navnadila ho už fakt vyzkoušet, objem potřebuju a vysušování vítám, přece jen mýt hlavu každý dej je vopruz:-(
    Co ty stíny, koupíš/koupila jsi nějaké?

    OdpovědětVymazat
  8. Já tam od té doby nebyla, ale asi to nějaký odnesou :-) Akorát, že nejvíc se mi líbila taková černošedá a hnědo-růžová-taupe a že tu takových stínů mám málo, že... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ale jistě je nemáš od téhle značky, tak to se nepočítá;-)

    OdpovědětVymazat
  10. rena: no moje vlasy zatím nevysuší nic, takže toho jsem si nevšimla... jinak vím, že alverde dává alkohol do celkem hodně věcí, jak do tonika tak i do odličovacích přípravků. tak na to pozor, on asi alkohol je nejlevnější konzervant...

    OdpovědětVymazat
  11. Ten štětečem je opravdu skvělý, můj nejoblíbenější štětec na linky. Rtěnky také nemám ráda, lesky ano. Jinak jsem toho z make-upu moc nezkoušela, i když z pěstící kosmetiky skoro všechno.

    OdpovědětVymazat
  12. tie lesky su super ja mam Lesk peeling od alverde až na tie tvrde čiastočky je to niečo podobne ako cukor :)

    http://rommiemax.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Stetecek na linky mam taky a super :) coz se neda rict u kremovych linek :(. Recenze: nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...