středa 15. června 2011

Alverde: dětská kosmetika

Nebudu na Vás machrovat tím, jaký jsem kosmetický znalec a že nic jiného než dětskou kosmetiku vlastně nestojí za to používat, protože je jemná, přírodní a čistá. Tak to samozřejmě je, ale tuto kosmetiku jsem kupovala především kvůli dětem. A spolu s dětským balzámem od Saloosu to byla moje nejoblíbenější kosmetika pro děti. Vlastně kromě mycí pěny jsem od alverde postupně nakoupila, použila a znovu nakoupila celý dětský sortiment. A je svatá pravda, že pokud něco snese dětská prdýlka, tak to ani nejcitlivější pleti neuškodí. A tato dětská řada od alverde navíc úplně božsky voní. A voní opravdu dlouho...



Baby Waschlotion und Shampoo
Přírodní šetrný šampon čiré lehce nažloutlé barvy. Vlasy umyje jemně, nevysušuje, ale opravdu málo pění, což mi trošku vadí. Ale i tak používám jako nouzovku, když nemám nic jiného po ruce.



Baby Haut- und Badeöl
Tohoto oleje jsem spotřebovala tři plná balení. A věřte, že v mém případě číslo tři vypovídá o opravdu hodně velké oblibě. Olej naprosto skvěle voní, po každém mazání jsem ho cítila ještě druhý den ráno. Používala jsem ho převážně do koupele... a prostě... no kam se na tohle hrabou Luxury Bath Melts by Lush.

Baby Wind- und Wetterbalsam
O krému proti chladu jsem tady psala už víckrát. Tento krém není typicky mastný, jeho mastnota je spíš olejového původu. Vsakuje se opravdu pomalu, což v tomto případě mi až tak tolik nevadilo, protože jsem alespoň měla opravdu pocit silné protimrazové ochrany, která spolehlivě zabránila vysoušení obličeje. Krém lze použít i jako nouzový rozjasňovač a hlavně krásně voní. No a já ho mám schovaný na další zimu.



Baby Pflegecreme
Tento pečující krém je opravdu hodně hutný. Myslím, že v zimě může i nahradit výše uvedený krém proti chladu, ale nemám ozkoušeno, protože tento krém je mým teprve nedávným nákupem (aneb dejte mi 20% slevu do drogerie a přistavte před vchod stěhovací auto). Krém je skvělý pro různá suchá šupinatá místa na celém těle, u mě klasicky lokty, ramena, kolena. Asi je možné ho použít na celé tělo, ale špatně se roztírá, takže to nejspíš zabere něco času.



Baby Wundschutzcreme
Krém proti opruzeninám docela slušně dokáže nahradit regenerační krém. Dokáže částečně bojovat i proti akné, protože obsahuje protizánětlivé složky. Je to opravdu hutný krém, který téměř nelze rozetřít a který zanechává bílé stopy.


Tak a tímto jsem Vám představila všechny produkty od alverde, které mám doma. Doufám, že neznalým to dalo alespoň rámcovou představu, že nerozhodné se rozhodly, že alverde jednou vyzkouší, a snad i ty světaakosmetikyznalé jsem navnadila alespoň na některý výrobek. Protože já mám alverde ráda opravdu opravdově upřímně.

6 komentářů:

  1. Zrovna nám úplně všechno dochází, tak vyzkouším. Já děcka většinou mažu něčím konopným - preventivně, jelikož mně to pomáhá na ekzém a pak taky trochu doufám, že až pak budou jejich spolužáci ve třetí tříde (nebo kdy se s tím dneska začíná) hulit trávu, tak budou pohrdavě ohrnovat nos, že nechtějí něco, čím jim matka mazala zadky :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Také je mám moc ráda, ale kupuji je většinou pro sebe Wundschutzcreme i pro maminku a neteř, ten je skvělý. Z dětské řady jsem nezkoušela jen ten olej.

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem si ten krém, ale nemohla ho za nic na světě dostat z tuby :( Kontrolovala jsem, aby tam nebyla plomba, ale ani tak se nazadařilo. Takže buď vadný kus, nebo nevím. Jo a skladovaný byl při pokojové teplotě.

    OdpovědětVymazat
  4. yarisse: ten můj je docela tekutý, je na něm opravdu vidět, že je udělaný z oleje, takže z tuby leze snadno. myslím, že byl zaplombovaný. takže nevím... asi vadný kus. nebo spíš... nechápu.

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám ráda alverde. levné a funguje. A miluji jak většina krémů, olejů voní.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tip na dětský olejíček. Já si zamilovala balzám proti mrazu. Je to taková BIO vazelína, skvělá věc na řádné promaštění:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...