čtvrtek 2. června 2011

Alverde: úvod do problematiky

Taky Vám připadá, že poslední dobou to na tomto blogu trošku upadá? To málo příspěvků, které se tady v poslední době objevilo, nabízí jen chudou giveaway, pseudoúvahu nad stavem české blogosféry nebo teoretické přednášky na barvitá témata... No nic, je na čase se věnovat věcem, které jsou důležité... A tak jsem konečně sepsala zase pořádný příspěvek o kosmetice.



V poslední době mě překvapilo, jak málo lidí zná a používá alverde. Nevím, odkud a proč jsem měla dojem, že tato kosmetika je díky své cenové politice, lehké dostupnosti v dm drogérii a přírodnímu složením velmi oblíbená. No, asi jsem se trošku spletla. Takže na úvod Vám povím, že alverde je značka přírodní kosmetiky, je to privátní značka dm, takže se vyrábí v Německu, má dokonce certifikát BDIH, takže to není žádný přírodní hejnebopočkej, ale opravdová kvalitka za nízkou cenu. Nepochybuji o tom, že pokud jste nadšenci do přírodní kosmetiky, tak alverde znáte. A pokud zatím neznáte, tak brzy poznáte, protože já určitě doporučuji vyzkoušet z několika důvodů:
  1. finančně Vás nákup nezruinuje,
  2. tato kosmetika krásně voní
  3. a navíc i funguje.
Pak ještě povím, že žádný výrobek, který jsem kdy od alverde vyzkoušela, mě nikdy nezklamal a opravdu si myslím, že to byly vždy dobře utracené peníze. Následující řádky jsou takovým menším shrnutím mých osobních zkušeností. Informace o sortimentu můžete najít na německém webu dm drogerie.

a doma mám zrovna teď jen zástupce protistárnoucí řady...


Péče o vlasy
Pokud hledáte šampony a masky bez silikonů a pokud máte hluboko do kapsy, tak je alverde jasná volba. Nevýhodou trošku je, že šampony málo pění, mě to trošku vadí, ale jak je známo, tak šampon nemusí pěnit a stejně umyje a krom toho přírodní kosmetika tak všeobecně pění méně. Takže nedostatek pěny není nedostatkem závažným, krom toho jeden šampon snad stojí kolem padesáti korun... tak nekupte to.
Šampon s olivou a hennou mi moc nevyhovoval a to z důvodu, že dělá přesně to, co slibuje: objem. Mám přírodně husté vlasy a objemové šampony v mých očích dělají z mé hlavy nafouknutý balón. A tento šampon objem dělá. No takže já si ho určitě už nekoupím, ale rozhodně doporučuji.
Vyzkoušela jsem i balzám na vlasy (myslím s aloe vera) a masku na vlasy s avokádem a obojí moc krásně vonělo a uhladilo vlasy. Výhodou je, že většinu šamponů a kondicionérů prodávají i v malém balení (s cenou snad 19,90, jestli si dobře pamatuji), takže není problém vyzkoušet a pak teprve učinit nákupní rozhodnutí.


Krémy na ruce


... alverde nabízí ve dvou variantách, s heřmánkem a s brusinkou. Obojí mám vyzkoušené a obojí krásně voní. Oba krémy se taky rychle vsakují, ale nejsou moc výživné, takže na zimu mi nestačí. Vůně je ovšem opravdu krásná a je cítit z rukou i nějaký čas po namazání. Všimla jsem si, že nově alverde nabízí i peeling a masku na ruce, sice ještě nemám vyzkoušené, ale obě tubičky na mě zdálky volaly: haló, tady jsme... tak uvidím, jak dlouho budu takovému vábení odolávat.

Péče o obličej
Samoopalovací krém na obličej od alverde byl to nejlepší, co jsem v tomto směru zkusila. Krásně voněl, hydratoval, opaloval velmi pěkně do celistvé hnědé. A jako bonus, když jsem to se samoopalováním přehnala, tak výsledek nebyl nepřirozená oranžová, ale horským větrem a sluníčkem ošlehaná pokožka. No, ale bohužel už se nevyrábí. Já vím, svět není spravedlivý.
Intenzivní regenerační kůra taky stála celkem za hřích, protože opravdu viditelně regenerovala. Bohužel už jsem ji v drogérii dlouho neviděla, ale alverde nabízí i jiné kůry, tak myslím, že kvalitou budou srovnatelné. Kůry to jsou takové olejíčky v malých skleněných flaštičkách, např. s divokou růží.




Naposledy jsem potřebovala krém na oči, pořád jsem v drogérii nevěděla, který vybrat, až jsem si omylem koupila liftingové sérum pro pleť nad 30. Toto sérum je hodně olejovitého skupenství, vsakuje se pomaleji než séra od UNT, dávkuje se pipetkou, moc mi nevoní a při použití na celoobličej mi přijde trošku ulepené. Velkou výhodou je, že nedráždí oči, takže nakonec ho stejně používám jako oční krém. Jestli má nějaké protivráskové a protistárnoucí účinky těžko říct, ale tak uvidíme, jen můžu potvrdit, že proti kruhům pod očima nepůsobí.

Doufám, že jsem Vám trošku pomohla a nasměrovala k nákupu. A to není ještě vše, protože alverde vyrábí i dekorativní kosmetiku... Takže se můžete těšit na alverde: minipokračování.

A jaké výrobky alverde používáte Vy?

13 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Brusinkový krém na ruce mám a je super, mám totiž horzně ráda brusinky. A ještě mám heřmánkový oční odličovač- výborný neštípe a krásně odlíčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju jejich balzám na rty. Jinak se pamatuju, že jsem zkoušela pleť. krém avokádo a že byl děsivě mastnej i na moji sušší pleť, tak jsem ho domatlala na ruce a to bylo příjemnější :). Od tý doby nemám k pleťovým přípravkům moc důvěru, ale po tomhle článku jim dám další šanci :) Ale hodně mě zaujaly ty přípravky na vlasy, ty zajdu omrknout.

    OdpovědětVymazat
  3. Pečující kosmetika je ok, ale co se dekorativky týče, tak je to za mě propadák :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ať si namáhám mozek jak chci, nevzpomenu si na jedinou věc, kterou bych od Alverde měla... Budu to muset napravit, zaujal mě ten krém na ruce a škoda toho samoopalováku, zrovna nějakej sháním...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mám dotaz mimo mísu. Kde jsi našla ten překladač, co máš vpravo nahoře? dík

    OdpovědětVymazat
  6. Z kosmetiky Alverde jsem zatím vyzkoušela šampón bříza a šalvěj - vyhovuje mi, dávám si ho, když potřebuju vlasy pročistit, nebo si potřebuju vlasy rychle umýt, potom balzám na rty - za mě nejlepší, měsíčkové pleťové čisticí mléko - také dobré, asi se k němu vrátím, pasta na zuby - tu jsem objevila nedávno a už nám doma dochází druhé balené. Pořád chodím kolem krémů, ale zatím nevím.
    Z dekorativky jsem zatím vyzkoušela třpytivé lesky na rty a s těmi jsem spokojená. Ty si vždy koupím ve slevě:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě šampony a kondiše prvně strašně nadchly,ale pak jsem zjistila že hrozně vysušují vlsy a měla jsem z nich rozstřpené konečky,jinak samoopalovák taky mám a je fakt dobrý a hlavně voní.Miluju jejich rtěnky a stíny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak už jsem psala pod minulým příspěvkem, sice Alverde znám, ale zatím mě ničím nepřilákalo. (ačkoli možná jsem měla doma kondicionér s vůní růže a ten nebyl špatný, ale bůh ví jestli to byla alverde nebo jiná taková zelená kosmetika, pro mě to vypadá všechno skoro stejně a všechno to má podobné názvy, tak se v tom ztrácímm:-D)
    Ovšem po tvé recenzi jsem docela nažhavená něco koupit- určitě ten šampon na objem, protože ten já naopak potřebuju a krémů na ruce taky nikdy není dost;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jajinka: já mám teda ráda i dekorativní alverde...

    viennettka: ten samoopalovák byl naprosto úžasný, pláču za ním už od jara.

    olivia: já kupuji zase rtěnky vždycky ve slevě. zvláštní je, že ty alverde rtěnky nemám vůbec ráda, ale jakmile na sobě mají cenovku 39,90 tak nikdy neodolám.

    nikol: moje vlasy asi nevysuší nic, takže mě vlasové alverde naprosto vyhovuje.

    Dejnicka: tak přeji krásný nákup.

    OdpovědětVymazat
  10. Lola: už si nepamatuji, myslím, že to mám odtud: http://translate.google.cz/translate_tools?hl=cs

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji, moje nákupy jsou vždycky krásné. Pak ti přijdu vynadat za ten účet jo?:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Většina mé kosmetiky je od Alverde. Oblíbených mám moc, zklamaná jsem byla jen ze rtěnek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...