neděle 5. června 2011

Cien: Spa balzám na nohy a Spa peeling na nohy

Tento příspěvek už možná píšu naprosto neaktuálně. I když v našem Lidlu tyhle Cieny pořád mají...

Během poslední akce zdraví a krásy v Lidlu měli v nabídce taky krémy a peelingy na nohy, ve třech barvách a třech vůních: modré Secret, oranžová Inspiration, fialová Harmony. Neodolala jsem a koupila jsem si krém i peeling na nohy a tento týden jsem opět neváhala a krém si koupila ještě do zásoby, protože takový poklad za 39,90 hned tak někde nenajdu. A možná si dokoupím i ten fialový krém.



Spa balzám na nohy
Ten krém jde úplně mimo moje chápání. Mažu každý den večer, krém je hodně lehký, vsakuje se asi během pěti minut, ani ponožky nejsou potřeba. Krému stačí opravdu maličko, protože jakmile ho dám trošku víc, je to naprosto zbytečné, jen jsem nakrémovaná až za ušima. Vůně sice nic moc, ale nijak mě neuráží.
A výsledky jsou naprosto ohromující. Každé ráno se budím a mé patičky jsou heboučké a jemné na dotek. Kůže je sice stále tvrdá, ale všechny praskliny jsou zacelené a paty jsou hladké. A toto dokáže lehký krém za čtyřicet korun tam, kde mastné speciální krémy za nehorázné peníze nedokázaly ani polovinu...



Spa peeling na nohy
A tak asi jo, tento peeling je celkem fajn. A je to zábava si peelingovat šlapky, pěkně to voní, hezky to klouže a je to taková příjemná tečka v každodenní očistě těla. Ale nepřijde mi, že by výkon byl nějak odlišný od jakéhokoliv jiného ošmrdlání tvrdé kůže, třeba od pemzy. Prostě já tvrdou kůži na patách mám a asi ji nejspíš vždycky mít budu. Tak se s tím smiřme.


A nejvíc mi voní ta fialová varianta...

7 komentářů:

  1. Po ten balzam si zrejme zabehnem, tie drahsie mi stejne nezaberaju, dam mu sancu, vdaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím souhlasit! Mám doma ten peeling i krém a jsou vážně super! Kam se hrabe Neutrogenna nebo Scholl!!! :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ok, tohle je poslední kapka, přesvědčila jsi mě! vzhledem k tomu, že značka Cien vyhrála i v plno testech nad mnohem mnohem dražšími krémy, jsem přesvědčená,že stojí za povšimnutí, až budu v Lidlu,tak to beru!

    OdpovědětVymazat
  4. to vyzkousim!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pro ten balzám musím hned běžet. Zrovna používám krém od Alverde a je dobrý, ale je to můj první krém na nohy, tak se mně špatně posuzuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Já už nějaké krémy na nohy vyzkoušela chodím léta k pedikérce ale šlapky jsem měla do nedávna v hrozném stavu děsně se mi loupala kůže a i paty v hrozném stavu až pak jsem si koupila elektrický pilník bylo to lepší ale pak o měsíc pozděj jsem v Lídlu koupila krém na nohy s Ureou 10% a ten zabral nohy mám jak miminko po měsíci používání. i pedikérka je z toho baf a nechala si ho koupit takže doporučuju

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...