neděle 26. června 2011

Dárkomat: loterie osudů. Ukončeno.

Tuto soutěž jsem připravila, protože se těším ze svého měsíčního VIP členství na Heartsy a protože chci, abyste sdílely tuto radost se mnou. A vlastně... jen tak mimochodem... sem chodí víc než stovka stálých čtenářů (GFC + Bloglovin). Bude to trošku komplikovanější, protože zatím není znám vítěz (jasně, že ne), ale není vlastně známá ani cena, tak úplně není znám ani způsob, jakým vítěze vyberu a jak mu bude doručena cena. Je to prostě jedna velká loterie života.

Heartsy - Exclusive deals on fabulous handmade items at members-only prices.

Takže co můžete vyhrát? Můžete vyhrát jeden kupón z Heartsy nabídky. Jistojistě Vám můžu říct, že to bude kupón na kosmetiku, ale jestli to budou mýdla nebo minerální makeup není tak úplně jasné, ve hře je totiž kupón, který bude uveřejněný v den ukončení soutěže, t.j. neděle 3.7.2011 (jako VIP mám přístup ke kuponům 24 hodin předem, takže fakticky to bude kupón z pondělí). Pokud mi kupón z tohoto dne bude připadat nedostatečně atraktivní a nehodný čtenáře mého blogu, bude vybrán kupón z následujícího dne. Pro jistotu: maximální hodnota výhry bude $30, to aby nám to ještě na celnici hodní páni celníci neprošmejdili a nevystavili fakturku.

Dále existují dva způsoby, jak si může vítěz vybrat cenu. Pokud vyhraje internetem a zahraničními eshopy otrkaná harcovnice, mým úkolem bude pouze zakoupit dárkový poukaz a přeposlat emailem, vítězka už zvládne výběr a nákup sama. Pokud vyhraje nezkušené a nerozkoukané kačátko, tak po rámcové domluvě s vítězkou nákup uskutečním já a nechám zaslat na uvedenou adresu.

A teď snad k pravidlům:
  1. měly byste veřejně sledovat tento blog,
  2. musíte zanechat komentář pod tímto článkem,
  3. v komentáři je nutno se označit za harcovnici nebo kačátko
  4. a lehce nastínit, z čeho by se měla výhra skládat (mýdla, krémy, oleje, másla, makeup, balzámy na pusu, peelingy...).
Do komentáře mi taky můžete připsat, jestli máte rády ručně vyráběnou kosmetiku, jakou takovou kosmetiku používáte a jak se Vám líbí projekt Heartsy.

    A jak bude vybrána vítězka? Nejdřív zakoupím kupón na Heartsy a prohlédnu si nabídku obchodu. Pak si pročtu komentáře a vyfiltruji ty, které se nejblíže trefily s odhadem složení výhry. Z těchto losováním vzejde vítěz. Doufám, že to všichni chápou... Soutěž bude ukončena za týden, v neděli 3.7.2011.

    Vzhledem k tomu, že výhrou bude docela určitě naprosto neznámá a potenciálně zajímavá kosmetika, chtěla bych vítěze také poprosit o následné sepsání mini recenze na vyhrané produkty. Recenze může být v libovolném rozsahu, minimálně dvě slova (ano, doporučuji) a maximálně tři normostrany s dvaceti fotografiemi. Recenze může být zveřejněna na tomto nebo jiném osobním blogu. Sepsání recenze samozřejmě není podmínkou výhry. 

    16 komentářů:

    1. Takže jsem káčatko a to čerstvě vylíhlé. S ručně vyráběnou kosmetikou nemám absolutně žádné skušenosti i velký LUSH jde mimo mě. Výhra by mohla být třeba nějakej krém. Snad sem splnila podmínky a třeba konečně někdy něco vyhraju.

      OdpovědětVymazat
    2. Ahoj, jsem kačátko a s ručně vyráběnou kosmetikou nemám žádné skušenosti. Na tento blog chodím už nějaký ten pátek a moc se mi tu líbí. Hrozně se mi líbil právě poslední článek o tvářenkách. Výhra by mohla být třeba nějaký krém, make up nebo máslo. Kontakt na mě je JKosacka@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    3. Som najmenšie kačatko z vrhu :D S prir. kozmetikou mam minimalne skusenosti, max. nejaky kremik alebo sprchac, momentalne od manufaktury a som spokojna, preto si hovorim - preco neskusit dalsie :) Ak by sa mi postastilo, vybrala by som si nieco z dekorativnej kozmetiky ak by bolo v ponuke. A ak nie, tak nejake telove maslo, alebo balzamy na pery :) A sledujem uz hoooodne dlho a poctivo :)

      girlnamedz@centrum.sk

      OdpovědětVymazat
    4. Tak já jsem prosím káčátko, vždycky když něco objednávám přes internet tak mi musí někdo pomoct :D
      Ručně vyráběná kosmetika je senzační. Ano, překvapivě mám nejraději Lush :)Podle mě, je mnohem lepší, zvlášť u Lushe mám jistotu, že je všechno čerstvé a převažují přírodní ingredience. Ještě k Heartsy, gratuluju ke měsíčnímu VIP členství, tobě se to vyplatí :)
      Výhra by mohla být třeba nějaký krém, máslo a nebo něco na pusu ;)

      pimpolinka@seznam.cz


      -taky děkuju za radu s tím lakem :)

      OdpovědětVymazat
    5. Jsem malý káchně a výhra by mohla být třeba peeling, krém nebo máslo! (:

      OdpovědětVymazat
    6. Jééé, toto kolo dárkomatu mi připadá velmi zajímavé, takže se moc ráda zúčastním :-)
      Já jsem harcovnice, sama často nakupuju přes net pro jiné, takže snad to zvládnu i na ne úplně známém serveru :-)
      Ujíždím na dekorativce, takže bych byla raději, kdyby výhra byla něco jako makeup nebo balzám na rty, ale samozřejmě bych nepohrdla ani ničím pečujícím, na žádnou kosmetiku se neříká NE (a taky se nechci vyšachovat ze hry, že jo).
      Ručně vyráběná kosmetika je mi celkem sympatická, ale moc zkušeností s ní zatím nemám. Heartsy se mi líbí taky, už mi kvůli tobě chodí maily s nabídkama, díky bohu, že tam zatím nebylo nic must have, protože peníze stále nejsou...

      OdpovědětVymazat
    7. som káčatko :) nepohrdnem akoukoľvek kozmetikou, ale keď pravidlá hovoria jasne, tak teda dám svoje NAJ: krém, maslo, balzam :)

      OdpovědětVymazat
    8. Tak já jsem jasná harcovnice :-) A co se týče výhry, je mi to jedno, já mám ráda všechno - mýdla, krémy, balzámy, peelingy. Kéž bych byla nějak vůči něčemu vymezená.

      OdpovědětVymazat
    9. Připojuji se k davu a jsem také Káčátko. Jinak kosmetiku miluji všeho druhu, takže ani nedokážu popsat, co by mi udělalo radost ... Čím NIKDY nepohrdnu jsou tvářenky :) avšak takové balzámky na rty se hodí každé z nás a nějaké super voňavé mýdélko využije snad každý doma.
      Ano miluji Lush a celkově mi jsou takovéhle kosmetiky velice sympatické.
      A jak se mi líbí projekt Heartsy? Jsem v šoku, protože se s ním setkávám poprvé. To je hodně super nápad ....

      I.Like.Serials@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    10. Jsem káčátko..bohužel nemá důvěru v naaší celní správu :(
      Mě by se líbil minerální makeup...doma žádný nemám a už dlouho ho toužím vyzkoušet :)

      OdpovědětVymazat
    11. Tak já jsem asi taky spíš harcovnice, ale teda na Blanche nebo Viennettku rozhodně nemám, takže je to relativní :-) Pro mě by byla ideální výhrou tělová kosmetika, nejlíp mýdla, protože to je něco, co mám hrozně ráda, ale prakticky nikdy si to nekoupím, protože to je "jen" mýdlo, ale když pak nějaký mám, tak se celý den těším jen do sprchy :-) Ručně vyráběnou kosmetiku mám ráda moc, pamatuju, když tady začal Botanicus, byla jsem tam pečená vařená jen kvůli té vůni. A heartsy se mi teda moc nelíbí, protože když je to drahý, tak má člověk aspoň nějaký zábrany, ale když je na něco 60% sleva??? To je podpásovka :-)))

      OdpovědětVymazat
    12. S nakupováním přes internet sice zkušenosti mám, ovšem ze zahraničí nikoliv, proto bych se zařadila spíš mezi kachňátka :P
      Nejvíc bych asi ocenila dekorativní kosmetiku, ale nepohrdnu ani nějakým tělovým krémem nebo máslem.

      OdpovědětVymazat
    13. Já jsem prosím harcovnice! ;)
      Nepohrdnu ničím, ale nejvíc bych ocenila balzám, peeling nebo krém :)

      OdpovědětVymazat
    14. Jsem káčátko! Ručně vyráběnou kosmetiku a Heartsy jsem objevila díky tobě a okouzlilo mě:) Jen mám trošku strach něco zakoupit... ale už se otrkávám:) Začala jsem objednávat z Anglie a tento týden mi došel můj úplně první balíček z amerického e-baye. Ale i tak bych byla radši, kdybys mi objednávku vyřídila, samozřejmě v případě výhry:)
      Myslím, že by mi bylo celkem jedno, co by to bylo, ale nejlíp asi tělové máslo anebo cokoliv na pleť a pusu:)

      petulkaaa@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    15. Já se prosím titulem káčátko zovu :D Přiznám se, že ručně vyráběná kosmetika a Heartsy mi absolutně nic neříkalo, dokud jsem se jakžtakž nerozkoukala na tvém blogu (kam mě zase přitáhla recenze na BB cream z Krasna.cz)a z internetu jsem nikdy nic nekupovala, doteď jsem si vystačila s normal kamennými obchody.
      Líbil by se mi nějaký make-up nebo něco na pusu :)
      wink.it@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    16. Nedávno jsem objevila tento blog a už mě zcela pohltil :-) Je velmi návykový a velmi nebezpečný :-)) nutí mě zbytečně utrácet ;-)
      Považuji se, co se nákupů přes internet týče, za harcovnici.
      Na ručně vyráběné kosmetice se mi líbí taková ta "přidaná hodnota" - i když ne každá ručně vyráběná kosmetika je skvělá. Ale když se to povede, tak má taková kosmetika něco navíc oproti té "běžné". Jinak osobně mám moc ráda přírodní kosmetiku - různé olejíčky a minerální make-up.
      Výhra by se mohla skládat z něčeho voňavého - třeba z vonných olejů, mýdel nebo balzámů na rty :-)

      karay@seznam.cz

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...