středa 29. června 2011

DIY: jak jsem si opravila rtěnku

Stává se to. Vybalíte novou rtěnku, natěšené, čelo orosené vzrušením utíkáte do koupelny k zrcadlu a zkoušíte odstín na rtech... A pak se něco stane a není to dobré:




Mě se to zatím nestalo. Ale v poslední době roste má vášeň pro rtěnky jakéhokoliv původu. Takže nakonec došlo i na mě. Shodou okolností zrovna v době, kdy Michelle Phan natočila video Lipstick Bullet, které jen tak mimochodem je podle mě trošilinku trapné. No ale tip se hodí, takže i já si připravila propriety:
  • zlomená rtěnka
  • sirky (zapalovač jsem doma nenašla)
  • mrazák.

    Rtěnku jsem schovala asi na půl hodiny do mrazáku (já vím, že ve videu se doporučuje 10 minut, ale já jsem přitom ještě sjížděla blogy a nějak jsem se zapomněla). Vytáhla jsem rtěnku z mrazáku, zapálila jsem zápalku, kterou jsem poté držela v levé ruce, zatímco v pravé jsem držela zlomenou část rtěnky, tu jsem ožehla na správné straně. Zasadila jsem zlomenou a na jedné straně roztavenou rtěnku zpátky do pelíšku. Rtěnku v celku jsem opět schovala do mrazáku.



    Po deseti minutách jsem ji vytáhla a jednou se s ní namalovala. Všechno drželo krásně. Až do druhého dne, kdy jsem ráno opět rtěnku chtěla použít a zase na mě ta zlomená část vypadla. Já se nebojím a celý postup jsem zopakovala znova, jen tentokrát jsem tu rtěnku trošku víc připálila. A výsledkem bylo toto:



    Takže jsem se raději vrátila ke svému původnímu plánu - slepila jsem tu rtěnku rozpuštěným kakaovým máslem a nechala přes noc zatuhnout v ledničce. Zatím drží perfektně.



    Rtěnka The All Natural Face, odstín Sweet Heart Pink

    6 komentářů:

    1. Rtěnky nepoužívám, ale do budoucna dobrá rada :)

      OdpovědětVymazat
    2. Mne sa to video paci, je to srandovne..:D

      OdpovědětVymazat
    3. No rtěnky sice nepoužívám, ale neumim si představit, že by to drželo, kdybych to roztavila zapalovačem:D Je to dobra rada s tim kakaovym maslem:)

      OdpovědětVymazat
    4. Super tip! Mně se ještě rtěnka nezlomila, ale co není, může být. A tohle se může fakt hodit.
      To video je zajímavý, ale není to můj styl.

      OdpovědětVymazat
    5. A dá se prosím pěkně sehnat to Kakaové maslo někde normálně v obchodě? Dnes jsem si zlomila svoji milovanou Ruby woo a pláču!

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. hádek má. nebo pak raw gaia (ale ty jsou s parfemací). a určitě i další zahraniční eshopy, ale tam je problém s poštovným, který dost prodraží.

        Vymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...