pátek 24. června 2011

Eyeko London Lips Primrose Hill

Tento lesk ke mě doputoval v rámci Eyeko programu ambasadorů. Takže zadarmo.

Nemám ráda lesky z několika důvodů. Za prvé: upřednostňuji matné rty, vlastně ani nevím proč, ale lesklé rty se mi moc nelíbí, nelíbí se mi všechny ty mokré, třpytivé, třpytkové a jinak různě lesklé efekty. Za druhé: nemám ráda leskové aplikátory, tyčinky s molitanem na konci, štětečky, různě ergonomicky a aerodynamicky tvarované pacičky... racionálně to nedokážu vysvětlit, ale prostě tak nějak něco takového ve své kosmetické výbavě nepotřebuji. Takže jediné lesky, které beru na milost, jsou ty od alverde (a myslím, že kdyby mi někdo věnoval Juicy Tube od Lancôme, tak taky neodmítnu). Příležitostně občas nakoupím lesk v rtěnce, protože to je vlastně napůl rtěnka, že ano. Ale jinak u mě doma žádný lesk nenajdete. A tak, když jsem od Eyeko dostala tento lesk, na větvi jsem z toho nebyla, ale naštěstí je to klasický lesk v tubě, takže ho beru na milost.  



Líbí se mi balení lesku, tubička pokreslená symboly Londýna, líbí se mi i ta vlasatá slečna (to už jsem tady vlastně jednou zmiňovala), aplikátor mi nevadí. Nelíbí se mi barva, taková růžovo-jahůdkovo-troškumalinová romantická barvička pro sladké dívenky se zlatými piditřpytkami. I když přiznávám, že si na ten odstín asi časem zvyknu, sice je to na mě celkem slaďárna, ale tak pořád lepší než drátem do oka.


Lesk je celkem hutný, já ho na rtech opravdu cítím, na druhou stranu ale moc nelepí. Konzistence je taková vazelínová, prostě hutná mazlanina, která má celkem i jistý antivysušující a pečující efekt. Barva je na rtech vidět, což teda já vidím jako přednost, sice se mi ta barva nelíbí, ale alespoň něco, protože jestliže nemám ráda lesky, tak bezbarvé lesky naprosto nesnáším. Třpytky jsou vidět jen v tubě, na rtech se úplně ztratí. Lesk se dobře nanáší, výdrž je taková průměrná, asi tak jedna hodina a kousek. 





Efekt lesku je hodně lesklý, aneb na další fotografii si můžete prohlédnout důvod, proč nemám lesky ráda...

6 komentářů:

  1. Já poslední dobou taky nemám ráda lesky a zkupuju jen rtěnky. Jen tak mimochodem, jak fungují ty Ambassador kódy? Já ten Tvůj zadala a dostala jsem prd!

    OdpovědětVymazat
  2. taky vždycky zadám kód a ještě jsem nikdy nic nedostala. tak si s nimi pak pokaždé dopisuji a hlavní pravidlo je, že pokud zadáš nějaký kód pro slevu, tak pak sice můžeš zadat i ambassador kód, ale dárek nedostaneš, protože jenom jeden z těch kódů je platný (přednostně ten s tou slevou), což je teda pravidlo na hlavu.
    pak posledně měly ve slevě i napsanou poznámku, že ke každé objednávce i ve slevě platí i ta nabídka s ambassador kódem, tak jsem objednala a zase jsem nic nedostala...

    na druhou stranu ale vím, že spousta lidí dárek dostalo...

    OdpovědětVymazat
  3. Jenže já právě zadala jen ten ambassador kód, nic jiného. Ani jsem jim ale nenapsala, proč mi to neposlali, byla jsem na to moc lína...

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tak to fakt nevím... asi měli špatný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Já lesky můžu a "růžovo-jahůdkovo-troškumalinová romantická" je přesně moje barva, takže si ho nejspíš budu muset koupit!

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja mam rada matne pery a tak uz istu dobu ficim na fixkach. trosku vysusuju, takze si dam na to este balzam, ale drzia dlhooo a vyzera to, ak si dobre clovek zvoli odtien, ze ta pekna farba je vlastna a nie naruzovana :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...