neděle 19. června 2011

InStyle s lakem...

... asi už všechny vlastníte. Docela nedávno jsem si tady dělala srandu z lidí, kteří kupovali InStyle s lakem po více než jednom kusu. No a koukejte teď na mě (na fotce nejsou laky, které jsem sice koupila, ale darovala):



Původně jsem plánovala jenom jeden kus. Chtěla jsem ten zelený, protože upřímně výběr barev nebyl nic moc pro mě, jsem silná a výrazná osobnost a takový i vyžaduji lak, takže pastelové barvy nenápadných tónů u mě neuspějí, potřebuji lak, který bude do dálky křičet: "jsem jiná/jiný".  A tak jsem ulovila tu podle mě nejkřiklavější barvu (červená je pro mě nudná, oranžovou u nás stejně neprodávali nikde) a byla jsem spokojená. Ovšem ne nadlouho, odbylo prvního nového měsíce, finanční jistoty opět nabyly své jasné obrysy a bylo vymalováno.

Na svou obranu bych ráda uvedla:
  • jsem pokrytec,
  • procházím lakovacím obdobím (v posledních dvou měsících jsem si koupila snad deset laků na nehty),
  • jaktože sakra ty InStyle pořád prodávají, já osobně jsem čekala, že během týdne bude tento časopis naprosto nesehnatelný... ale ne, v Kauflandu ho pořád mají, v Albertovi taky a to se ani nebudu zmiňovat, kolik barevných variant ještě je na výběr na různých benzinových pumpách kolem D1 (celkem logicky, protože znám několik profesionálních řidičů a žádný z nich si nehty nelakuje).
Tak jestli Vám nějaká barva ještě chybí, možná není všechno ztraceno, stačí malá projížďka po okolních benzinových pumpách. Já naštěstí zítra pojedu do Prahy autobusem.

9 komentářů:

  1. páni,to jsem taky netušila, že se ještě dají sehnat....

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem v posledních dnech zkoumala, jestli už jsou vyprodané a ono ne, třeba v Tescu v Děčíně měli snad ještě 15 časopisů. Ale taky čím dál víc potkávám časáky vykradené.

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, další postižená, třeba tě nalomíme a dáš časem nějakou fotku nalakovaných nehtů...hihi.
    U nás v trafikách vše vyprodáno, ale v super/hyper/mega marketech jsou polovykradená balení. A co říkáš na Coat azure?

    P.S. mám na cestě bb cream od Kaneba z adambeauty, budu průbžně refeovat.

    OdpovědětVymazat
  4. mína: děkuji.
    petra: jako pro mě je to překvapení měsíce. a hlavně na d1 je opravdu výběr odstínů ještě veliký.
    viennettka, day: zvláštní, já jsem ještě nepotkala ani jeden vykradený instyle. a dokonce jsem jednou v kauflandu viděla jen lak bez časopisu.
    day: coat azure se mi líbí moc, teda ještě jsem ho nelakovala, mám ho od pátku a teď jezdím na ty přijímačky, tak tam nechci pány docenty dráždit modrým lakem. a těším se na reference bb.

    OdpovědětVymazat
  5. já ten zelený také sháněla hrozně dlouho a tuto sobotu jsem na něj úplnou náhodou narazila v jedné trafice!! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. u nás už mají jen ty zelené :(( nevíte kde v Brně se dají sehnat jiné barvy? já už jsem prolezla snad všechno..

    OdpovědětVymazat
  7. elle: leda tak vyzkoušet ještě nějakou benzinovou pumpu...

    OdpovědětVymazat
  8. gratulace k úlovku:-)! Já už teď ty časopisy teda nikde neviděla. Je ale pravda, že moje pátrání nebylo příliš intenzívní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...