čtvrtek 9. června 2011

Moje malé nedokonalosti

Dneska bych Vám jen chtěla ukázat, že nikdo není dokonalý. A já už vůbec ne.  Ale i tak se mám vlastně celkem ráda...

... i když konečně bych se mohla naučit, jak si dohladka oholit nohy.


Taky bych nemusela pořád někam padat a měla bych na sebe dávat větší pozor.


Měla bych se dívat, kam šlapu, měla bych si pořádně umývat nohy a konečně odstranit ty obrovské mozoly.


No strie... tak s tím už nic nenadělám.


Ale záděry bych si teda mohla přestat kousat.



Krom toho bych taky měla začít pořádně spát, abych neměla takové kruhy pod očima. Mohla bych zajít konečně ke kadeřnici a nechat si alespoň zastřihnout nějaký tvar. Měla bych se přestat stresovat záležitostmi, které se mnou souvisí jen okrajově nebo vůbec. Moje obočí si už zase říká o důkladnější péči. A mohla bych být trpělivější... No ale o tom všem zase až někdy jindy.

11 komentářů:

  1. Ha, normálně to je jak kdybych na těch fotkách byla já. Až na to, že ty modřiny na nohách mám mnohem výživnější, nejlíp s nějakým krvavým šrámem uprostřed (nejnovější úlovek jsem pořídila o roh myčky). Ale jsme jen lidi...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jen jedna modřinka? Já jsem slepá jak netopýr a obvykle mám celou fialovou kolecki. Nejlepší ale byla z lyží přes celá třísla až ke kolenům (napálila jsem to do vleku).
    Jinak až na ty nehy v podstatě to samé :), jen plus akné a takové ty jemné chloupky po celém obličeji.
    A más ode mě cenu, jen doufám, že mě s ní nevyprovodíš :)))
    http://day-significantnothings.blogspot.com/2011/06/kreativ-blogger-nove-letni-boty.html

    OdpovědětVymazat
  3. ..tak úprimný príspevok! nedokonalosti..každú jednu poznám! :P

    OdpovědětVymazat
  4. :) tak v některých bodech a opravdu shodneme a mohla i doplnit další :D....pěkný příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  5. Poznávám tě jasná! (a se taky...)

    OdpovědětVymazat
  6. blanche: tak tahle modřina na fotce je zrovna o troubu. a je focená asi tak po třech týdnech, byla mnohem větší, mnohem modřejší a měla i ten krvavý šrám.

    day: tak přesně takovou modřinu z lyží jsem taky měla, jen byla přes celou jednu půlku a pokračovala přes stehno... pád na schodech v plné zbroji při přesunu do lyžárny.
    a můj první tag? no já si teda něco vymyslím.

    čajová, petro, vítejte tedy do klubu.

    jinak nejvíc mě dostává to, že já sice vím o tom, že na pravé noze mám čtyři dlouhé chlupy a stejně si je neoholím... tomu se říká lenost.

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, aspoň víte, odkud ty modřiny máte :-) Já každou chvíli nějakou objevim a vůbec nevím, kde se tam vzala :-) Přičítám to tomu, že jak furt lítám mezi těma dvěma děckama, tak se každou chvíli o něco třísknu (navíc s osmikilovým miminem na ruce mám dost snížené manévrovací schopnosti a samo, že se raděj praštím sama, než aby vzal hlavou o futra třeba, že jo...). Ale možná mě jen manžel v noci tříská a nevím o tom :-) Těch pár desítek minut za noc jsem spíš v komatu, než že by se tomu dal říkat spánek, asi bych si nevšimla, ani kdyby mě čtvrtili.... :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. rena: no ona je to spíš náhoda, že vím, odkud mám zrovna tuto modřinu...

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdo není dokonalý
    Ikdyž obrázky nejsou in ani top, ale jsou reálné
    Každá z nich něco vlastníme

    OdpovědětVymazat
  10. Vtip? Tohle nejsou nedokonalosti, tohle je lidskost :-P

    OdpovědětVymazat
  11. :-)) moc hezké, upřímné a milé:-))
    Já bych to měla kilometr dlouhé :(
    Ale ty solitérní chlupy na noze /nohou :D... to je klasika prostě. A i když o nich vím, při příležitosti se jich zbavit zapomenu a pak se k tomu dostanu, až když si holím nohy celé znova:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...