čtvrtek 30. června 2011

The Morbid The Merrier

Máte blog, na který byste raději neměly chodit? Však to znáte, to je prostě blog, který má, co říct. Blog, na kterém se dočtete nové věci. Blog, který Vás občas překvapí. Blog, který Vám nabídne něco nového a neokoukaného. Blog, který Vás svádí k nákupům. Já takový blog mám.  

(Bohužel teda mám jich i více, ale to sem teď nepatří.) Takže příspěvek od Marion byl uveřejněn v 11:50, zhruba ve 12:05 těsně po obědě jsem si to přečetla. A ejhle ve 12:19 už jsem měla objednáno a zaplaceno. Tomu se říká efektivní strávení polední siesty.



Objednala jsem si jenom dva parfémy, celkem za $9, poštovné zdarma (v rámci akce, když tu teď máme Heartsy, je nutno šetřit na všem ostatním, protože je třeba se taky někdy najíst). Moc se mi líbilo, jak byla objednávka zabalená. Oba parfémy byly dohromady v lehkém balícím papíře a celé to bylo zabalené jako jeden veliký bonbón. Moc se mi nelíbí kartička, kterou poslali, jako chápu, že to vychází z názvu celé společnosti, no ale jestli se mě zeptáte, tak Vám povím, že ani ten název The Morbid The Merrier se mi nelíbí. Možná je částečně vtipný, ale já moc nejsem na vtipné černé zrůdičky. Zase oceňuji komplexnost prezentace, alespoň to má nějakou tu myšlenku a je vidět, že majitelka myslí hlavou a koná srdcem... nebo co já to tady vlastně plácám, raději se budeme věnovat kosmetice. Objednala jsem si dva tuhé parfémy: Black Jack a Maximo.



Black Jack by měla být sexy, tmavá a zemitá vůně, neuvěřitelně sensuální a nádherná (oficiální popis produktu). No já tedy nevím, nejsem žádný odborník, ale mě to voní jako vánoční františek na rozpálených kamnech. Taky tam náznakově cítím ty citrusy a možná i tu starou zapařenou kůži. Pamatuji si, když jsem byla malá, tak babička měla schované takové ty zelené pyramidky a o Vánocích je dávala pálit na kamna, za okny sněžilo, ve staré chalupě byla prohřátá jen jedna místnost, pomalu se stmívalo a já s bráchou jsme stáli u kamen a sledovali tu červenou špičku františka, jak upouští pramínky kouře... Přesně takto voní Black Jack. Jako vzpomínková vůně je to skvělé, ale jako vůně vůně to není nic slavného, pochybuji, že se tím ještě někdy navoním.
Maximo to už je můj šálek čaje. I když je to opět celkem těžká, silná a výrazná vůně. Na léto nic moc. A opět ve mě asociuje Vánoce, protože Maximo voní jako vánoční perníčky. (Tedy ještě to upřesním, Maximo voní jako vánoční perníčky, které někdo nadrtil a vykouřil vodní dýmkou.) Je to celkem sladká vůně, cítím tam tu čokoládu, trošku pačuli, při troše fantazie i ten černý pepř. Ta vůně se mi ze začátku vůbec nelíbila, ale přiznávám, že jsem jí přišla na chuť, tak pěkně se na mě rozvoní a uklidňuje mě.



Pokud bych měla zhodnotit tento nákup, tak nic moc. Jsem si téměř jistá, že Black Jackem se už nikdy nenavoním. Ale na druhou stranu možná si za to můžu sama a měla jsem vyzkoušet nějaké parfémované oleje, kde je mnohem větší spektrum vůní na výběr... Jo a vlastně jsem ještě zapomněla, obchod The Morbid The Merrier najdete na Etsy a taky si vedou "blog".

9 komentářů:

  1. otazka: Máte blog, na který byste raději neměly chodit?
    odpoved: ano, tento!!! :-D
    vcera mi dorazil ten Yves Rocher Antifatique krem, asi tyzden mam doma ten 10h sleep effect makeup, ktory miesam s elf ozjasnovacom (mam tu uplne nepouzitelny odtien camille alebo tak nejako, je taky studeny sivo-fialovy, ktory ale pekne ochladi ten makeup, ktory je na mna moc teply). vsak je to povedome? :)
    tuhy parfem som kedysi mala, bol skvely.... takze, je to tu nebezpecne!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jana Šamalík, děkuji, že bych si to napsala do záhlaví?: vstup jen na vlastní nebezpečí...

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, taky bych sem neměla lozit :-) Btw, počítač už je ok a já umím další šikovnou věc, co by člověk bez těch dětí dělal :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog.
    Krásný den, Noogeta.

    OdpovědětVymazat
  5. isabela, noogeta: děkuji.
    rena: tak to jsem ráda, že počítač funguje... a jinak: já opravdu nikoho nenutím, aby to tady četl.

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda. To já jsem měla větší štěstí, s většinou své objednávky jsem byla spokojená. U parfémů nikdy nevím předem, jestli se mně budou líbit, tak jsem vsadila na jistotu a objednala balzámy na rty a vzorky parfémů dostala k nim zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem taky objednala, ale vonné oleje. Prosím Tě, za jak dlouho Ti to dorazilo. dík

    OdpovědětVymazat
  8. lola: já myslím, že doba doručení byla tak standardní. asi dva až tři týdny...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...