neděle 12. června 2011

O'slee - maska na spaní

O'slee by měla být malajská kosmetická firma, alespoň to tvrdí strejda Google. Kosmetika v běžných drogériích mě nudí (paradoxně to ale neznamená, že bych nerada chodila do drogérie), a tak občas zabrousím na exotické e-shopy nebo japonské blogy o kráse.


Kupovala jsem na cosme-de, stále mají akci 1+1 maska zdarma, nový zákazník dostane i $5 slevu z prvního nákupu, poštovné je zdarma, takže jedna maska vyjde na 4 dolary a to vůbec není špatná cena. Akorát si musíte koupit ještě něco jiného, protože "tento produkt není určen pro jednopoložkový nákup." Ale to nevadí, protože který kosmetický maniak by si nevybral... A určitě doporučuji, protože tato maska je úplně skvělá, kromě jedné drobnosti, ke které se dostanu.

Maska má jemnou-modrou-trošku-do-zelena barvu. Takto si představuji barvu moře. Konzistence je gelová a při nanesení jemně chladí, na obličej se maska nanáší příjemně a po nanesení je zcela bezbarvá. Maska je určená pro spaní: večer nanesete, v noci spíte, ráno smyjete během raní hygieny. A tady nastává ten jediný problém, maska je lepivá. Sice se snadno nanáší, ale vůbec se nevsákne do pokožky a zanechá na obličeji takový jemný lepivý film. I když se snažím masku důkladně vmasírovat do pokožky, stejně se nakonec přilepím k polštáři.
Řešením je nanášet masku brzy večer, chodit s ní několik hodin a smýt před usnutím. Účinky pak sice nejsou až takové, ale i tak dosáhnete velmi pěkného efektu. A nebojte nebudete strašit, protože maska je neviditelná... barevně, jen si dejte pozor, ať vám nikdo nedává pusu na dobrou noc, mohl by se přilepit. Nebo je taky možné si před spaním promasírovat znova obličej, tím jakoby odstraníte tu nejhornější vrstvu gelu a už nelepíte.



Obdivuhodný je ovšem výkon masky. Ráno před smytím sice vypadám všelijak, ale poté co masku umyji z obličeje, jsem nový člověk. Póry stažené, pleť hladká a hydratovaná, kruhy pod očima menší a světlejší, vráska na čele neviditelná. Jen kdyby ta maska tolik nelepila. No nic pomalu mi dochází druhý kelímek, takže napříště mám v plánu bělící variantu... jen tak zkusmo.

OPRAVA FAKTU: Vypadá to, že těch $5 slevy z prvního nákupu při nové registraci už není platné. Koho jsem uvedla v omyl, tomu se velmi omlouvám.

12 komentářů:

  1. Opět děkuji za recenzi a jdu šmejdit na Cosme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, zrovna jsem zase provětrala účet na Silk naturals, neboť jsem přesvědčená o tom, že musím z jejich výrobků vyzkoušet všechno a ty přijdeš s tímto...

    OdpovědětVymazat
  3. A ne a ne!!! :-) Mám na cestě dva balíčky ze Silk Naturals a do hlasování jsem napsala, že nakupuju podle doporučení "někdy, když mám peníze". Takže to musím dodržet a na cosme de polezu až příště :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá moc dobře! Kamarádka mi dovezla z Korei ženšenovou masku a byla jsem z ní nadšená, takže asijské kosmetice zdar a já jdu šmejdit :)

    OdpovědětVymazat
  5. No holky jsem překvapená..nikdy by mě nenapadlo, že bude asijská kosmetika kvalitní..každopádně díky za tip..něco podobného jsem dlouho hledala

    OdpovědětVymazat
  6. jajinka: mě přijde, že právě asijská kosmetika je kvalitnější (a často i levnější) než to, co se prodává u nás v drogériích...

    rena, blanche: tak já slibuji, že další příspěvek bude nudný bez nutkavých impulzů k nákupu.

    dashulka: správně, asijské kosmetice zdar.

    mína: jen pozor, já bych to třeba na cosme-de vykoupila hned všechno...

    OdpovědětVymazat
  7. Já tě nesnáším, rozumíš???? Co mi to děláš, už jsem byla pevně rozhodnutá pro "velký" nákup na sase, kde naberu pořádně NARUKO (hlavně jejich night jelly) a ty přijdeš s levnější varianou...
    Ale už jsem zkoušela zkusmo naházet věci do košíku a nehlásí mi to žádnou slevu 5 USD pro nového zákazníka, ale normální cenu. Netušíš v čem by mohl být zakopaný pes.

    OdpovědětVymazat
  8. day: a už máš udělaný účet? mě přijde, že se mi kredit na $5 připsal až na účet. nebo já už si to nepamatuji... a hlavně taky to tam teď nemůžu nikde najít. ten článek mám rozepsaný asi tři měsíce, tak jestli vás náhodou nemystifikuji a oni těch $5 nezrušili?

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem ho udělala a nic, jen váhám mezi anitakné sérem od osleve, nebo Rosette Magical Drops Gentle Milk u kterého se mi líbí balení a popis.

    OdpovědětVymazat
  10. day: tak možná těch 5usd zrušili, ještě jednou se omlouvám za takovou mystifikaci.

    jo s výběrem ti moc nepomůžu, ani jedno z toho neznám. já bych si asi koupila podle vzhledu...

    OdpovědětVymazat
  11. Já většinou narazila na tvrzení, že asijská kosmetika je obecně o hodně kvalitnější než západní. Já mám skrz to, že jsem atopik, strach z nějakých větších experimentů, takže jsem ráda za jakákoliv doporučení.
    A žádný nudný články, potrénovat sebeovládání není nikdy na škodu :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. od oslee jsem mela kdysi nejake veci na beleni (nefungovaly, jak uz to tak byva :D), masky (ty docela sly) a uv block pudr (ten mam jeste ted, nejak ho nepouzivam), kupovala jsem ji na sasa a uzasne bylo, ze jsem o te firme nemohla skoro nic poradneho najit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...