úterý 28. června 2011

Silk Naturals: Apricot Cleansing Oil

Toto bude taková nudnější recenze, protože prostě odličovací přípravky jsou snad nejnudnější součást mé denní rutiny. Teda možná druhé nejnudnější, hned po toneru. Abyste tomu rozuměly pořádně, já se samozřejmě ráda odličuji, ale abych kvůli novému balení odličovacího oleje zaznamenala zvýšený tep srdce... to tedy ne. Ale odlíčení je základ péče o pleť, tak pár slov k tomu ještě dodám.



Tento meruňkový olej je vlastně nudný naprosto, protože dělá přesně to, co od odličovacího přípravku očekávám... naprosto dokonale odlíčí. Makeup, linky, řasenka, všechno jde dolů jedním tahem šmahem. Už jenom tento fakt snad stačí jako doporučení, ale nebudu skoupá a přidám další informace, informace:
  • cena je devět dolarů, výdrž lahvičky asi devět měsíců (u mě výdrž stejná jako Bioderma micelární voda (ta menší), jen ta je trošičku dražší)
  • voní mi to jako emu olej, což je blbost, protože emu olej to neobsahuje
  • pokud nevíte, jak voní emu olej, tak si uvědomte, že emu olej je živočišný olej, a asociujte vůni s jiným živočišným olejem, třeba se sádlem

  • po odlíčení olej nezanechává mastný obličej, to mi trošku vadí, protože já mám mastný obličej po odlíčení ráda (a proto mám ráda také hydrofilní odličovací oleje od Saloosu)
  • olej se používá jako klasický čistící gel, nanesete na suchý obličej a spláchnete... a všechna špína je pryč
  • ale já mám svůj vlastní postup: namočím vatový tampónek do vody - vyždímám - nakapu oleje - pošmrdlám obličej - otočím tampónek na druhou stranu - znovu pošmrdlám obličej - a jsem odlíčená, a to dokonale!!!
  • meruňkový olej by měl bodovat proti ucpaným pórům a černým tečkám, tak toho jsem si nevšimla
  • doporučení v češtině si přečtete taky u Marion

  • nějakou dobu mě sice štípal v očích, ale pak to přešlo a teď mě odlíčí úplně perfektně, bez jakékoliv reakce kůže
  • odličovací oleje od Saloosu jsem používala a rozdíl bych viděla asi takový: oleje od Saloosu nejsou čistě přírodní a jedna lahvička mi vydržela pouhé tři měsíce, Saloos také zanechá něco mastnoty na obličeji
  • trvanlivost podle oficiálních informací Silk Naturals by měla být půl roku, no já už ho mám doma skoro rok a pořád dobrý 
  • a jen tak na okraj: voděodolnou řasenku nepoužívám. 

12 komentářů:

  1. Já si ho právě pořídila kvůli odličování voděodolný řasenky a funguje to :-) Jinak já právě olejový odličovače moc nemusím, takže ho používám vlastně jen když je potřeba dostat dolu tu řasenku. Ale díky za popsání postupu, vyzkouším a třeba to bude lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Další adept na vyzkoušení, já odličování nenávidím, pro mě je to nutné zlo, ale ten tvůj návod zní velmi jednoduše!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za to srovnání se Saloos. Tak to ho určitě pořídím, mně ty saloos vydrží ještě míň, pokud je používám každý den. Ta mastnota mi ani nechybí, ale je fakt, že po tomto mám obličej suchý, ne vysušený nějak hrozně, ale jak po normálním jemném odličovadle.

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak mě jako pořád lákáte, abych vyzkoušela... Já se třeba jednou k objednání dokopu! Díky ;)

    BTW Rozdávačka ti zapovězena není ;) Já tě započítám a kdyby to náhodou klaplo, tak si tě najdu (ozvu se) =)

    OdpovědětVymazat
  5. Boruvk_a: jé já mám dneska ale štěstí. tak děkuji. ono to sice ale stejně neklapne, protože zas až tolik štěstí nemám...

    OdpovědětVymazat
  6. A na jakém webu se dá tohle odličovadlo pořídit?

    OdpovědětVymazat
  7. anna, tady: http://host.silknaturals.com/creb/apricot-cleansing-p-823.html

    OdpovědětVymazat
  8. Diky za tip, objednala jsem vse o cem jsi psala a uz se tesim az vyzkousim a uvidim vysledky=) Mas nejakou zkusenost s jejich stiny nebo mineralnim make-upem? Trosku jsem se vydesila toho michani...

    OdpovědětVymazat
  9. talka: minerální makeup od silk naturals taky nemám ozkoušení, nechce se mi míchat. mám doma jen tvářenky, rozjasňovače (pudry mají i recenzi tady na blogu), ale musím přiznat, že kromě těch pudrů to zatím moc nepoužívám. ovšem pouze z důvodu velké četnosti jiných značek u mě doma, protože jinak si myslím, že kvalitní jsou celkem dost. a za tu cenu...

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za tip, jen co spotřebuji Růži od Saloos tak asi vyzkouším, aspoň mám srovnání, protože odličování olejem od Saloos mi vyhovuje. Jinak jsem tvůj nový sledovatel. Sjíždím tu článek za článkem a naprosto jsi mě dostala :-D

    OdpovědětVymazat
  11. prosímtě - jaký jsi platila zhruba poštovný ze silk naturals ? chystám se z tama objednat nějaký vzorečky, tak abych se na tu částku nějak psychicky připravila :)

    OdpovědětVymazat
  12. anonymní: já už si nepamatuji. mají na stránkách normálně kalkulačku poštovného, tak zkus dát všechno do košíku a ono ti to spočítá. ale na vzorky to není až tak moc, snad jestli šest dolarů nebo tak, záleží kolik toho budeš mít.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...