pátek 10. června 2011

Tag Kreativ Blogger /award



Byla jsem oštítkovaná od Day. Přiznám se, že na tyto štítkovací a socializovací akce moc nejsem, ale tak vzhledem k tomu, že je to cena, tak Vám povím, že si toho vážím. Teď Vám ještě povím, jaká je Day lovely person with great blog and usefull posts... check it out. (Tuto větu plnou entuziastické američtiny nejsem schopna přeložit odpovídajícně do češtiny.) A teď už to nebudeme protahovat, tady sedm věcí o mě:

  1. Ano, já jsem ta, která má ráda asijskou kosmetiku, nejraději bych vykoupila celou nabídku od korejských prodejců na eBay.
  2. Ve svém životě jsem už žila na těchto místech: Brno - Třebíč - Praha - Lake George (New York State, US) - Praha - Piegros-la-Clastre (Francie) - Helnaes (Dánsko) - Praha - Kraków (Polsko) - Nexo (Dánsko) - Třebíč. Jak je vidět, doma je nejlíp. 
  3. I když... příště bych chtěla bydlet někde v Asii... viz bod číslo 1.
  4. Má kosmetická obcese začala až v pozdním věku a trvá asi tři roky.
  5. Jsem všežravec, dejte mi jídlo a za deset minut odneste prázdný talíř.
  6. Rychlé spalování jsem zdědila po otci.
  7. Absolutně netuším, co to je symplexová metoda a metoda nejmenších čtverců, ale 20.6. je silná pravděpodobnost, že se mě na to někdo zeptá. 

No já vím, trošku jsem to poupravila a povím Vám jenom sedm věcí (nějaké intimnosti si taky musím schovat pro příští tagy) a pošlu to dál jen sedmi výhradně kosmetickým blogerkám. A tak štítkuji na počkání dál:
  1. Talka, protože to je první blog o kosmetice v češtině, který jsem začala sledovat.
  2. Marion, protože minerálního makeupu není nikdy dost.
  3. LC., protože Lush je prostě Lush.
  4. Kristýna Doležalová, protože píše jeden z mála -náctiletých blogů, který má hlavu a patu.
  5. Mia, protože o kosmetice píše čím dál víc.
  6. Lola, protože mám ráda strukturu. 
  7. Bianca Principessa, protože i na Slovensku se píší blogy o kosmetice.

12 komentářů:

  1. Copak studuješ? simplexka taky byla moje "kámoška" :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dashulka: otázka by měla znít: a co bych chtěla studovat? chtěla bych studovat ekonomii na uk, ale moc šancí si nedávám, i když možná zapůsobí moje osobnost...

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký odpovědi,taky se do toho pustím :), neb jsem též vděčná Day :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo..ty jsi teda zcestovalá. To kvůli práci? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jajinka: něco bylo kvůli práci, něco bylo kvůli škole, něco bylo kvůli osobním vztahům... ale tak všeobecně to všechno bylo kvůli mladické touze poznat svět.

    OdpovědětVymazat
  6. Nechtěla bys o tom cestování napsat nějaký článek?:) Moc ráda tvůj blog sleduji a i když je o kosmetice a né o tobě, moc by mě to zajímalo, protože cestování miluju a příští rok se taky chystám někam dál než jen po Evropě. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak samozřejmě já jsem si jako první vygooglila ty dánský města a říkám: wau. Na Bornholm chci, moc. Doufám, že to stojí za to :-) A jinak samozřejmě závist, mám taky mladickou touhu poznat svět...no tak třeba to vyjde ve stáří.

    OdpovědětVymazat
  8. Blani, ale vždyť to právě děláš, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. anonymní: rozmyslím si to a uvidíme.

    blanche: já ti nevím, mě se asi líbí všude, jsem taková nenáročná. proto taky jsem vůbec nepochopila tu slečnu s negativní dánskou zkušeností, ta si tam opravdu ty tři měsíce jen na všechno stěžovala?
    takže jo, bornholm za to stojí. a v balce (hned vedle nexo) je prý ta nejkrásnější dánská pláž. a jezdí odtama trajekt do polska...

    rena: taky si myslím.

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, nevím, zatim jsem nebyla dál než v Dánsku :-D Ale ono to přijde. A nejkrásnější dánská pláž, říkáš...hm, musim naplánovat nějaký výlet!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak moc děkuji za odpovědi. Potěšily mě, já jsem totiž děsně zvědavá :). Souhlasím se všemi body, jen dvojka je asi třetinová. A jdu šmejdit ty bogy na které byl odkaz.

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, děkuji. Já jsem dva týdny neměla čas na blogy, tak opožděně něco vymyslím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...