středa 22. června 2011

TheBalm: TimeBalm Anti Wrinkle Concealer, Lighter Than Light

Určitě všichni znáte rčení: Dokud jsi neochutnal dánskou brun sauce, neměl jsi ani ponětí, že UHO může být kulinářským zážitkem. No asi neznáte, protože jsem ho právě vymyslela... tak raději popojedem. Dokud jsem nevyzkoušela tento korektor, netušila jsem, že tmavé kruhy pod očima je možné opravdu efektivně projasnit. Tečka, čárka, konec, zvonec, toto je jednoduše ten nejúčinější korektor, který jsem kdy zkusila. Takže si to poznamenejte do deníčků a raději tu informaci následujících pět minut nezapomeňte, protože je to prostě fakt, ať už si dál v této recenzi pindám cokoliv.



Pověst, která mu předchází, v žádném případě nelže. Tento korektor opravdu zamaskuje vše. Při prvním použití jsem jen nechápavě koukala, jak jsem v zrcadle omládla minimálně o pět let /nebo o dva týdny nerušeného spánku. Jako ano, měla jsem ráda svůj Garnier roll-on, jako ano, mám ráda svůj BB, ale výkon, který podává tato zázračná mistička, je prostě nepřekonatelný. Nechápu, jak jsem se mohla bez tohoto korektoru obejít celý svůj dosavadní život.

Tak necháme stranou oslavné ódy a raději se budeme věnovat faktům. Cena TimeBalm je něco kolem 400,- Kč, za svoje peníze dostanete balení 7,5 g. Balení je velmi jednoduché, prostá plastová průhledná pixlička s montovacím víčkem, ostatním výrobků TheBalm zrovna tohle provedení nesahá ani na přerostlé nehty na palcích u nohou. No ale konstatujeme, že v jednoduchosti je krása, a opět popojedem.

 

A teď začíná ta schizofrenní část dnešní recenze. Aneb ku*va, který de*il vymyslet to za*ebané prťavoučké balení. A který vyma*laný imbe*il k tomu ještě přidal tu zkur*enou houbičku, že prý snad pro lehčí za*ranou aplikaci jak pro největšího kre*éna. Omlouvám se za expresivní vyjadřování, ale muselo to ze mně ven. Balení korektoru je strašně maličké, až mě to překvapilo. A do malinkaté krabičky s korektorem je přidaný stejně malinký molitanový aplikátor, který je tak prťavý, že bych ho mohla vytahovat pinzetou pod mikroskopem.


A ještě jednou popojedem. Samotný korektor je opravdu hodně hutný, pro dokonalý efekt je nutná přesná aplikace s důkladným rozetřením přechodů. V této hutnosti bych viděla další problém. Přijde mi, že nanesení korektoru nadměrně namáhá a škodí očnímu okolí. A to jsem ještě nezmínila časovou náročnost. Prstem to jde nejrychleji, ale je to nejméně šetrné a taky se mi nechce prstíkem šťourat v kelímku. Štětcem to jde nejpomaleji, důkladné rozetření si vyžaduje mnoho lehkých mikrotahů, odměnou je perfektní výsledek, nákladem je minimálních deset minut ranního času. Překvapivě se mi korektor nejlépe a časově nejefektivněji nanáší přiloženým aplikátorem. Ovšem už jen pomyšlení na tu bílou nicotnou věcičku mě plní slušnými slovy nepopsatelným pocitem... viz předchozí odstavec, no nebudu se raději opakovat a popojedem...




... k další informaci, kterou chci sdílet. Velké množství blogerek z různých částí světa na tento korektor přísahají jako na metu všech korektorů. A překvapivě velké procento spokojených uživatelek tento korektor v dobách nutnosti používá jako makeup, což si ani nebudu podrobněji představovat. Aplikace korektoru na celý obličej by mě osobně asi zabrala lehkou hodinku času. Takže tento fakt si řadím do šuplíčku nechápu, stejně jako to, že je doporučeno výrobcem aplikovat korektor jako normální oční krém dvakrát denně, představuje tak prý prevenci tvorby vrásek a snižuje riziko vzniku tmavých kruhů pod očima. Já osobně mám lehkou averzi k používání barevné kosmetiky na odlíčenou pleť připravenou k noční regeneraci. I když výhodou potom bude, že se s tím člověk ráno pak nemusí tolik malovat. Každopádně korektor by měl obsahovat samé prospěšné látky, no však si to přečtěte na jahodě.   



Korektor lze samozřejmě použít i na maskování jakýchkoliv nedostatků, nutné je ale důkladné rozetření, ovšem odměnou je opravdu dokonalé krytí. Bohužel dokonalé krytí moc dlouho nevydrží. Hádám, že trvanlivost se bude pohybovat v mém případě někde na čtyřech hodinách. Takže já si ráno brzy vstanu, strávím půl hodiny před zrcadlem při aplikaci a v poledne se podívám do zrcadla a mohla bych znova maskovat. Koupila jsem si odstín Lighter than light a opravdu je hodně světlý, lehce do růžova. (I když znám i světlejší odstíny.) Mě ovšem vyhovují hodně světlé korektory, vždycky mi přijde, že tmavší odstíny jsou na obličeji opravdu hodně vidět. No a pro maskování kruhů pod očima je prostě hodně světlý korektor u mě značka ideál.


Tak teď si tak úplně nejsem jistá, jestli jsem Vás všechny chtěla touto recenzí pobídnout k nákupu nebo naopak odradit. No budete si to muset přebrat samy. Protože já tento korektor naprosto zbožňuji pro jeho skvělé účinky, ale zároveň k smrti nesnáším pro jeho nepraktičnosti a miniaturní balení. Ale víte co? TheBalm vyrábí i makeup v podobné (předpokládám větší a praktičtější) krabičce a s podobným (předpokládám trošku lehčím) složením... Tak pokud jsou mé předpoklady správné (což teda nejspíš nejsou), asi si příště koupím raději ten makeup.

14 komentářů:

  1. super recenzia, sice som z nej trosku zmatena:D

    OdpovědětVymazat
  2. První věta nejlepší, směju se tu nahlas :-D Až se dosměju, půjdu si přečíst ten zbytek článku...

    OdpovědětVymazat
  3. Já su taky zmatená :) Opravdu tedy zamaskuje neřády pod očima, ale je ho potřeba třeba během dne ještě opravit, chápu to dobře?

    OdpovědětVymazat
  4. evie, dashulka: já jsem právě taky zmatená... ten korektor opravdu zakryje všechno, ale je to piplačka a dlouho nevydrží...

    blanche: první věta byla speciálně pro moje dánské čtenáře.

    OdpovědětVymazat
  5. tak stejně jako ostatní,ted teda nevim :D! za mě asi zatím nejlepší korektor,co mám je obyč dermacol zlatá tuba,ale ten dost vysušuje, tenhle nevysušuje? zvýraznuje vrásky a zalézá do nich? omlouvám se za otázky,ale vážně uvažuju o koupi....:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak se přidávám ke zmateným:-D Zatím mi nejvíc vyhovuje sypký minerální korektor EDM, ale je fakt, že taky celý den nevydrží... Nemohla bys ho s ním prosím porovnat? (Tedy to já jen předpokládám, že už ti taky prošel rukama, když ti prošlo skoro všechno;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ha, tak to vypadá, že jsem všechny úspěšně zmátla...
    petro, nevysušuje, nezvýrazňuje vrásky, ani nikam nezalézá.
    dejnicko, srovnání s edm nemám, ten jsem nezkoušela. (a rukama i obličejem mi skoro všechno určitě neprošlo... i když se o to usilovně snažím)

    OdpovědětVymazat
  8. tiež ho mám ale v odtieni light..asi by sa mi viac hodil tento :D je super..ja som veeelmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zkousela jsi dermacol make up cover? Zajimalo by me porovnani ... takhle z popisu to totiz vypada, ze by to mohlo byt hodne podobne, dermacol taky zakryje vsechno, je hodne hutny a opravdu velmi velmi svetly (a pro me nepostradatelny :D)

    OdpovědětVymazat
  10. čajová: jako výkonem je úplně super, ale to balení je na palici. prostě nechápu, proč průměr není o trošku větší.

    cernamoora: nezkoušela, ale asi ho půjdu zítra do drogerie omrknout, abych mohla srovnat.

    OdpovědětVymazat
  11. tak to jsem zvedava, podej pak report :)

    OdpovědětVymazat
  12. černá můro, tak jsem byla zatím ve dvou drogériích a u nás snad makeupcover nikde neprodávají.

    OdpovědětVymazat
  13. to je tedy skoda ... a varovny signal, mozna bych to mela obejit a zkontrolovat a pripadne poridit pro jistotu dalsi tubu na dalsich 5 let :D

    jinak ja ho kupovala v DM, pokud si pamatuju .. a videla snad i ve schleckeru

    OdpovědětVymazat
  14. cernamooro, já myslím, že to až tak moc neznamená. já jsem byla jen v nejbližší drogérii tetě, tak tam mě ani nepřekvapilo, že ten makeupcover nemají. a pak jsem teda byla v dm dneska, ale to je to naše menší dm... takže příští týden se asi budu muset vypravit do centra.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...