neděle 31. července 2011

3x3 za červenec

Máte taky někdy pocit, že všichni okolo mají víc štěstí než vy? Mají víc času, lepší počítač, větší štěstí na vztahy, lepší metabolismus, lépe placenou práci, zajímavější život, více energie, více trpělivosti, více volného času... Jezdí na dovolené, setkávají se s přáteli, chodí nakupovat, jak kdyby neexistovaly finanční limity. No nic, já ten pocit mám... často. Už mi z toho ani není do pláče (ano jsem citlivá ubrečená a uvřeštěná chudinka). No nic tak takový byl červenec (a taky předcházející polovina letošního roku) a to stupidní počasí tomu jenom nahrává... Ale tak co už.

Takže 3 první signály, že se to snad zlepšuje:
  1. Přijali mě na vysokou školu!!! Sice si ještě nejsem jistá, jak to vyřeším se všemi dalšími problémy a okolnostmi, ale těším se.
  2. Budou zase dávat Sex ve měste. Od 15.srpna na Prima Love. Jste taky rády?
  3. Po dvou letech zavedení internetu jsem konečně zjistila, jak zprovoznit wi-fi u nás doma. Teď se můžu dívat na televizi i na net současně!!!
Moje tři nejoblíbenější produkty měsíce července:


  1. JustPureMinerals makeup: já vím, že už s tím asi lezu na nervy, ale já ten makeup zbožňuji.
  2. e.l.f. Shimmering Facial Whip: jako když už jsem si jich tolik koupila, tak by bylo asi dost divné, kdybych je neměla ráda.
  3. Morgan Street Peppermint Foot Salve: chtěla bych mít doma ty plechovky alespoň tři, jednu v ložnici u postele, druhou u počítače a třetí v kuchyni v ledničce.
Tři důvody, proč mám ráda minerální makeup od JustPureMinerals:


  1. Lehce sjednocuje, drží celý den.
  2. Projasňuje.
  3. Vypadám v něm jak malá porcelánová panenka.
(no nic, už aby byla zima a já si našla nějakou jinou oblíbenou kosmetickou hračku). (ne, léto, počkej, to si dělám jen srandu).

6 komentářů:

  1. Fakt vysíráš s tím JPM :-) Já si ho snad koupim nebo aspoň vzorky (takový, co by mi víc sedly). Už jsem vyzkoušela dva odstíny, no a nebylo to ono, ale když odmyslím odstín, tak jo...jsou boží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Gratuluju! Co budeš studovat, jestli to není tajné?
    2. Taky jsem ráda;-)
    3. šikulka, tuto radost chápu, taky potřebuju mít puštěné všechno najednou a nejlíp rozsvíceno v celém bytě:-D

    k další trojce: mě by stačila aspoň jedna plechovka, moc ho chci, když jsi ho minule tak vychválila!

    OdpovědětVymazat
  3. reno, tak zrovna jpm vzorky ti rodinný rozpočet nenabourají. nechápu, že je ještě nemáš.

    cernamooro, děkuji.

    dejnicko, studovat budu evropskou integraci, vše, kdyby to někoho zajímalo...

    OdpovědětVymazat
  4. Ale to víš, že jsou od včerejška na cestě, provokatérko :-) Když já si furt říkala, že napřed dopotřebuju, co tady mám (a aspoň vyzkouším ty vzorky od sassy, co tu mám a který fakt nejsou špatný a zasloužily by trochu pozornosti a ne jen samý opomíjení kvůli nějakým jpm... :-) ). Jenomže až najdu svůj odstín, tak už tuplem nic dalšího nespotřebuju... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju k přijetí na VŠ a přeju, ať tě studium baví. Sex ve městě mám moc ráda, ale nemáme Primu Love, tak nic.
    Ty SFW tubičky mě zajímají čím dál tím víc. A ten makeup budu muset taky prozkoumat. No a na ten balzámek už číhám a váhám. Ale asi neodolám.
    Jo a ty stadia v životě znám taky, ale určitě není tak zle. Každý má něco a já věřim, že jaký si to uděláš, takový to máš ;) A když je nejhůř, ještě je tu eBay a Etsy (minulý týden jsem se zaregistrovala, Heartsy odolávám, ať nekupuju super výhodné zbytečnosti) a tak...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...